Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Hehe. Er faktisk ikke ret vild med rejer

    gi-jones23-03-18 12:15

  • ★★★★★0

    Skal på Aleris Hamlet hospitalet og scannes om et par timer. Denne gang for at konstatere faktuelt en frossen skulder nummer to. Jeg kan ikke selv tage en skjorte på mere og vågner konstant om natten i smerter i den "nye skulder". Min bevægelsesfrihed er snart privilegiet at tørre røv og taste på et tastatur. Trods alt noget bedre stillet end Hawkings.

    Formentlig får jeg en blokade og så må tiden ellers nok gå sin gang og jeg skal endnu engang forsøge at finde en udvej gennem trial and error med fysioterapi, osteopati, akupunktur og træning. 

    Det er en hård omgang at skulle kæmpe med den slags smerter. Min mor havde også tidligere store smerter i sin skulder (det var dog grundet slidgigt) så jeg kan sagtens sætte mig ind i, hvor frustrerende det er. Du må have rigtig god bedring med det hele. 

    NightHawk23-03-18 12:24

  • ★★★★0

    Tak skal I have!

    Det var så ikke en frossen skulder, men en ortopædkirurg og en MR skanning er påkrævet. Så nu skal jeg have fat i dem. 

    Det har været en meget langsommelig proces, men jeg er priviligeret fordi jeg har en sundhedsforsikring. Jeg tør slet ikke tænke på, hvor lang tid det må tage for folk, som skal igennem systemet på normal vis og som holdes ude fra arbejdsmarkedet eller på anden vis sætter deres liv på standby mens de venter på diagnose og behandling.

    Jeg har prøvet det før og jeg ville have været lam i venstre ben i dag, havde jeg ikke haft en sundhedsforsikring. Håber dog efterhånden, at man har fået et bedre journalsystem på tværs af regioner, sygehuse og egen læge.

    Bruce23-03-18 13:58

  • ★★★★0

    Tjekker lige laserdisken og noterer et par titler ned. Eller 5 :) Skal til Ålborg en tur i morgen, besøge brormand, kigge forbi laserdisken og læsehesten. Kan mærke det bliver dyrt. Og så snupper jeg også You Were Never Really Here i bio. 

    Babo25-03-18 20:52

  • ★★★0

    Tjekker lige laserdisken og noterer et par titler ned. Eller 5 :) Skal til Ålborg en tur i morgen, besøge brormand, kigge forbi laserdisken og læsehesten. Kan mærke det bliver dyrt. Og så snupper jeg også You Were Never Really Here i bio. 

    Har vagten i morgen, så hvis i vil have et kig bag scenen så sig bare til.

    Steffan Rasmussen25-03-18 22:03

  • ★★★★0

    Har vagten i morgen, så hvis i vil have et kig bag scenen så sig bare til.

    Yes! 

    Babo25-03-18 22:14

  • ★★★★★0

    Jeg sidder og ser en herlig video med Ethan Hawke og Jonathan Marc Sherman, der er på besøg hos Criterions enorme film-bibliotek. De har sgu god smag og sikke nogle lækre titler, de får med sig hjem. Hvem der dog bare var så heldig at få et par timer hos Criterion og en mulepose man kan fylde til randen med alverdens fede film. :)

    Og så er jeg i øvrigt helt enig i Ethan Hawkes kommentar angående "Rumble Fish" og Matt Dillon. :)

    www.blu-ray.com/news/

    NightHawk25-03-18 23:38

  • 0

    Det er ikke så ofte igen at vi ser kontroverser indenfor Tennis, siden McEnroe er stoppet, men i går kan man vidst godt sige at Verdasco og Kokkinakis vidst ikke var de bedste venner efter at Verdasco havde brokket sig direkte til en mand bag ham, som han mente talte hele tiden i mellem hans server. Hvad han ikke vidste var at det er Kokkinakis' far.

    Og så starter det ellers: THAT'S MY F***ING DAD

    Whispering Horse27-03-18 23:58

  • ★★★7

    Jeg havde s'gu i bund og grund en ganske udmærket dag i går.

    Den startede ellers lidt i defensiven. Jeg stod først sent op (hvilket jeg egentlig ikke er stor fan af), fordi jeg døjede med min ryg, min nakke og mit hoved (hvilket jeg er endnu mindre fan af). Det gjorde udsigten til at skulle sidde til en jobsamtale lidt mere irriterende, end det i forvejen var ud fra den betragtning, at det var samtalerunde 2, hvortil jeg havde udfyldt sådan en personlighedstest (hvilket jeg slet ikke er fan af).

    Men efter en varmepude, lidt muskelgymnastik og en hel masse kaffe, så kom jeg afsted til mødet, hvilket føltes til at gå rimelig godt. Jeg var uenig i et par af resultaterne fra personlighedstesten, men formåede at få argumenteret overbevisende herfor.

    Så mødtes jeg med en kammerat, der havde fået to fribilletter til aftenens landskamp, hvorfor vi da lige skulle mødes, have noget kaffe, lidt at spise og så ind og se fodbold. Gode burgere på Grillen Burgerbar, god kaffe på Espresso House og en satans god cheesecake på en lille café, jeg ikke engang husker navnet på. Nåh ja, og så lige forbi ElGiganten, hvor de havde Far Cry 5 til 349.

    Og så sidder jeg der med cheesecake på gaflen, og så ringer de s'gu og tilbyder mig jobbet. Wupti-freaking-do!

    Så gør det mindre, at fodboldkampen var en jævnt skuffende oplevelse - og der i øvrigt var røvkoldt. Far Cry 5, et job og en pisse hyggelig dag med en kammerat. Så er det s'gu svært at være utilfreds.

    HonoDelLoce28-03-18 10:47

  • ★★★★★★1

    \O/ Fedt, M8 :D

    davenport28-03-18 11:06

  • ★★★0

    \O/ Fedt, M8 :D

    Tusind tak! Jeg er helt stoked :-)

    HonoDelLoce28-03-18 11:12

  • ★★★0

    Tusind tak! Jeg er helt stoked :-)

    Hvor henne?

    Steffan Rasmussen28-03-18 12:15

  • ★★★★★1

    Jeg havde s'gu i bund og grund en ganske udmærket dag i går.

    Den startede ellers lidt i defensiven. Jeg stod først sent op (hvilket jeg egentlig ikke er stor fan af), fordi jeg døjede med min ryg, min nakke og mit hoved (hvilket jeg er endnu mindre fan af). Det gjorde udsigten til at skulle sidde til en jobsamtale lidt mere irriterende, end det i forvejen var ud fra den betragtning, at det var samtalerunde 2, hvortil jeg havde udfyldt sådan en personlighedstest (hvilket jeg slet ikke er fan af).

    Men efter en varmepude, lidt muskelgymnastik og en hel masse kaffe, så kom jeg afsted til mødet, hvilket føltes til at gå rimelig godt. Jeg var uenig i et par af resultaterne fra personlighedstesten, men formåede at få argumenteret overbevisende herfor.

    Så mødtes jeg med en kammerat, der havde fået to fribilletter til aftenens landskamp, hvorfor vi da lige skulle mødes, have noget kaffe, lidt at spise og så ind og se fodbold. Gode burgere på Grillen Burgerbar, god kaffe på Espresso House og en satans god cheesecake på en lille café, jeg ikke engang husker navnet på. Nåh ja, og så lige forbi ElGiganten, hvor de havde Far Cry 5 til 349.

    Og så sidder jeg der med cheesecake på gaflen, og så ringer de s'gu og tilbyder mig jobbet. Wupti-freaking-do!

    Så gør det mindre, at fodboldkampen var en jævnt skuffende oplevelse - og der i øvrigt var røvkoldt. Far Cry 5, et job og en pisse hyggelig dag med en kammerat. Så er det s'gu svært at være utilfreds.

    Det var da en fantastisk måde at runde dagen af på. :) Stort tillykke med jobbet. :) 

    NightHawk28-03-18 16:20

  • ★★★0

    Hvor henne?

    Altså jobbet. Det var vist ikke helt klart. 

    Steffan Rasmussen28-03-18 20:52

  • ★★★★★0

    Fantastisk Interview af Edgar Wright Med Steven Spielberg omkring Duel

    Spielberg: I had also thought of it as a Biblical parable. I first read the short story by Richard Matheson in Playboy magazine given to me, thank god, by my brilliant secretary at the time, Nona Tyson, who had read the short story and said, ‘I think this is right up your alley’. She gave me Playboy. It was one of the few times I ever picked up Playboy without looking at the pictures.

    Elwood28-03-18 22:55

  • ★★★★★★1

    Glæder mig til påskefrokost kl. 14, hvor vi har fornøjelsen af min mormors kæreste, som iflg. ham selv er "næsten læge". Ved ikke hvor han har erhvervet sin viden, da han kørte som postbud i en menneskealder. Han er utålelig og har ingen situationsfornemmelse, og som bonus omtaler han alle i 3. person. Emnerne begrænser sig til WWII og Marylin Monroe. Nitten er at ende ved siden af ham, så det er tit ham der først har sat sig, og så skynder vi andre at finde en plads længst væk...

    davenport29-03-18 12:28

  • ★★★0

    Glæder mig til påskefrokost kl. 14, hvor vi har fornøjelsen af min mormors kæreste, som iflg. ham selv er "næsten læge". Ved ikke hvor han har erhvervet sin viden, da han kørte som postbud i en menneskealder. Han er utålelig og har ingen situationsfornemmelse, og som bonus omtaler han alle i 3. person. Emnerne begrænser sig til WWII og Marylin Monroe. Nitten er at ende ved siden af ham, så det er tit ham der først har sat sig, og så skynder vi andre at finde en plads længst væk...

    Kan godt huske du har nævnt ham før, men nu er jeg lidt nysgerrig, hvordan kan din mormor holde ud at høre på det til daglig?

    MOVIE100029-03-18 12:39

  • ★★★★★0

    Glæder mig til påskefrokost kl. 14, hvor vi har fornøjelsen af min mormors kæreste, som iflg. ham selv er "næsten læge". Ved ikke hvor han har erhvervet sin viden, da han kørte som postbud i en menneskealder. 

    Nogle timer på Wikipedia og YouTube? Jeg er også næsten advokat efter at have læst flere John Grisham-bøger. 

    Lars!29-03-18 12:48

  • ★★★★★★0

    M1K - det er også en gåde...

    Riqon - det er han slet ikke klog nok til. (Det tror han han er, men det er slet ikke tilfældet....)

    davenport29-03-18 13:06

  • ★★★★★0

    Riqon - det er han slet ikke klog nok til. (Det tror han han er, men det er slet ikke tilfældet....)

    ... Biblioteket? 

    Lars!29-03-18 13:10

  • ★★★★★★0

    Jeg stiller spørgsmålstegn ved om han overhovedet kan læse....

    davenport29-03-18 13:11

  • ★★★★★★0

    Ah, familiesammenkomster. Jeg arbejder stadig på at overbevise min familie om, at vi alle er voksne mennesker, så vi er faktisk i stand til at bestemme hvem vi vil bruge tid sammen med, uanset om det er familie eller ej.

    Zero Cool29-03-18 13:28

  • ★★★0

    Hvor henne?

    Sorry for det sene svar. Jeg v ar åbenbart ikke ret meget online efter middag i går :D Jeg giver totalt Far Cry 5 skylden ;)

    På Aalborg TechCollege som journalist/kommunikationsmand :)

    Det var da en fantastisk måde at runde dagen af på. :) Stort tillykke med jobbet. :) 

    Mange tak :) Og ja, det var i det hele taget en rigtig god dag.

    HonoDelLoce29-03-18 14:24

  • ★★★★★★0

    Jeg har heldigvis en fin familie på både mødrene og fædrene side. Og det samme har Pia. Så det er fint med sammenkomster for mig, og min familie har ikke noget imod afbud. Det tror jeg heller ikke Pias har, men det har Pia dog.

    Især min fars familie er sjov at være sammen med,og vi har da også haft en årlig familieweekendtur siden 1989.

    Guldager29-03-18 18:02

  • ★★★★★★0

    Jeg er heldigvis glad for min familie og svigerfamilie. Min svigerfar kan være trættende og primitiv at høre på. Men han vil os det altid godt og det vejer tungere end det, at jeg indimellem beder ham holde kæft. Derudover er der mere end blot dna der binder min familie sammen, i form at fælles historie og livsfortællinger med mere, som for mig gør blodet tykkere end vand og gør, at jeg også for andres skyld gerne prøver at se længere end til egen næsetip. 

    Dermed ikke sagt at jeg synes det er forkert at fravælge, hvis man føler det er det rigtige for en. Sådan har jeg det bare ikke. Så skulle jeg f.eks fravælge min ene moster, som kan være belastende og pinlig på alle måder. Men min mor og hendes to søskende bærer på og bindes sammen af en tragisk og ødelæggende barndom. Så ingen fravælges, det ville være synd. 

    T. Nielsen30-03-18 10:02

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen