Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Jeg vil have det helt fint med en 3V'er, ingen tvivl om det, fordi filmsamlingen bliver langsomt større, så jeg løber tør for plads til reoler på et tidspunkt.

    Når tiden kommer, har jeg også lidt krav til den, da jeg gerne vil bo øverst og gerne til højre, da det betyder, at der aldrig render folk forbi min dør. Ikke fordi det er et stort problem nu, men når man alligevel skal flytte, kan man jo ligeså godt vente på at den rette lejlighed kommer.

    Zero Cool16-06-17 15:54

  • 0

    Hvordan foregår det med FedEx hvis man ikke er hjemme? Prøver de så igen dagen efter, eller har de et udleveringssted?

    Kyllingebenet16-06-17 16:18

  • ★★★★★★0

    Tak Thomsen :) Ved du kender ALT til det her. Det bliver langsomt bedre dag for dag, jeg er bare lidt brugt, da jeg skal høre på alt det sygdom. Nu er jeg en god og støttende mand, men ind imellem har man sgu lyst til at sige "Så hold dog kæft!" (Men sådan er jeg ik!)

    Mht. lejelighed, så forstår jeg godt den boform i byen. Har selv boet i adskillige gennem tiderne, men kunne ikke bo i en den dag i dag. Jeg kan ikke fordrage at tage hensyn til andre. (Altså bo-mæssigt!) Jeg skal have plads omkring mig. Vi giver 6500,- + forbrug for et 70er rødstenshus på 135 kvm., med en stor have med frugttræer osv. Jeg kunne ikke bo i en kasse. Der er selvfølgelig 3 km. til en pizza, men det er jeg helt afklaret med. Så er der selvfølgelig problemet med Bonden, som jeg nok ikke kommer overens med på denne side af revolutionen...

    davenport16-06-17 18:13

  • 0

    Hvad betyder 3km til en pizza, når de bringer ud? :i

    Kyllingebenet16-06-17 18:31

  • 0

    Eller når man er cock.

    Kyllingebenet16-06-17 18:31

  • ★★★★★0

    Eller når man er cock.

    Kan du selv være... 

    Lars!16-06-17 23:25

  • ★★★★★★0

    Eller når man er cocksucker.

    Hey.....

    T. Nielsen16-06-17 23:34

  • ★★★★0

    Det ser ud til ifølge wikipedia, at Dunkirk bliver på sølle 110 minutter, hvis spændingen skal koge hele filmen igennem. Overraskende for den type film. 

    Babo16-06-17 23:41

  • ★★★★0

    Hey.....

    Troede du var gået i seng? Glemte du sovepillen? ;)

    Babo16-06-17 23:41

  • ★★★★★★0

    Troede du var gået i seng? Glemte du sovepillen? ;)

    På min alder har man kort til "NPK" Babo;-)

    T. Nielsen17-06-17 06:33

  • ★★★★★★0

    RIP John Avildsen. Rocky er sgu en god film, men Karate Kid har en kæmpe plads i mit hjerte! 

    Guldager17-06-17 08:42

  • ★★★★★★0

    Jeg holdt lidt fødselsdag for familien i går, som stadig insisterer på at give mig gave. Jeg fik til gengæld den måske mest mandelige gave, jeg nogensinde har fået: en værktøjskasse med nyt værktøj. Jeg har i årevis haft en plastikkasse, fyldt med virkelig gammelt værktøj, som jeg bl.a. har aftaget fra min far og meget af det, er ikke i ret god stand længere.

    Så nu kan jeg i det mindste lade som om, at jeg er moderat handy anlagt.

    Nu skal jeg til gengæld forbi Fitness World og træne lidt, før vennerne kommer på besøg til en omgang fødselsdag.

    Zero Cool17-06-17 08:54

  • ★★★★0

    Bizar plakat til Aronofskys nye film, Mother.

    www.indiewire.com/2017/05/mother-poster-darren-aronofsky-jennifer-lawrence-1201816935/

    I like!

    Babo17-06-17 10:06

  • ★★★★★0

    Bizar plakat til Aronofskys nye film, Mother.

    www.indiewire.com/2017/05/mother-poster-darren-aronofsky-jennifer-lawrence-1201816935/

    I like!

    Bare den bliver ligeså god som Noah!

    David Lund17-06-17 10:48

  • ★★★★0

    Bare den bliver ligeså god som Noah!

    Jeg synes allerede den er bedre. 

    Babo17-06-17 11:08

  • 0

    Den havde været bedre, hvis ikke Jennifer Lawrence var på den.

    Kyllingebenet17-06-17 11:20

  • ★★★★★★1

    Damn it, det er varmt i dag. Det fordrer vidst kolde øl...

    davenport17-06-17 12:06

  • 0

    Sidder på arbejdet og laver ingenting, andet end at se lidt Netflix og spise pizza. Eller teknisk set er det jo kebabtallrik og lasagne.

    Whispering Horse17-06-17 14:57

  • ★★★★0

    Har brugt 2.5 time på at vente på folk, som jeg har set i fjernsynet et utal af gange!

    Normalt jagter jeg ikke autografer fra skuespillere (selvom jeg havde lyst til at spørge Mickey Rourke efter en, da jeg stødte ind i ham i Vegas og San Francisco lufthavne), men når en stor flok af gamle Liverpool spillere kommer og spiller golf omkring 1.5km fra mit hjem, så kan ingenting holde mig tilbage!

    Kæft det var fedt at se folk, som man har jublet med og bandet af igen og igen, i virkeligheden!

    dyg17-06-17 17:20

  • ★★★★★0

    Gamle Liverpool spillere > Mickey Rourke? 

    Really? 

    Lars!17-06-17 17:25

  • ★★★0

    Gamle Liverpool spillere > Mickey Rourke? 

    Really? 

    Selvfølgelig - Liverpool slår til hver en tid en afdanket bokser.

    Steffan Rasmussen17-06-17 17:28

  • ★★★★0

    Fuck ja.. Men måske også fordi Rourke havde en virkelig bitchy PA med sig, som jeg gad ikke i infight med.

    dyg17-06-17 17:28

  • ★★★★★★0

    Jeg så engang Preben Kristensen i Kastup... Eller CPH..

    davenport17-06-17 20:02

  • ★★★★★0

    Little Richard kom til min menighet / kirke engang han var på Europa turné. 

    Lars!17-06-17 20:10

  • ★★★★★0

    Little Richard kom til min menighet / kirke engang han var på Europa turné. 

    Det slår ALT!

    David Lund17-06-17 20:12

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen