Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    Det er ikke en trailer, der gør mig synderligt begejstret. Jeg er dog interesseret alligevel.

    Kruse25-12-16 10:01

  • ★★★★0

    Dårligt musikvalg ødelægger stemningen. Men det bliver filmen hverken bedre eller værre af en trailer. 

    Babo25-12-16 10:12

  • ★★★★★★2

    Ved ikke om jeg er for pragmatisk, men min datter på 8 kom og spurgte til vores "lille olde", der er havnet på plejehjem med Alzheimers. Altså, hvornår hun dør osv. Og jeg svarer altid ærligt på konkrete spørgsmål, så jeg sagde at hun nok ikke har mange år igen. Det ledte til, at hun ikke ville miste mig, og gerne ville dø først. Jeg forklarede om livet, og at døden er noget der kommer til alle, og at det er vigtigt, at vi får det bedste ud af livet. At man skal beskæftige sig med det er vigtigt for én, og at man bruger sit liv til det man har lyst til.

    Jeg håber mine børn vil bruge livet på at nyde det. Jeg har sgu selv brugt mange år på bekymringer, og det er jo egentligt spild af tid. Det er kun det ene liv vi har, så hvorfor bruge det til fx. at stå ved en maskine og bøje metal, når man kan bruge det på at have det godt. Så det er det jeg vil anspore til, og jeg tror hun fangede det jeg mener. Selvfølgelig skal der tjenes penge, men det kan man jo godt gøre, hvis man tænker lidt kreativt. Håber jeg fik klaret dette "livets spørgsmål" til en forståelig forklaring.

    davenport25-12-16 19:43

  • 0

    Sidder og kigger på noget så interessant som støvsugere. Den jeg har er gået i stykker og er udenfor garanti og reklamation, så det kan ikke betale sig at få den repareret.

    Er på udkig efter en til ca. 1000 kroner og som den kritiske forbruger jeg er, vil jeg naturligvis købe den bedste til prisen, så er i gang med at kigge diverse anmeldelser igennem.

    Kigger på denne i øjeblikket

    www.electrolux.dk/vacuums-home-comfort/vacuum-cleaners/vacuum-cleaners/vacuum-cleaner/zusgreen/

    Whispering Horse26-12-16 17:36

  • ★★★★★0

    Du kan også se på "bedst i test"-resultater.

    Jeg kom frem til denne: www.pricerunner.dk/bedst-i-test/electrolux-classic-silence-zcs2000el

    Som fx kan købes her for 889,- hvis man er coop-medlem: shopping.coop.dk/vare/electrolux-stoevsuger-classic-silence-zcs2000el-blaa-godt-koeb-forbrugerraadet-taenk/7332543359387  

    Lars!26-12-16 18:28

  • ★★★★0

    Jeg har en af de der Electrolux silence-whatsisname-modeller, og den er jeg virkelig glad for. Har aldrig haft en støvsuger, der er SÅ støjsvag, men samtidig med en fornuftig effekt.

    Jeg kigger selv efter en håndstøvsuger. Min hund fælder en del, og når jeg har støvsuget stuen, så tager den max. 1-2 dage, før sofaen trænger til en tur igen. 

    Jeg er træt af at hive den normale støvsuger frem hele tiden, så det ville være rart med en lille, effektiv håndmodel bare til det. Men det er sgu svært at blive klog på, om der er nogen model, der er særligt god til hundehår. Jeg går ud fra, at det er vigtigt med en høj effekt?

    thomsen26-12-16 18:47

  • ★★★★★★0

    Drenge... I snakker støvsugere... Tag lige ved nosserne og drik en whisky som kompensation!!!

    davenport26-12-16 20:56

  • ★★★0

    Drenge... I snakker støvsugere... Tag lige ved nosserne og drik en whisky som kompensation!!!

    Er det så ok at snakke om vaskemaskiner? Skal ud og se på en imorgen.

    MOVIE100026-12-16 21:54

  • 0

    Tja, nu er jeg både mand og kvinde i det her hjem, så det er også mig der står for støvsugningen. Desuden er en støvsuger også teknologisk enhed, så det må næsten også være en ting for mænd, hvis vi nu fortsat skal lægge os fast på kønsroller.

    Du kan også se på "bedst i test"-resultater.

    Jeg kom frem til denne: www.pricerunner.dk/bedst-i-test/electrolux-classic-silence-zcs2000el

    Som fx kan købes her for 889,- hvis man er coop-medlem: shopping.coop.dk/vare/electrolux-stoevsuger-classic-silence-zcs2000el-blaa-godt-koeb-forbrugerraadet-taenk/7332543359387  

    Ja, jeg har også allerede kigget et par test igennem, dog ikke lige den du linker til her, så tak for den. Problemet med mange tests er at det er støvsugere til 2000 - 4000 kroner og så meget vil jeg simpelthen ikke bruge på en støvsuger og hvis jeg engang gør det, bliver det en poseløs støvsuger ala Dyson.

    Whispering Horse26-12-16 23:11

  • ★★★★★0

    Jeg er manden i huset, så jeg står både for madlavning og rengøring, mens konen tjener pengene. 

    Lars!27-12-16 00:04

  • ★★2

    Jeg sidder på en restaurant med min mand, på væggen hænger et billede af Rio de Janero. Jeg kigger lidt på billedet og så sker følgende samtale.
    Mig "hvad får du lyst til når du ser på det billede?"
    Ham "hvad mener du?"
    Mig "hvad får du lyst til"

    Ham "at se Fast and the Furious"

    Mig "det et derfor jeg har giftet mig med dig"

    2 sjæle en tanke :D

    Tiany27-12-16 23:50

  • ★★★★★★0

    Min datter var meget ked af at hun ikke havde fået læst i ferien, fordi de skal læse rigtigt meget i klassen. Så jeg udleverede "Tågefyrsten Vender Tilbage", som er hendes første møde med en tegneserie. Det lader til at fange hende :D

    davenport29-12-16 17:43

  • ★★★★★★0

    Min nye nabo er Trekkie .V.

    davenport29-12-16 20:19

  • ★★★0

    Min nye nabo er Trekkie .V.

    Flygt!

    Essal29-12-16 20:56

  • ★★★0

    Qapla'!!

    Aranyhajú Nyárszépe29-12-16 21:37

  • ★★★★★★1

    Det er lidt vildt, faktisk. Dem der boede der før, var et gammelt ægtepar, der KUN så sport. (Vi kan se fjernsynet fra køkkenvinduet) Og så til aften var der sgu DS9 på den anden side. Den havde jeg ikke set komme. Fangede ham så på Facebook, og han sagde så at han var mest til TNG, men at den ikke var på Netflix. (Han må jo ikke have pakket sine film ud endnu ;))

    Jeg troede han var sådan en maskinarbejdertype med action og hurtige biler (ingen forudindtagethed her!) men proved me wrong! Nu bliver det et godt naboskab. Han kan efter sigende oven i købet lide en garagebajer... :O

    davenport29-12-16 21:48

  • ★★★0

    Eller en raktajino eller andorian ale velsagtens.

    Aranyhajú Nyárszépe30-12-16 11:37

  • ★★★0

    Eller bare 30 års Fiddich

    imgur.com/a/2nflS

    Steffan Rasmussen30-12-16 13:15

  • ★★★0

    Har stadig tømmermænd, efter årets 5. Juledags bal, på den lokale kro..

    MadMartigan30-12-16 16:13

  • ★★★★★★1

    Laver svensk pølseret, og lader mentalt op til i morgen. Skal køkkenhygge med en 4 - 5 kokke fra den øvre ende, og lave noget nytårsmad. Noget med tvangsfodret gås, kaviar og ribeye. Stor kontrast!

    davenport30-12-16 17:33

  • ★★★★★★0

    Foie gras kan faktisk godt laves på en måde, så det ikke er dyremishandling...men jeg synes nu alligevel, det er en stærkt overvurderet fødevare...

    I går lavede jeg kalvefond og hønsefond, i dag har jeg lavet rugbrødschips og chilimandler. Nu er der pommes anna i ovnen, og jeg skal til at lave jordbærmousse, chokoladekonfektkage og sukkerslør.

    Jeg har fået brygget en appetizer, forret, suppe, ganerenser, hovedret og dessert sammen til 5 mennesker for 150 kr/person. Der er sparet lidt på kødet - det er Faktas økologiske entrecotes.

    Guldager30-12-16 19:16

  • ★★★★★★0

    Tror aldrig jeg har smagt det. Jeg har fuglefobi, så jeg kunne ikke bekymre mig mindre om velfærd. Den eneste gode fugl, er en der er tilberedt! De kunne hælde flydende bly i næbbet på de skide kræ, og jeg ville bare åbne endnu en bajer og snakke videre..

    davenport30-12-16 21:07

  • ★★★★★★0

    Nu kan jeg ikke lige se sammenhængen mellem dyrevelfærd og en fobi :)

    Guldager30-12-16 21:48

  • 0

    Fois gras er også overvurderet efter min mening. Jeg bryder mig absolut ikke om smagen. Og i øvrigt noget værre svineri.

    Skelo, hvordan kan man lave Fois gras uden at det er dyremishandling? Det har jeg aldrig hørt om. :-) Den ideelle lever til fois gras er jo netop forstørret til et niveau, der på ingen måde kan være særlig rart for dyret.

    Bony30-12-16 23:01

  • ★★★★★0

    Jeg fatter slet ikke at fois gras overhovedet er lovligt...

    David Lund30-12-16 23:10

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen