Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★0

    Fanme underligt. Jeg kan ikke komme videre fra oprettelse af adresse-siden. Use this adress, og så sker der ikke mere. Den tænker ikke engang. Har prøvet at slå sikkerheden fra, men lidet hjælper det...

    Jeg har haft en amazon konto i mange år, det var denne jeg startede mit abonnement på..

    MadMartigan14-12-16 13:42

  • ★★★★★0

    Første rigtige trailer til Christopher Nolans Dunkirk

    Elwood14-12-16 16:12

  • ★★★★★★0

    Første rigtige trailer til Christopher Nolans Dunkirk

    I'm loving it:-D

    T. Nielsen14-12-16 16:25

  • ★★★★0

    Ikke så meget info, men hvor ser den intens og teknisk helt uovertruffen ud - som forventet! Det eneste jeg er lidt bekymret for, er en PG-13 rating. Men det ligner det ikke med den intensitet. 

    Babo14-12-16 16:26

  • ★★★2

    Måske er det bare mig - jeg er heller ikke så meget til krigsfilm - men den trailer siger mig absolut ingenting.

    HonoDelLoce14-12-16 16:35

  • ★★★★★★0

    Til snakken om Amazon, har jeg da spotte et par ting, som der ikke er meget af på Netflix mv:

    Bollywoodfilm og animé.

    Zero Cool14-12-16 18:46

  • ★★★0

    Du må godt lige head up på det PS app halløj.

    Den er ikke kommet på PS3 endnu. Jeg har skrevet til dem, og venter på svar fra dem..

    MadMartigan14-12-16 19:53

  • ★★★★★0

    Til snakken om Amazon, har jeg da spotte et par ting, som der ikke er meget af på Netflix mv:

    Bollywoodfilm og animé.

    Er der mange Shah Rukh Khan film? Jeg er håbløst bagud med Bollywood-film for tiden.

    David Lund14-12-16 20:08

  • ★★★★★★0

    Ingen anelse, jeg har aldrig set en Bollywood-film. :)

    Zero Cool14-12-16 20:09

  • ★★★★★0

    Ingen anelse, jeg har aldrig set en Bollywood-film. :)

    Du er jo heldigvis også kun halvvejs igennem livet =)

    David Lund14-12-16 20:16

  • ★★★★★★2

    Jeg har fundet noget i film, som irriterer mig ligeså meget som The Wilhelm Scream: computergenereret blodsplat eksempelvis ved skud.

    Zero Cool14-12-16 20:28

  • ★★★★★★0

    Det er stadig ikke lykkes mig at komme videre på amazons platform. Gad vide om det er fordi det er en arbejdscomputer? Bare underligt hvis det er, for NF og HBO virker fint, ligesom TV2 og DR... hmmm

    davenport14-12-16 21:58

  • ★★★0

    Du må godt lige head up på det PS app halløj.

    Fra Amazons chat medarbejder. (OMFG)

    OK. At the moment it is only available on IOS and Android devices I do not have information on when it will and if it will become available on Playstation.

    MadMartigan15-12-16 12:31

  • ★★★★★★0

    www.rottentomatoes.com/m/passengers_2016/

    Ouch, en passende afslutning på et fesent blockbusterår.

    Zero Cool15-12-16 21:29

  • ★★★0

    "Titanic" in space? No, but it's certainly a disaster.

    Gid det var mig, som havde fundet på den sætning. 

    Dolphinfriendly15-12-16 21:35

  • ★★★★★0

    Hver gang jeg så traileren(både i biografen og på tv), så fik jeg mindre og mindre lyst til at se den. Det undrer mig ikke, at den får en knapt så imponerende modtagelse.

    Kruse15-12-16 21:37

  • ★★★★★0

    Det undrer mig dog, at den får en SÅ skidt modtagelse. Havde forventet omkring de 50/50 på de rådne tomater.

    David Lund15-12-16 21:49

  • ★★★★★★0

    Det er selvfølgelig ikke mange anmeldelser, men jeg mindes ikke at have set en film på RT, der er startet i det superdårlige og har "kæmpet" sig op omkring det gode.

    Zero Cool15-12-16 21:57

  • ★★★★★★0

    Ud fra traileren ser Passengers dæleme også ud til at være en skodfilm...

    Er vikar på en skole, og dum som jeg er, har jeg tilbudt at forberede nogle timer selv(som jeg ikke får løn for), fordi vikarbeskederne ikke var tilstrækkelige...så nu har jeg forberedt et par fede lærerforsøg til fysik/kemi, som de kan tænke lidt over:

    Elefantens tandpasta

    Svovlsyre og sukker

    Og andre lignende forsøg, hvis altså skolen har kemikalierne. Det bliver ikke de vilde timer, men det er altid sjovt at få ting til at reagere :)

    Og fordi det kun er til to 7. klasser, så bliver det heller ikke specielt teoretisk.

    Guldager15-12-16 22:09

  • ★★★★★★0

    Det siger da vist lidt om Postnords kvaliteter eller mangel på samme, når man ligefrem modtager en advarsel fra det firma man har bestilt noget hos:-/

    T. Nielsen16-12-16 17:14

  • 0

    Ligeså skønt det er at have børn, ligeså hjerteskærende er det, at være den der skal holde barnet fast under en vaccination. Der fik faderen lige en klump i halsen må man sige. :-(

    Bony16-12-16 20:51

  • ★★★★★0

    Det er så frustrerende, når børn ikke selv forstår, hvad der er til deres eget bedste. Well done. 

    Lars!16-12-16 21:04

  • 0

    Absolut ingen tvivl fra vores side af. Og det har der heller aldrig været. At vælge ikke at lade sit barn vaccinere er så vanvittigt, at jeg slet ikke kan finde ord for det. Det var anden gang jeg prøvede det, da dette var fem måneders vaccinen, men denne var alligevel betydeligt sværere, da sønnike nu var lidt mere bevidst om hvad jeg gjorde. Først troede han at jeg ville lege da jeg tog fat i hans arme og ben.. Så stak hun.. Snydt og skuffet.. Og meget, meget ked.. :-/

    Bony16-12-16 21:25

  • ★★★0

    Disney annoncerer castet til rebootet af Ducktales på en ret fed måde og.... Ja, jeg skal s'gu til at se Ducktales igen!

    www.youtube.com/watch

    HonoDelLoce16-12-16 22:17

  • ★★★★★0

    Holy! sikke et cast!

    Det må jeg sige det sku godt gået, spændt på og se, hvad det så ender med, når showet kommer, men David Freaking Tennat og Kate Micucci, pure gold, og resten af castet fedt også.

    Elwood16-12-16 23:03

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen