Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Jeg snakkede kort med laserdisken i Ålborg sidste uge og fandt det lidt utroligt de stadig eksisterer, men de sagde netop også, at markedet lever fint endnu på disk, fordi udvalget er langt bedre og der stadig findes mange nørder derude. 

    Babo 3-04-18 14:34

  • ★★★★★0

    Synes dog jeg ser en tenden til at de udgivelser man så kan få er meget skrabet med hensyn til BTS stuff, der er længere og længere imellem de rigtig gode BTS stuff på udgivelserne.

    Elwood 3-04-18 14:46

  • ★★★★★0

    Synes dog jeg ser en tenden til at de udgivelser man så kan få er meget skrabet med hensyn til BTS stuff, der er længere og længere imellem de rigtig gode BTS stuff på udgivelserne.

    Selv at jeg godt nok ikke får set ligeså meget ekstramateriale, som jeg gerne ville og burde, så er det en af grundende til at jeg elsker udgivere som The Criterion Collection, Arrow Video, Eureka! osv. Deres udgivelser er fyldt med interessant ekstramateriale.

    Kruse 3-04-18 14:55

  • ★★★★★1

    Mest til Nighthawk

    Legends of Tomorrow fornyes med en sæson til, så dvs. Matt Ryan's Constantine blir en regular som CW havde sagt ville ske, hvis der kom en sæson mere, I'm so happy now, damm I love that guy :)

    Legends of tomorrow, er også den af serierne, hvor de formår og ha det sjovt hele tiden og lave goofy afsnit, og mere "alvorlige" The Flash svinger en del fra tid til anden, selv om jeg stadigvæk nyder det, men de trækker bare ting så langt, at det tit blir for meget.


    Ps. hvis jeg havde en så cool stemme som John Noble ville jeg også gå rundt og føle mig besat af en dæmon konstant.
    Og Matt Ryan blir en regular, jeg får ikke min Constantine serie tilbage (har allerede slugt den lille animations serie med ham) så jeg tager mod Matt Ryan's Constantine med åbne arme på den her måde med Legends også :)

    Elwood 4-04-18 00:43

  • ★★★★★0

    Mest til Nighthawk

    Legends of Tomorrow fornyes med en sæson til, så dvs. Matt Ryan's Constantine blir en regular som CW havde sagt ville ske, hvis der kom en sæson mere, I'm so happy now, damm I love that guy :)

    Legends of tomorrow, er også den af serierne, hvor de formår og ha det sjovt hele tiden og lave goofy afsnit, og mere "alvorlige" The Flash svinger en del fra tid til anden, selv om jeg stadigvæk nyder det, men de trækker bare ting så langt, at det tit blir for meget.


    Ps. hvis jeg havde en så cool stemme som John Noble ville jeg også gå rundt og føle mig besat af en dæmon konstant.
    Og Matt Ryan blir en regular, jeg får ikke min Constantine serie tilbage (har allerede slugt den lille animations serie med ham) så jeg tager mod Matt Ryan's Constantine med åbne arme på den her måde med Legends også :)

    Det var sgu da en fantastisk god nyhed, Elwood. Tak for infoen. :) 

    Jeg er også helt oppe og ringe over at skulle se frem til en sæson mere af "Legends Of Tomorrow", som bare er awesome god underholdning og en meget meget morsom serie. Bliver bare så fedt at få Matt Ryan med ombord. Det kan ikke undgå at blive nogle herligt crazy afsnit, når han er med og jeg er spændt på at se ham sammen med resten af holdet på længere sigt. :) 

    Ja, John Nobles stemme er ret badass og perfekt til at være superskurk. Det er alligevel ret sigende om hans stemme, at han ikke engang behøver selv at være tilstede for at skabe en stemning af frygt og gru. Jeg kunne se at næste afsnit, "Guest Starring, John Noble", er en slags meta hyldest til ham, hvilket jeg synes er ret cool. :)

    Jeg synes dog ikke, jeg kan se, at det er tilgængeligt på Netflix endnu, hvilket det burde være, da det havde premiere 2 April. Lidt mystisk? 

    NightHawk 4-04-18 16:04

  • ★★★★★★2

    Sønnen er i dagpleje på 3. dag...i tirsdags var det kun 1 time sammen med mig, i går var jeg der i 20 minutter og gik så et par timer, og i dag har jeg bare afleveret ham og så gået. Jeg har ret meget lyst til bare at hente ham nu, men dagplejeren er god til at sende billeder, hvor han er glad, så det er ikke nødvendigt. Men det er lidt hårdt bare at aflevere ham :)

    Guldager 5-04-18 09:47

  • ★★★★0

    Jeg kan godt lide at kigge lidt rundt efter andre landes gode film og Australien plejer altid at have et par gode hvert år. Så denne gang har jeg gravet

    Goldstone og Sweet Virginia frem, som skal ses!

    Bruce 5-04-18 10:59

  • ★★★★★0

    Jeg kan godt lide at kigge lidt rundt efter andre landes gode film og Australien plejer altid at have et par gode hvert år. Så denne gang har jeg gravet

    Goldstone og Sweet Virginia frem, som skal ses!

    Sweet Virginia er i hvert fald ganske udmærket. Virkelig god præstation af Christopher Abbott!

    David Lund 5-04-18 11:01

  • ★★★★0

    Sweet Virginia er i hvert fald ganske udmærket. Virkelig god præstation af Christopher Abbott!

    Den vil jeg se frem til. Kan se den lige er blevet anmeldt på blu-ray.com også med 4 af 5 stjerner og over 70 på Metacritic. Fino!

    Bruce 5-04-18 11:05

  • ★★★★★★0

    Amazon har foreslået Sweet Country til mig fra Australien ... Den har 94% på Rotten Tomatoes. m.imdb.com/title/tt6958212/

    Guldager 5-04-18 11:23

  • ★★★★0

    Amazon har foreslået Sweet Country til mig fra Australien ... Den har 94% på Rotten Tomatoes. m.imdb.com/title/tt6958212/

    Fedt! Den ryger med på listen, også Hounds of Love!

    Bruce 5-04-18 12:04

  • ★★0

    Jeg var ret vild med Killing Ground, som var en fin lille tætpakket thriller uden det store ramasjang. Glæder mig til at få set Hounds of Love!

    Mikkel Abel 5-04-18 12:24

  • ★★★★0

    Jeg var ret vild med Killing Ground, som var en fin lille tætpakket thriller uden det store ramasjang. Glæder mig til at få set Hounds of Love!

    Den er også noteret!

    Bruce 5-04-18 12:25

  • ★★★★0

    Nogen som har set Elser (13 minutes)?

    Bruce 5-04-18 12:26

  • ★★★★★★0

    Jeg er faktisk ikke så bekendt med australske film. Har blot set 15 af dem.

    Guldager 5-04-18 12:44

  • ★★★★★0

    Hounds of Love er ok. En lille skuffelse ovenpå al den positive omtale, men bestemt ikke dårlig!

    David Lund 5-04-18 12:58

  • ★★0

    Sønnen er i dagpleje på 3. dag...i tirsdags var det kun 1 time sammen med mig, i går var jeg der i 20 minutter og gik så et par timer, og i dag har jeg bare afleveret ham og så gået. Jeg har ret meget lyst til bare at hente ham nu, men dagplejeren er god til at sende billeder, hvor han er glad, så det er ikke nødvendigt. Men det er lidt hårdt bare at aflevere ham :)

    Det bliver heldigvis bedre. Oftest er det værre for forældrene end barnet :P 

    Tiany 5-04-18 13:53

  • ★★★★★★0

    Det bliver heldigvis bedre. Oftest er det værre for forældrene end barnet :P 

    Ja det siges jo. Efterhånden er jeg i tvivl, når jeg oftere og oftere oplever der står 1 voksen til 12-17 børn og det oplever jeg desværre mere og mere. 

    T. Nielsen 5-04-18 14:01

  • ★★★★★★0

    Pædagogerne i vores SFO ved knap nok hvad børnene hedder...

    davenport 5-04-18 14:05

  • ★★★★★0

    Pædagogerne i vores SFO ved knap nok hvad børnene hedder...

    Pædagogen i vores lokale børnehave har bare givet dem numre, altså fra 1-30. 

    Kidding.

    Lars! 5-04-18 14:37

  • ★★★★★★0

    Pædagogen i vores lokale børnehave har bare givet dem numre, altså fra 1-30. 

    Kidding.

    Så hvis nogen dør, skrives der blot “Vor Herre har i dag trukket følgende numre?

    T. Nielsen 5-04-18 14:50

  • ★★0

    Ja det siges jo. Efterhånden er jeg i tvivl, når jeg oftere og oftere oplever der står 1 voksen til 12-17 børn og det oplever jeg desværre mere og mere. 

    Der har vi jo så heldigvis haft nogle gode steder.

    Både med dagpleje og børnehave, hvor man føler at der har været tid og nærvær begge steder.

    Tiany 5-04-18 15:04

  • ★★★★★★0

    Der har vi jo så heldigvis haft nogle gode steder.

    Både med dagpleje og børnehave, hvor man føler at der har været tid og nærvær begge steder.

    Vores kommune har en, hvis ikke den dårligste nomering i daginstitutioner har jeg læst noget om. Vores mindste blev tvangsrykket i børnehave fra vuggestue da hun var 2.4 år gammel. Vi havde stort set intet valg. Vi havde jo intet alternativ. Så mellem de 17 børn og en pædagog, var der flere børn under 3.

    T. Nielsen 5-04-18 15:21

  • ★★★★★★0

    Det er dagpleje, hvor der er en dreng på 11 mdr og en pige med dobbeltplads på 23 mdr...så der er masser af tid til nærvær :) - og hun skrev først kl 14.30, at han havde fået nok, så det er jo så godt som en fuld dag :) 

    Guldager 5-04-18 16:14

  • ★★★★★★0

    Min ene assistent er jo fra Tyrkiet, og vi har i dag en vikar, der er fra Mellemøsten, efter eget udsagn. Hun er helt oppe at støde, for at finde ud af hvilket land han er fra... (Og hvad hans motiver er. Hun er gået total Holmes på den...)

    davenport 6-04-18 10:45

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen