Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • 0

    Skal til Monster Magnet i morgen på Voxhall i Århus. Har aldrig været der før. Er det et godt spillested?

    Jeg så Jedi Mind Tricks på VoxHall, det var ganske okay, intet stort, men alligevel godkendt. :-)

    Kyllingebenet11-06-17 22:01

  • ★★0

    Har været til to koncerter på VoxHall hvor det har været både singer-songwriter musik og hård metal; i begge tilfælde har det været sublime oplevelser. Synes det minder om Store Vega, omend i et mindre lokale (så måske mere Lille Vega?). Det er i hvert fald samme setup i forhold til scene, gulvplads og balkon fra den ene væg til anden. Der er også bar i både stue- og øvre etage. :-)

    Lyden har stået skarp hver gang og har man som mig ikke behov for at stå i pitten, så er balkonen et fremragende alternativ med fin udsigt.

    Mikkel Abel11-06-17 23:58

  • ★★★★★★0

    Ok, fedt :D

    davenport12-06-17 07:33

  • 0

    Håber snart jeg modtager de billetter jeg har vundet til Baywatch, ellers når jeg da ikke at se den her i Grenå. 

    Kyllingebenet12-06-17 12:53

  • ★★★1

    Håber snart jeg modtager de billetter jeg har vundet til Baywatch, ellers når jeg da ikke at se den her i Grenå. 

    Billetterne er blevet afsendt, så de skulle være på vej. :)

    Dolphinfriendly12-06-17 14:28

  • ★★★★★0

    Johan har indhentet postbudet og taget dem igen da han vil skåne så mange som mulig for filmen.

    Elwood12-06-17 14:48

  • ★★★★0

    Johan har indhentet postbudet og taget dem igen da han vil skåne så mange som mulig for filmen.

    Breaking news. Johan i kritisk tilstand: berøvet og fundet blødende på åben gade. 

    So much for justice :)

    Babo12-06-17 15:08

  • ★★★1

    Findes der rent faktisk stadig postbude? Så langsom som posten er nu omstunder, troede jeg nærmest, at hver eneste bud var blevet erstattet af en Doctor Who dalek.

    Benway12-06-17 15:13

  • ★★★★0

    Første tv-spot fra Bigelows nye film, Detroit:

    m.youtube.com/watch

    Ligner en af årets film. 

    Babo12-06-17 15:17

  • ★★★★★★0

    Findes der rent faktisk stadig postbude? Så langsom som posten er nu omstunder, troede jeg nærmest, at hver eneste bud var blevet erstattet af en Doctor Who dalek.

    I lyset af hvordan de behandler posten, er du nok ikke fjernt fra sandheden.

    Zero Cool12-06-17 15:17

  • ★★★★★★1

    Jeg var til introdag på arbejdet i sidste uge og en kollega bemærkede, at vi i høj grad var tvunget til at gå i retning af digitale løsninger, fordi Danmark ikke længere har et postvæsen. :D

    Zero Cool12-06-17 15:18

  • ★★★0

    Det er vanvittigt med PostNord. Jeg er indimellem tvunget til at tage ud til filmdistributørerne for at hente billetter/merchandise/andet, fordi tingene ikke dukker op med posten, og andre gange har jeg givet billetter i hånden til "lokale" vindere, for at være sikker på at de overhovedet får dem. Det er også en af hovedårsagerne til at vi ikke længe har kørt med BD anmeldelser - anmelderudgaverne forsvinder 3 ud af 4 gange, simpelthen, hvis de sendes med PostNord.

    Nu prøver vi en periode at køre med QuickPost, som er væsentlig dyrere i forsendelse, for at se om posten den vej kommer frem - ellers dropper vi at køre konkurrencer, medmindre de kan udloddes digitalt.

    Dolphinfriendly12-06-17 15:30

  • ★★★0

    Jeg var til introdag på arbejdet i sidste uge og en kollega bemærkede, at vi i høj grad var tvunget til at gå i retning af digitale løsninger, fordi Danmark ikke længere har et postvæsen. :D

    Det er også helt vanvittigt. Ventetiden på pakker via postnord og andre bude er også så stor, at det bliver tiltagende svært, at forstille sig, at man skulle ønske at bruge posten. Jeg købte en bog via Saxo i sidste uge og var helt chokeret over at se den ankomme dagen efter. Men det var heller ikke via Postnord.

    Benway12-06-17 15:33

  • ★★★★★★0

    Så vidt det er muligt, bruger jeg alle andre muligheder end PostNord og har så meget digitalt, som det overhovedet kan lade sig gøre. DAO365 er jeg blevet stor fan af, fordi de bringer ud om natten.

    Men ja, at se dag-til-dag-levering, er virkelig sjældent efterhånden, men det ville Pony-ekspressen også være.

    Zero Cool12-06-17 15:32

  • ★★★0

    Det var i øvrigt også DAO, der leverede bogen.

    Benway12-06-17 15:34

  • 0

    Jeg bruger kun Coolrunner/Dao365, synes det er fedt at jeg bestiller noget inden 17:00 og det så ligger udenfor min dør næste morgen. Kan også godt lide, at man får SMS og mail i det sekund der indleveres/modtages en forsendelse. 

    Kyllingebenet12-06-17 15:38

  • ★★★★★0

    Breaking news. Johan i kritisk tilstand: berøvet og fundet blødende på åben gade. 

    Politiet har endnu ikke fået fat i gerningsmanden. De har ikke mange spor, men de mystiske ord, som kom over fortumlede Johans blodsprukne læber, kan være et spor: "Has...hoff..." 

    Lars!12-06-17 16:22

  • ★★★★0

    Politiet har endnu ikke fået fat i gerningsmanden. De har ikke mange spor, men de mystiske ord, som kom over fortumlede Johans blodsprukne læber, kan være et spor: "Has...hoff..." 

    Tror bare det var smerter i hoften, det er min forklaring. Politiet advarer nu folk om at indløse de billetter. De har fået ordre på at skyde for at dræbe. 

    Babo12-06-17 16:41

  • 0

    Johan, hvis du er her med biletterne inden næste forestilling, så giver jeg en hindbærsnitte.

    Kyllingebenet12-06-17 16:41

  • ★★★★★★0

    Så er der ikke lang tid, til den går mod ÅÅÅÅrhus og Monster Magnet ImI

    davenport12-06-17 16:49

  • ★★★★★0

    Kan også godt lide, at man får SMS og mail i det sekund der indleveres/modtages en forsendelse. 

    Bare lidt irriterende, hvis man bliver vækket af den, når den tikker ind kl. 6 om morgenen :)

    (På samme måde som at SKAT nogle gange synes det er en god ide at sende servicemeddelelser ud på sms midt om natten... grrr..)

    chandler7512-06-17 16:51

  • 0

    Derfor man sætter telefonen på lydløs. ;)

    Kyllingebenet12-06-17 17:23

  • ★★★★★★0

    Jeg havde sådan en "jeg-prøver-at-være-ung-druk"-weekend...druk onsdag, fredag og nærmest hele lørdag fra kl. 11-01.

    Er stadig ikke på toppen, og jeg er nok heller ikke frisk i morgen...

    Guldager12-06-17 20:43

  • ★★★★★★1

    Det var satme en fed koncert!! Opvarmningen var danske Bersærk, som virkelig gav den gas. Fed musik med dansk vokal. De skal nok komme op. Forsangeren var vildt sej, og der var en masse breaking guitars, som jeg elsker.

    Monster Magnet var fede, men det var lidt underligt at se et band, der var så stort for 15-20 år siden, stå på så lille en scene. Man kunne sagtens se dem på en arena, og give den fuld smadder. De lukkede med Spacelord, og folk gik helt amok med at råbe SPACELORD MOTHERFUCKER.

    Og så elsker jeg folk til heavykoncerter. Det er altså bare det bedste publikum. Der er aldrig ballade, kun flinke folk der skal høre noget de holder meget af.

    davenport13-06-17 01:13

  • 1

    Nå, jeg har sgu ikke lige styr på, hvordan det foregår med at indsende nyheder til Moovy, men vil i hvert fald lige skrive her, da jeg ved, jeg ikke er den eneste interesserede:

    Batman and Harley Quinn åbenbart får en dansk biografvisning i CinemaxX i København, Odense og Århus d. 14. august!

    :D

    evermind13-06-17 10:49

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen