Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Var det ikke halv pris for evigt, hvis man var tidligt ude? Jeg mener ikke at de tilbød at man kunne betale 79 kr. for evigt.

    Jo, præcis. De havde også taget forbehold for prisstigninger.

    Guldager13-06-23 18:10

  • ★★★★★0

    Var det ikke halv pris for evigt, hvis man var tidligt ude? Jeg mener ikke at de tilbød at man kunne betale 79 kr. for evigt.

    Jep. Så jeg regner da med, at det bare bliver halvdelen af 89 kr, der nu skal betales. 

    David Lund13-06-23 18:24

  • ★★★★★★0

    Jeg leecher på min søsters, så jeg betaler 0,-

    Synes også den er svær at finde noget på efterhånden, lidt ligesom alle de andre. Det er sgu blevet lidt kedeligt. Men jeg er nok blevet for forvent... 

    davenport13-06-23 18:50

  • 0

    Nå, så ændrer HBO Max "livstidsprisen" fra 79 kr. til 89 kr. pr. måned...

    Den nye pris er vel 89,- for almindelige kunder, hvilket så skal halveres for os, som tilmeldte os, da man kunne få halv pris af den normale pris. Det er i hvert fald sådan at det bør være ifølge den oprindelige aftale.

    Verbal13-06-23 19:00

  • ★★★★★0

    Den nye pris er vel 89,- for almindelige kunder, hvilket så skal halveres for os, som tilmeldte os, da man kunne få halv pris af den normale pris. Det er i hvert fald sådan at det bør være ifølge den oprindelige aftale.

    Det tror jeg også gælder, men det er dårligt kommunikeret.

    Derudover så tror jeg det hele bliver nulstillet når Max bliver lanceret, hvor de formentligt vil argumentere at det er en ny streamingstjeneste, så livstidsrabatten ikke længere gælder. Det er mit gæt i hvert fald.

    Kruse13-06-23 19:07

  • ★★★★★0

    Var det ikke halv pris for evigt, hvis man var tidligt ude? Jeg mener ikke at de tilbød at man kunne betale 79 kr. for evigt.

    Ah jo, jeg misforstod. Så vidt jeg kan se, betaler jeg stadig 39,50 om måneden.

    chandler7513-06-23 19:18

  • ★★★0

    Var det ikke halv pris for evigt, hvis man var tidligt ude? Jeg mener ikke at de tilbød at man kunne betale 79 kr. for evigt.

    Jo, jeg betaler også kun 39,5 kr hver måned

    Gormanden13-06-23 19:31

  • ★★★★★★0

    Hvad sker der med HBO da? Nyt interface med det samme kedelige lort?

    davenport13-06-23 19:49

  • ★★★★★0

    Hvad sker der med HBO da? Nyt interface med det samme kedelige lort?

    Nej, der kommer langt mere kedeligt lort. Den nye app kommer til at være fyldt med reality-tv fra Discovery.

    Kruse13-06-23 19:55

  • ★★★★★★0

    I´m shitting myself....

    davenport13-06-23 20:36

  • ★★★★★★2

    Vågnede her 4.50 og er som sådan frisk, så det er jo rart at få noget ud af dagen. Nu er det over et år siden jeg stoppede med at drikke alkohol, og mit søvnmønster er markant anderledes. Jeg er senest oppe kl. 6, også i weekenderne, og jeg sover aldrig længe. Det passer mig rigtig godt, da jeg altid har hadet at sove, og helst gik uden, hvis det kunne lade sig gøre.

    Jeg har fri i dag, og skal lige til kontrol på sygehuset kl. 14 og købt en gave til konen der fylder 39 på fredag. Havde egentlig fundet den og stod ved kassen i går, men kunne ikke huske koden på mit kort, så fik den lagt til side, og skal hente den i dag. (Vi har fælles konto, men har et personligt kort med egen konto hver, som der går et mindre beløb ind på hver måned til netop gaver, så de ikke figurere på den fælles netbank)

    Nu, kop kaffe #2...

    davenport14-06-23 06:13

  • ★★★★0

    Jeg mistede mit HBO Max her for et par uger siden.

    Det var en af de to-tre ting, hvor jeg havde glemt at opdatere mine kortoplysninger, da jeg fik nyt dankort i slutningen af sidste måned. Selvfølgelig min egen fejl, men de andre steder var hurtige til at sende en påmindelse om det, så jeg havde en chance for at korrigere.

    HBO Max ... de afmeldte mig bare. Jeg fik en mail om, at nu var jeg meldt ud. Og hvis jeg vil melde mig ind igen, så koster det selvfølgelig fuld pris. :-/

    thomsen14-06-23 10:52

  • ★★★★1

    Jeg mistede mit HBO Max her for et par uger siden.

    Det var en af de to-tre ting, hvor jeg havde glemt at opdatere mine kortoplysninger, da jeg fik nyt dankort i slutningen af sidste måned. Selvfølgelig min egen fejl, men de andre steder var hurtige til at sende en påmindelse om det, så jeg havde en chance for at korrigere.

    HBO Max ... de afmeldte mig bare. Jeg fik en mail om, at nu var jeg meldt ud. Og hvis jeg vil melde mig ind igen, så koster det selvfølgelig fuld pris. :-/

    Det samme skete for mig. Jeg skyndte mig at skrive til deres support, og dagen efter havde jeg et nyt rabat-link, så jeg kunne signe op til halv pris igen.

    dyg14-06-23 11:13

  • ★★★★★1

    Så har jeg modtaget en ny mail fra HBO Max, hvor de bekræfter at rabatten på 50 % stadig gælder, og den nye månedlige pris hedder 44,50 kr.. Der står dog stadig intet om, hvad der sker når Max bliver lanceret i Danmark.

    Kruse14-06-23 16:36

  • ★★★0

    Nok meget smart af Discovery ikke at droppe 50% tilbuddet, da de i så fald ville miste en stor del abonnenter. Jeg synes i forvejen at udvalget er lidt tyndt og givet Discoverys fokus på reality TV ville mit abonnement også havde ophørt, hvis jeg ikke kunne fortsætte med samme tilbud.

    Essal14-06-23 17:30

  • ★★★★0

    Så har jeg modtaget en ny mail fra HBO Max, hvor de bekræfter at rabatten på 50 % stadig gælder, og den nye månedlige pris hedder 44,50 kr.. Der står dog stadig intet om, hvad der sker når Max bliver lanceret i Danmark.

    Problemet er vel at de så samtidig ville være nød til at afmelde brugerne. Hvis de bare sætter prisen og og fortsætter med at tage dine penge kan de dårligt argumentere for at det er en ny tjeneste. Jeg forestiller mig i hvert fald at forbrugerombudsmanden ville have noget at sige om det.

    gi-jones14-06-23 18:06

  • ★★★★★0

    Problemet er vel at de så samtidig ville være nød til at afmelde brugerne. Hvis de bare sætter prisen og og fortsætter med at tage dine penge kan de dårligt argumentere for at det er en ny tjeneste. Jeg forestiller mig i hvert fald at forbrugerombudsmanden ville have noget at sige om det.

    God pointe. Jeg håber da også at jeg kan fortsætte med min 50-procents rabat.

    Kruse14-06-23 18:17

  • ★★★★★0

    Nok meget smart af Discovery ikke at droppe 50% tilbuddet, da de i så fald ville miste en stor del abonnenter. Jeg synes i forvejen at udvalget er lidt tyndt og givet Discoverys fokus på reality TV ville mit abonnement også havde ophørt, hvis jeg ikke kunne fortsætte med samme tilbud.

    Har Discovery et 50% tilbud?

    Jeg bruger dem til "Ex on the Beach" og sport...

    chandler7514-06-23 18:31

  • ★★★0

    Har Discovery et 50% tilbud?

    Jeg bruger dem til "Ex on the Beach" og sport...

    Discovery ejer HBO, så Max bliver en blanding af de to eksisterende tjenesters indhold.

    NSF14-06-23 18:42

  • ★★★★★0

    Discovery ejer HBO, så Max bliver en blanding af de to eksisterende tjenesters indhold.

    Ah. Det lyder som en sær blanding...

    chandler7514-06-23 19:02

  • ★★★★★★0

    Jeg troede lidt, at alle de reality programmer var røget lidt ud med badevandet, efter at folk nu bare sidder og skaber sig på Youtube, men det lader ikke til at være tilfældet.

    Var ellers svært glad for, at man nogenlunde kunne slippe for den slags, når man nu ikke havde flow tv mere. Men kan godt se, at der kommer nogle ting på efterhånden. Tror det var på Prime, at der kom reklamer for noget pis med nogle "kendte", der skulle bo sammen. (Meget innovativt, i øvrigt!) Min mellemste skulle vise mig det, og efter 5 minutter, var jeg så gal i skralden, at jeg måtte forlade etablissementet med rollator, pibe og portvin. Ja, selv min tweedjakke tog jeg med...

    davenport14-06-23 19:38

  • ★★★★0

    Det samme skete for mig. Jeg skyndte mig at skrive til deres support, og dagen efter havde jeg et nyt rabat-link, så jeg kunne signe op til halv pris igen.

    Tak for tippet! Jeg prøver lige det samme. Det er jo godt nok 14 dage siden nu, så det er ikke sikkert, at de er lige så villige. Jeg bruger det ikke meget, så derfor kommer jeg ikke til at betale fuld pris for det. Men hvis jeg kan få min 50% rabat tilbage, så er der et bedre forhold mellem pris og forbrug i mit hoved. 

    thomsen15-06-23 12:33

  • ★★★★1

    Nå, men jeg gjorde som dyg og skrev til HBO's support, og selvom det var et par uger siden, at mit abonnement udløb, så sendte de alligevel et rabatlink. Så nu har jeg HBO Max igen.

    Tak til dyg for tippet!

    thomsen15-06-23 18:05

  • ★★★★1

    Godt at høre! Havde jeg ikke fået halv pris igen, så var jeg også hoppet fra.. Og mon ikke de er klar over, at halvdelen af pengene er bedre end ingen af pengene?

    dyg15-06-23 18:44

  • ★★★★★1

    Nå, men jeg gjorde som dyg og skrev til HBO's support, og selvom det var et par uger siden, at mit abonnement udløb, så sendte de alligevel et rabatlink. Så nu har jeg HBO Max igen.

    Tak til dyg for tippet!

    Men stadig ringe, at de ikke sender en reminder...

    chandler7515-06-23 18:45

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen