Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Eller et nyt køkken:-/

    Dam - man kan se ud af vores vinduer, hvad er problemet?

    Tænker også at jeres kogeplader stadig virker?

    Wayne19-06-20 13:44

  • ★★★★★★0

    Hvordan er de lokale skøger så?

    Ingen anelse, jeg har jo ikke fået udbetalt pengene endnu.

    Zero Cool19-06-20 13:45

  • ★★★★★★0

    Ja og det er du blevet lidt for gammel til at kunne betale, uden de små blå;-P

    Holy moses - jeg drikker sgu ikke det skidt :-)

    Wayne19-06-20 13:46

  • ★★★★★★0

    Her debattere vi også vinduer vs andre renoveringer :D

    Men jeg skal lige gennemskue om jeg kommer op og lege med topskatten hvis jeg får dem udbetalt... min umiddelbare beregning er at jeg går lige under

    Du er jo et levende bevis på hvordan det foregår :-)

    Wayne19-06-20 13:47

  • ★★★★★★0

    Dam - man kan se ud af vores vinduer, hvad er problemet?

    Tænker også at jeres kogeplader stadig virker?

    Jeps.....Men jeg mister serveretten, hvis jeg smider pengene på et Tv, da jeg selv ofte klager over køkkenet:-/

    T. Nielsen19-06-20 13:47

  • ★★★★★★1

    Holy moses - jeg drikker sgu ikke det skidt :-)

    Haha:-D

    T. Nielsen19-06-20 13:48

  • ★★★★★★1

    Jeps.....Men jeg mister serveretten, hvis jeg smider pengene på et Tv, da jeg selv ofte klager over køkkenet:-/

    Ja, man skal vare sine ord - de husker, gør de :-)

    Wayne19-06-20 13:49

  • ★★★★★★1

    Ja, man skal vare sine ord - de husker, gør de :-)

    Jeg kan allerede høre hende sige, det må du selv klare og det du selv om, hver gang der er et problem i køkkenet:-)

    Sådan er det med Anette'er;-P

    T. Nielsen19-06-20 13:51

  • ★★★★★★0

    Jeg kan allerede høre hende sige, det må du selv klare og det du selv om, hver gang der er et problem i køkkenet:-)

    Uhh - kender det godt. Det ender kun på een måde - hvis man skal have fred. :-D

    Wayne19-06-20 13:52

  • ★★★★★★0

    Haha:-D

    :-D

    Wayne19-06-20 13:53

  • ★★★★★0

    Ian Holm er død i en alder af 88 år.

    www.theguardian.com/film/2020/jun/19/ian-holm-dies-alien-chariots-of-fire-bilbo-baggins

    Kruse19-06-20 13:59

  • ★★★★0

    Ian Holm er død i en alder af 88 år.

    www.theguardian.com/film/2020/jun/19/ian-holm-dies-alien-chariots-of-fire-bilbo-baggins

    Øv.

    Ingen anelse, jeg har jo ikke fået udbetalt pengene endnu.

    Hmm, jeg tænkte at du havde haft overskud af penge før ;) 

    Åkepool19-06-20 14:05

  • ★★★★0

    Øv da

    "I can't lie to you about your chances, but you have my sympathies"

    Babo19-06-20 14:09

  • ★★★★★1

    Jaws fylder 45 år i dag, men synes det synd at The Blues Brothers Lidt overses her på Moovy den fylder også år i dag, det er nemlig præcis 40 år siden den fik premiere i USA den 20. Juni :)

    Elwood20-06-20 20:49

  • ★★★★★★0

    Jeg har lidt ondt af min søn...Han ved ikke, at der kun er 14 dage til, at han skal af med sutterne...

    Guldager21-06-20 19:38

  • ★★★★0

    Jeg har lidt ondt af min søn...Han ved ikke, at der kun er 14 dage til, at han skal af med sutterne...

    Vi overvejer også snart at stoppe med sutterne herhjemme. De bruges  kun når han skal sove, men det bliver ikke nemt.

    dyg21-06-20 22:00

  • ★★★0

    Jeg har lidt ondt af min søn...Han ved ikke, at der kun er 14 dage til, at han skal af med sutterne...

    Vi overvejer også snart at stoppe med sutterne herhjemme. De bruges  kun når han skal sove, men det bliver ikke nemt.

    Hvor gamle er jeres drenge?

    HonoDelLoce21-06-20 22:03

  • ★★★★0

    2 år 3 måneder 

    dyg22-06-20 06:01

  • ★★★★★★0

    Hvor gamle er jeres drenge?

    3 år til august. Han bruger den for det meste kun, når han sover.

    Det passer bare rigtig godt at gøre det i sommerferien. 

    Guldager22-06-20 07:44

  • ★★★★★★0

    3 år til august. Han bruger den for det meste kun, når han sover.

    Det passer bare rigtig godt at gøre det i sommerferien. 

    Gør i noget specielt ud af det? Min den ældste afleverede sin hos tandlægen hos en suttetrold, da hun var ca. 3 og den mindste hang sin på et suttetræ i zoologisk have, da hun var ca. 3 år.

    T. Nielsen22-06-20 09:51

  • ★★★★0

    Jeg kastede mine sutter ud til fuglene, der så kom og tog dem (troede jeg da..), og vi snakker om det samme med vores søn, da vi har en godnathistorie om en krokodille, der mister sin sut til en fugl.

    dyg22-06-20 09:47

  • ★★★★★0

    Vores første dreng brugte sut næsten konstant. Når han sov skulle han have en i kæften og en i hånden, og i løbet af dagen skulle der være en, der var tilgængelig. Det krævede lidt forberedelse og overtalelse til at få ham til at give slip. Vi brugte et suttetræ, og det gik overraskende godt! Det bliver nemmere med nr 2 der nu snart er to år. Han bruger kun en sut til at falde i søvn på, og til tider er han faktisk helt ligeglad med den selv da.

    David Lund22-06-20 09:47

  • ★★★★★★1

    Vi prøvede med humor, ved alle tre - når de havde sutten i munden hed de konsekvent Sutte Olsen - tog de den ud kunne vi genkende dem.

    Det den leg syntes de var sjov i et kort stykke tid, og så endte det med at de lagde den selv.

    Muligvis ikke det mest pædagogiske, men det virkede - og vi gjorde det selvfølgelig først da de egentlig ikke havde brug for den længere.

    Wayne22-06-20 09:52

  • ★★★★★★0

    Gør i noget specielt ud af det? Min den ældste afleverede sin hos tandlægen hos en suttetrold, da hun var ca. 3 og den mindste hang sin på et suttetræ i zoologisk have, da hun var ca. 3 år.

    I Odense Zoo kan man aflevere dem, og så giver de 1 kr per Sut til girafferne. Om aftenen fortæller jeg altid en opdigtet historie om en dreng, der hedder Karl, og af og til fortæller jeg nu om, hvordan Karl haft gjort det, og hvordan girafferne så får penge til slik.

    Men jeg tror det bliver et hårdt stop...ikke en gradvis afvænning. 

    Guldager22-06-20 10:48

  • ★★★★0

    I Odense Zoo kan man aflevere dem, og så giver de 1 kr per Sut til girafferne. Om aftenen fortæller jeg altid en opdigtet historie om en dreng, der hedder Karl, og af og til fortæller jeg nu om, hvordan Karl haft gjort det, og hvordan girafferne så får penge til slik.

    Men jeg tror det bliver et hårdt stop...ikke en gradvis afvænning. 

    Ha, den krokodille, der kommer af med sin sut, i min søns godnatbog, hedder også Karl!

    dyg22-06-20 10:52

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen