Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★1

    Haha, så meget fangede jeg ikke, før jeg lukkede ned:-D Må se den senere;-)

    Nøh - tror bare at ordets betydning måske skal udvides i kommende ordbøger :-)

    Wayne12-06-20 11:22

  • ★★★★★0

    Vild nok musikvideo. Jeg er mest forarget over den elendige og trivielle produktion på sangen.

    David Lund12-06-20 11:31

  • ★★★★★★0

    Vild nok musikvideo. Jeg er mest forarget over den elendige og trivielle produktion på sangen.

    Ja - den er der ikke meget at komme efter - forståeligt at de lige forsøger at provokere lidt for at få den solgt.

    Wayne12-06-20 11:35

  • ★★★★★0

    Ja - den er der ikke meget at komme efter - forståeligt at de lige forsøger at provokere lidt for at få den solgt.

    Jep. Hun har kunnet provokere lidt med sine tekster førhen, så det er nok lidt svær for hende, at skulle overgå sig selv på det plan. Men hey - videoen skal nok skabe lidt opmærksomhed.

    David Lund12-06-20 11:37

  • ★★★★★★0

    Jep. Hun har kunnet provokere lidt med sine tekster førhen, så det er nok lidt svær for hende, at skulle overgå sig selv på det plan. Men hey - videoen skal nok skabe lidt opmærksomhed.

    5 sekunders fame, er åbenbart bedre end ingen :-)

    Man skulle tro det ville være bedre at lave noget, nogen gad høre.

    Wayne12-06-20 11:40

  • ★★★★★★0

    Ok, vi læner os op af en skænderi herhjemme: Obersten har fået at vide gennem en gammel ven, at man bør investere i Bitcoins (Ligesom Mads Mikkelsen). Mit argument er, at hvis det var så nemt at tjene penge, så var der nok flere der gjorde det. Der linkes til flg., der skulle gøre fx. mig rig inden for et døgn til en uge:

    (Link slettet af admin)

    Jeg vil gerne høre nogle input fra de af jer, der ved noget om det her. (Det tror jeg der er flere der gør.) Jeg ved min fætter har investeret i starten, og også tjent på det, men det her virker for nemt!

    davenport13-06-20 00:20

  • ★★★1

    Ok, vi læner os op af en skænderi herhjemme: Obersten har fået at vide gennem en gammel ven, at man bør investere i Bitcoins (Ligesom Mads Mikkelsen). Mit argument er, at hvis det var så nemt at tjene penge, så var der nok flere der gjorde det. Der linkes til flg., der skulle gøre fx. mig rig inden for et døgn til en uge:

    ekstra-bladet.net/

    Jeg vil gerne høre nogle input fra de af jer, der ved noget om det her. (Det tror jeg der er flere der gør.) Jeg ved min fætter har investeret i starten, og også tjent på det, men det her virker for nemt!

    Den side du linker til er ikke Ekstra Bladet, men en fup side der misbruger deres navn og logo. Mads Mikkelsen har heller ikke reklameret for Bitcoin. www.bt.dk/kendte/mads-mikkelsen-misbrugt-i-falsk-bitcoin-reklame

    Køber lidt Bitcoin i ny og næ, men jeg bruger det udelukkende som betallingsmiddel. Prisen på Bitcoin går op og ned ligesom alt muligt andet. Prisen kan jo ligesågodt gå ned, som den kan gå op. Efter hvad jeg har hørt, kan det heller ikke betale sig at mine dem selv, grundet strømforbruget.

    Sagt på en anden. Jeg tvivler på at det er nogen god investering.

    Aranyhajú Nyárszépe12-06-20 14:34

  • ★★★★★★0

    Ja, jeg skrev også lidt i affekt, da jeg var lidt sur. Det siger jo sig selv, når man ikke læser kildekritik, og bare rocker med på overskrifter. 

    davenport12-06-20 14:39

  • ★★★★★★0

    Ok, vi læner os op af en skænderi herhjemme: Obersten har fået at vide gennem en gammel ven, at man bør investere i Bitcoins

    Betragt det som højrisiko-aktier 

    Guldager12-06-20 15:03

  • ★★★★★★6

    Men, der skete noget fantastisk for mig i dag: Jeg havde en tid på diabetesambulatoriet, da jeg efter 25 år med sukkersyge, har besluttet at der skal gøres noget aktivt i mit liv. Jeg har altid bare taget det insulin lægen har sagt, og så ikke andet. Helt overraskende udstyrrede de mig med en måler på armen, der arbejder sammen med min telefon, så jeg hele tiden kan scanne mit blodsukker. Jeg troede det ville ligge helt forfærdeligt, og havde malet Fanden på væggen. Men det viste sig at det ligger pænt, med en gns. på 9.3 siden januar. Det var lægen lidt forundret over, når jeg slet ikke målte.

    Så om 14 dage får jeg tilbudt en pumpe, der kan styre mit insulin-indtag. Jeg er helt høj over det. Efter 25 år, sker der endelig noget, og det endda til den mere end positive side. Jeg er bare SÅ glad!!! :D 

    davenport12-06-20 15:12

  • ★★★★0

    Så blev det (igen) min tur til at få nogle pakker gennem Post Nords "maskine".

    Seks bøger har jeg modtaget gennem posten de sidste to dage. Seks bøger fordelt på tre pakker. Alle seks bøger er lige til at smide ud.

    Afsenderne bærer helt sikkert også en del af skylden. Den ene pakke med to brugte bøger fra en sælger på Amazon Market var sendt i, hvad der bedst kan beskrives som en tynd plastickuvert eller -pose uden anden beskyttelse. Men det blev selvfølgelig heller ikke bedre af, at postbudet havde presset den tykke pakke ind gennem sprækken i postkassen med det resultat, at kuverten var flået op i det ene hjørne, og ryggene på begge bøger var revet fra hinanden. 

    Heldigvis var det ikke dyre bøger, men desværre er den ene umulig at opdrive til en fornuftig pris. Derfor slog jeg til med det samme, da jeg pludseligt så den billigt og i god stand på Amazon. Næste eksemplar i rækken koster henved 1000 kr. :(

    De andre bøger er sendt direkte fra Amazon, og her har Amazon helt sikkert også være for fedtet med indpakningen. Den ene kom i en meget tynd papkuvert og er selvfølgelig pænt bøger i kanterne. De andre tre blev ganske vist sendt i en god papkasse, men det nytter jo ikke, når kassen ser ud til at være smidt på jorden og har fået smadret et hjørne og flået bunden op. 

    Jeg ved sgu ikke, hvor man skal bestille bøger fra udlandet mere og kan være sikker på en ordentlig indpakning. 

    thomsen12-06-20 16:33

  • ★★★★0

    Min kæreste fik noget tilsendt for 8 dage siden fra Sverige. Det røg først til London, og så til Køge, hvor pakken var gemt væk i 3 dage, før vi så i dag fik at vide, at den ankommer på Mandag. Nogle gange elsker jeg bare PostNord!

    dyg12-06-20 16:46

  • ★★★★0

    Har lige overværet en god gang action, med narkopåvirkede idioter, der troede at de kunne køre bil på havnefronten foran os.. Det endte med en enkelt idiot med tre fuldvoksne fyre ovenpå sig, samt en anden der kørte rundt i en bil der manglede et fordæk, og hvor koblingen var helt væk.

    Heldigvis stoppede han da der kom to politivogne, men bilen var også helt død der, og vi måtte hjælpe politiet med at få skubbet bilen væk fra vejen.

    dyg12-06-20 19:48

  • ★★0

    Men, der skete noget fantastisk for mig i dag: Jeg havde en tid på diabetesambulatoriet, da jeg efter 25 år med sukkersyge, har besluttet at der skal gøres noget aktivt i mit liv. Jeg har altid bare taget det insulin lægen har sagt, og så ikke andet. Helt overraskende udstyrrede de mig med en måler på armen, der arbejder sammen med min telefon, så jeg hele tiden kan scanne mit blodsukker. Jeg troede det ville ligge helt forfærdeligt, og havde malet Fanden på væggen. Men det viste sig at det ligger pænt, med en gns. på 9.3 siden januar. Det var lægen lidt forundret over, når jeg slet ikke målte.

    Så om 14 dage får jeg tilbudt en pumpe, der kan styre mit insulin-indtag. Jeg er helt høj over det. Efter 25 år, sker der endelig noget, og det endda til den mere end positive side. Jeg er bare SÅ glad!!! :D 

    Tillykke med det!! Håber på det bedste for dig :)

    Wangsgaard12-06-20 20:35

  • ★★★0

    Men, der skete noget fantastisk for mig i dag: Jeg havde en tid på diabetesambulatoriet, da jeg efter 25 år med sukkersyge, har besluttet at der skal gøres noget aktivt i mit liv. Jeg har altid bare taget det insulin lægen har sagt, og så ikke andet. Helt overraskende udstyrrede de mig med en måler på armen, der arbejder sammen med min telefon, så jeg hele tiden kan scanne mit blodsukker. Jeg troede det ville ligge helt forfærdeligt, og havde malet Fanden på væggen. Men det viste sig at det ligger pænt, med en gns. på 9.3 siden januar. Det var lægen lidt forundret over, når jeg slet ikke målte.

    Så om 14 dage får jeg tilbudt en pumpe, der kan styre mit insulin-indtag. Jeg er helt høj over det. Efter 25 år, sker der endelig noget, og det endda til den mere end positive side. Jeg er bare SÅ glad!!! :D 

    Det er fandme fedt Dave, glad på dine veje 

    MadMartigan12-06-20 21:35

  • ★★★★★★1

    Tak skal i ha :D  Det fungerer bare optimalt. Mit blodsukker viser sig ret stabilt. Et gennemsnit på omkring 7 hele dagen, og ikke engang hjemmelavet pizza med hvidt dej fik det over 12 \O/

    davenport12-06-20 23:03

  • ★★★★★★0

    Dejligt med gode nyheder Davenport:) 

    T. Nielsen12-06-20 23:09

  • ★★★★★★0

    Fedt :-)

    Wayne12-06-20 23:53

  • ★★1

    Tak skal i ha :D  Det fungerer bare optimalt. Mit blodsukker viser sig ret stabilt. Et gennemsnit på omkring 7 hele dagen, og ikke engang hjemmelavet pizza med hvidt dej fik det over 12 \O/

    Hvor godt, dejligt at dine tal er så flotte:-) .

    Er selv vidne til hvad dårligt reguleret blodsukker gør ved en krop, det er ikke specielt fedt at følge med i, så er det er noget man skal være obs på.

    Weird_J13-06-20 05:13

  • ★★★★★★1

    Jeg har lige brugt alt for lang tid på at slette alle mine gamle opslag på Facebook og fjerne alle tags...hvorfor ved jeg ikke, men er sådan lidt træt af FB, men det er samtidig en nødvendig grundet grupper, der bruges til planlægning.

    Guldager13-06-20 11:12

  • 2

    Spilder min tid på en filmside, der er groet uhjælpeligt fast. I'm outta here.

    BN 202013-06-20 11:23

  • ★★★10

    Spilder min tid på en filmside, der er groet uhjælpeligt fast. I'm outta here.

    På gensyn! 

    Aranyhajú Nyárszépe13-06-20 11:29

  • ★★★★★★1

    Spilder min tid på en filmside, der er groet uhjælpeligt fast. I'm outta here.

    Hvaaa - hvor skal vi hen, du? :-)

    (der findes da ikke noget bedre?)

    Wayne13-06-20 12:56

  • ★★★★★★5

    Hvaaa - hvor skal vi hen, du? :-)

    (der findes da ikke noget bedre?)

    BN er som Dracula. Han vender altid tilbage og forsvinder igen, når lyset rammer:-D

    T. Nielsen13-06-20 13:13

  • ★★★★0

    Jeg forstår ikke hvorfor Insider har ignoreret BN i den anden tråd eller misser jeg noget? 

    Babo13-06-20 14:32

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen