Forum - Forum-tråd: Fodboldtråden

Fodboldtråden

  • ★★★0

    Godkendt præstation i Parken - Danmark er puljevinder og klar til EM i Tyskland.

    Vi er bare bedre uden Eriksen. Glæder mig til sommer :)

    Gormanden17-11-23 22:50

  • ★★★★★★0

    Det var sgu en fornøjelse, ift alt det andet lort de har leveret. Fed kamp! 

    davenport17-11-23 22:57

  • ★★★★★★0

    Vi er bare bedre uden Eriksen. Glæder mig til sommer :)

    Det virker sjovt nok til at alle stepper op i hans fravær.

    Wayne17-11-23 23:01

  • ★★★★★★2

    FCK-AGF 1-2

    Herlig adventsgave i Parken

    Wayne 4-12-23 04:05

  • ★★★1

    FCK-AGF 1-2

    Herlig adventsgave i Parken

    Det var ihverfald en fed kamp. FCK var bedste hold, men det er ikke altid nok :)

    Gormanden 4-12-23 06:29

  • ★★★★★★0

    Det var ihverfald en fed kamp. FCK var bedste hold, men det er ikke altid nok :)

    Det koster som regel at være i flere turneringer.

    Wayne 4-12-23 06:39

  • ★★★0

    Bliver spændende med pokalkampene. Som formen er nu ser det ud til at blive en walk over for hhv FCK, FCN og Lyngby. Kun AGF og Brøndbykanpen virker åben, men en lille fordel til Brøndby. Men satser på GF :)

    Gormanden 4-12-23 07:25

  • ★★★★0

    Fantastiske kampe i weekenden, FCK vs AGF og LFC vs Fulham var naturligvis højdepunkterne, men City vs Spurs var også noget af en oplevelse.

    dyg 4-12-23 09:00

  • 0

    Simone Biles slog Taylor Swift også kendt som kampen mellem Packers og Chiefs. Ligaens yngste hold ser gode ud og ikke mindst har Jordan Love været fremragende på det seneste. 

    Kiyonji 4-12-23 09:05

  • ★★★★★★1

    Øv - Tyskland forærede OL billetterne til Danmark, da de spillede 0-0 mod pointløse Wales.

    Der danske kvindelandshold nægtede at tage imod, da de fumlede sig frem til et 0-1 nederlag mod Island, på hjemmebanen i Viborg.

    Trist at være SÅ tæt på….

    Wayne 6-12-23 05:26

  • ★★★★★★0

    Herligt AGF snuppede pladsen i semifinalen, for snuden af Brøndby - det holdt ret hårdt, men fortjent over to kampe.

    Nu venter Nordsjælland i den hårdeste af de to semifinaler. Det bliver ret spændende.

    Wayne11-12-23 06:27

  • ★★★★1

    Herligt AGF snuppede pladsen i semifinalen, for snuden af Brøndby - det holdt ret hårdt, men fortjent over to kampe.

    Nu venter Nordsjælland i den hårdeste af de to semifinaler. Det bliver ret spændende.

    Jeg håber, at vi kan klare FCN, for en pokalfinale i Parken mod SIF ville være stort! Så skal jeg se om jeg kan få lokket den silkeborgensiske del af min familie med herover!

    dyg11-12-23 08:39

  • ★★★★★★0

    Jeg håber, at vi kan klare FCN, for en pokalfinale i Parken mod SIF ville være stort! Så skal jeg se om jeg kan få lokket den silkeborgensiske del af min familie med herover!

    Jeg kunne også godt blive fristet af at tage til Parken, hvis det skulle ende med den kamp :-)

    Wayne11-12-23 09:19

  • ★★★★★0

    Jeg holder med FC Nordsjælland og var ganske godt tilfreds med det spil jeg så i kvartfinalen mod AB. Lodtrækningen er ok, men det er jo lidt hip som hap, når man er så langt i turneringen. Det bliver nok to tætte kampe mod AGF, men jeg håber og tror på, at FCN nok skal klare den denne gang og komme hele vejen til finalen, som de var så forbandet tæt på sidste år. :)

    NightHawk11-12-23 15:18

  • ★★★★★1

    Jeg håber, at vi kan klare FCN, for en pokalfinale i Parken mod SIF ville være stort! Så skal jeg se om jeg kan få lokket den silkeborgensiske del af min familie med herover!

    Det lyder fuldstændig som om du allerede har afskevet Fredericia. De slog jo Lyngby over to kampe. Lyngby ligger nummer 7 og Silkeborg nummer 6 i Superligaen, så hvorfor skulle Fredericia ikke kunne vinde over Silkeborg? :)

    NightHawk11-12-23 15:21

  • ★★★★★★1

    Det lyder fuldstændig som om du allerede har afskevet Fredericia. De slog jo Lyngby over to kampe. Lyngby ligger nummer 7 og Silkeborg nummer 6 i Superligaen, så hvorfor skulle Fredericia ikke kunne vinde over Silkeborg? :)

    Fredericia er dygtige, men det er trods alt sjældent at hold udenfor Superligaen når finalen.

    Og så er det måske et ønske, når Dyg nu har familie fra Silkeborg ;-)

    Anyhow - AGF-FCN - må det bedste hold vinde. Spændende bliver det.

    Wayne11-12-23 15:51

  • ★★★★★0

    Fredericia er dygtige, men det er trods alt sjældent at hold udenfor Superligaen når finalen.

    Og så er det måske et ønske, når Dyg nu har familie fra Silkeborg ;-)

    Anyhow - AGF-FCN - må det bedste hold vinde. Spændende bliver det.

    Ja, du har nok ret i det med ønsket. Det lød bare lige umiddelbart som om, at Fredericia var taget helt ud af ligningen. :)

    Ja, jeg glæder mig også meget til de to kampe mod AGF. Det bliver ret nervepirrende, tror jeg. Jeg håber de unge gutter fra FCN kan få styr på nerverne, når det spidser til.

    NightHawk11-12-23 16:23

  • ★★★★0

    Jeg har ret meget afskrevet Fredericia, naturligvis spiller de fint, men med det spil Silkeborg har vist i år (i lange perioder), så har jeg ret stor tiltro til dem.

    dyg11-12-23 18:12

  • ★★★0

    Jeg kunne også godt blive fristet af at tage til Parken, hvis det skulle ende med den kamp :-)

    Oss mig :)

    Gormanden11-12-23 21:59

  • ★★★0

    Jeg håber, at vi kan klare FCN, for en pokalfinale i Parken mod SIF ville være stort! Så skal jeg se om jeg kan få lokket den silkeborgensiske del af min familie med herover!

    Same :)

    men der er lige et par kampe der skal falde i hak først. 

    kan nu også leve med at GF møder Fredericia i finalen :)

    desværre har GF det oftest svært mod FCN, så det bliver (for) spændende …

    Gormanden11-12-23 22:02

  • ★★★★0

    Jeg er egentligt fint tilfreds med at have YouSee Play, men lige nu vil jeg gerne have begge kampene fra gruppe A kørende på samme tid, men grundet deres håbløse regler, så må jeg kun have een af Viasat kanaler kørende på samme tid :(

    dyg12-12-23 21:00

  • ★★★★★★0

    Stærkt af FCK, godt stået imod - og godt for dansk fodbold!

    Wayne12-12-23 22:52

  • 0

    For de mindre fodboldnationer som Danmark har det stor betydning, også selv om FCK bliver 90 mio danske kroner rigere ved avancement. Forhåbentlig bliver nogle af dem investeret til Januar. Ikke mindst vil jeg mene at deres centrale forsvar trænger til en opgradering.

    De burde jo endda også have vundet på udebane mod Galatasaray. Det er dog skræmmende at verdens mest værdifulde klub spiller så dårligt og formidler deres penge så uhensigtsmæssigt.

    Iøvrigt også interessant at FCK kan spille så disciplineret og stå så godt defensivt i CL, når det vakler så meget i den hjemlige liga. Det virker meget som om at det er mentaliteten og mindsettet der er forskellen. I CL er de simpelthen koncentreret og på hele kampen igennem.

    Kiyonji12-12-23 23:02

  • ★★★0

    Jeg er egentligt fint tilfreds med at have YouSee Play, men lige nu vil jeg gerne have begge kampene fra gruppe A kørende på samme tid, men grundet deres håbløse regler, så må jeg kun have een af Viasat kanaler kørende på samme tid :(

    Jeg har også tidligere haft Yousee, og det der irriterede mig mest var at det var så langt bagefter, at notifikationerne på telefonerne, kom inden målet kom på TV´et.

    Efter jeg er skiftet til Viaplay sport, er de foran notifikationerne på både Flashscore og Forza appen.

    MadMartigan13-12-23 11:44

  • ★★★★0

    Jeg har også tidligere haft Yousee, og det der irriterede mig mest var at det var så langt bagefter, at notifikationerne på telefonerne, kom inden målet kom på TV´et.

    Jeg slår bare notifikationerne fra på det jeg ser. Så kan jeg normalt nå at skifte kanal, når jeg får en notifikation fra en anden kamp, og så rent faktisk nå at se målet. Det generer mig ikke rigtigt.

    dyg13-12-23 11:46

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen