Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    Det slår ALT!

    Han optrådte dog ikke for os. Men de sang med på de engelske salmer. 

    Lars!17-06-17 21:12

  • ★★★★★★0

    Kunne ha været sweet hvis det var på de norske...

    davenport17-06-17 21:31

  • 0

    Hej, jeg lader som om intet er sket hehehehehehehe.

    Kyllingebenet17-06-17 22:00

  • ★★1

    Le mans - It ain't over til the fat lady sings 

    Og derfor er det et fantastisk løb - hvert år kribler det i kroppen for at tage derned igen og se det hele live. 

    Men heldigvis så viser tv hele løbet :)

    Tiany18-06-17 07:25

  • ★★★★★0

    Kunne ha været sweet hvis det var på de norske...

    Det var, da jeg boede ved Vejlefjord. 

    Lars!18-06-17 10:20

  • ★★★★★★0

    Har glædet mig lidt til i dag. Oldefars 85års fødselsdag. Ikke som sådan noget at glæde sig til, men det holdes på Skamlingsbanken, og de plejer at præstere ret skarpt i køkkenet, og er rimelige til vin. Og så er det allerede til middag, så det ikke tager hele dagen. Så hen på eftermiddagen er jeg nok sådan lidt småt beruset og mæt... Og jeg har ikke skulle lave det selv :D

    davenport18-06-17 10:27

  • ★★★0

    Har glædet mig lidt til i dag. Oldefars 85års fødselsdag. Ikke som sådan noget at glæde sig til, men det holdes på Skamlingsbanken, og de plejer at præstere ret skarpt i køkkenet, og er rimelige til vin. Og så er det allerede til middag, så det ikke tager hele dagen. Så hen på eftermiddagen er jeg nok sådan lidt småt beruset og mæt... Og jeg har ikke skulle lave det selv :D

    Din oldefar?? For så er i godt nok hurtigt ude i jeres familie.

    Steffan Rasmussen18-06-17 10:58

  • ★★★★★★0

    Ah, ungernes.. De har tre tilbage. Oberstens farfar, min farmor og min mormor. (Hhv. 85,85 og 79)

    davenport18-06-17 11:03

  • 0

    Jeg har brugt hele min weekend på at slappe af (sove), læse tegneserier og stene youtube, og jeg har det pisse godt med det! Længe siden at jeg bare har kunnet koble af på denne måde her.

    Kyllingebenet18-06-17 17:58

  • ★★★★★0

    Jeg har siddet ved vandet det meste af i går og i dag, mens knægten har fisket efter krabber og diverse fisk. Han kan bruge timer på den måde, men jeg klager ikke. Det virker langt mere konstruktivt end når han bruger alle dagtimerne på minecraft og patetiske tegnefilm på Netflix. 

    Lars!18-06-17 18:43

  • 0

    Du glemte at nævne sammenstødet mellem hunden og svanen!

    Kyllingebenet18-06-17 18:55

  • ★★★★★0

    Sammenstødet skete efter jeg skrev det andet. ;) 

    Begge kreaturer overlevede for øvrigt, selv om jeg frygtede lidt på min hunds vegne (og derfor trak hende væk). De svaner kan være ganske vicious. Den kom også forbi i går og stirrede lidt på os, men på det tidspunkt sov hunden. 

    Lars!18-06-17 19:08

  • 0

    haha, de svaner kan sgu brække en arm hvis de får ordentlig fat! Men nok også bedst at få Cujo væk inden det endte galt. :D

    Kyllingebenet18-06-17 19:15

  • 0

    Hvad sker der for alt det indiske halløj der er kommet på Netflix?

    Kyllingebenet18-06-17 21:13

  • ★★★★★0

    Hvad sker der for alt det indiske halløj der er kommet på Netflix?

    Jeg er fan!

    David Lund18-06-17 21:16

  • 0

    Jeg er ved at få spat over mine "naboer". Jeg bor på 3. sal (vi bor ikke i samme opgang, men de bor lige op af min boligblok) og når de har bål i haven, så kommer alt røgen op til mig. Så nu har jeg lukket min altan dør og sidder og surmuler og sveder ihjel.

    Kyllingebenet18-06-17 21:32

  • ★★★★0

    Jeg er ved at få spat over mine "naboer". Jeg bor på 3. sal (vi bor ikke i samme opgang, men de bor lige op af min boligblok) og når de har bål i haven, så kommer alt røgen op til mig. Så nu har jeg lukket min altan dør og sidder og surmuler og sveder ihjel.

    Ehm. Man må sgu da ikke bare tænde bål midt i et boligkvarter. Meld det til politiet.

    gi-jones18-06-17 22:43

  • ★★★★0

    Lorte græspollen :(

    Bruce18-06-17 22:53

  • 0

    Ehm. Man må sgu da ikke bare tænde bål midt i et boligkvarter. Meld det til politiet.

    Jeg har virkelig overvejet det, men tænker ikke at der bliver gjort noget ved det.

    Kyllingebenet18-06-17 23:07

  • ★★★★★★1

    Obersten har sammen med sin kusine, lejet et sommerhus fra på søndag til lørdag. De tager alle børn med. Så jeg får en uges ferie for mig selv. Det er virkelig tiltrængt, da jeg kan mærke jeg er lige ved at nå grænsen for hvad jeg kan holde til. Så selvom jeg skal arbejde, er det bare fedt. Ludere og kokain, here I comes!! ;D

    davenport19-06-17 12:11

  • ★★★★★★1

    Det lyder sgu godt, Davenport :)

    Jeg sidder med 2. dags tømmermænd og stener TV - så lige nu ser jeg Til Middag Hos, som kan være meget hyggeligt...men det er med Fetterlein, Jannie Ree, Gustav og Linse Kessler - det er helt og aldeles forfærdeligt, men jeg kan ikke få mig selv til at kigge væk.

    Guldager19-06-17 12:15

  • ★★★★★★0

    Det lyder sguda meget godt, at få lidt alenetid.

    Zero Cool19-06-17 12:28

  • ★★★0

    Obersten har sammen med sin kusine, lejet et sommerhus fra på søndag til lørdag. De tager alle børn med. Så jeg får en uges ferie for mig selv. Det er virkelig tiltrængt, da jeg kan mærke jeg er lige ved at nå grænsen for hvad jeg kan holde til. Så selvom jeg skal arbejde, er det bare fedt. Ludere og kokain, here I comes!! ;D

    Det lyder godt med en tiltrængt pause. Jeg håber, du får ladet batterierne lidt op. :)

    Benway19-06-17 12:38

  • ★★★★★★0

    Obersten har sammen med sin kusine, lejet et sommerhus fra på søndag til lørdag. De tager alle børn med. Så jeg får en uges ferie for mig selv. Det er virkelig tiltrængt, da jeg kan mærke jeg er lige ved at nå grænsen for hvad jeg kan holde til. Så selvom jeg skal arbejde, er det bare fedt. Ludere og kokain, here I comes!! ;D

    Moovy-partyyyyyyyyy, here IT comes:-D

    Så skal der ses film og laves en del "håndarbejde";-) Godt at høre, må pausen bekomme dig vel!

    T. Nielsen19-06-17 12:43

  • ★★★★★★0

    Håndcreme og Nicki Minaj :D

    davenport19-06-17 12:54

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen