Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    davenport og T. Nielsen: det lyder heller ikke helt til, at jeres børns lærere har lagt så meget energi i det.

    Lige under sådan noget onlinepjat her, er jeg meget glad for at være udskolingslærer. Langt de fleste kan man godt få noget ud af. Og min negative skriv tidligere blev faktisk gjort til skamme - alle var på hele vejen. 

    Jeg er selvfølgelig altid glad for at være udskolingslærer fremfor indskolingslærer. Når jeg møder en elev på gangen fra de små klasser, der græder, har jeg altid lidt lyst til at vende om, fordi jeg ikke gider forholde mig til, hvor hans ene sko er henne...(altså, jeg gør det selvfølgelig ikke).

    Guldager15-12-21 13:59

  • ★★★★★★0

    Det tror jeg nu nok egentlig vores lærere har. Faktisk har de nok nærmere lagt for meget i det, forstået på den måde at de nok overvurderer hvad vi som forældre kan overtage, eller i et forsøg på at gøre det forståeligt, har de overforklaret det udi det uforståelige.

    Den mindstes ene lærer var dog så sød at ringe mig op, da jeg havde sendt hende en mail på intra med at der var noget jeg ikke kunne få til at stemme. Hun sagde jeg blot skulle ringe, hvis der var andet.

    T. Nielsen15-12-21 14:06

  • ★★★★★★1

    Jeg er glad for, at det kun er en kort periode. Man er jo på hele tiden. Jeg har i dag været IT-sagkyndig, undervist i matematik, læst "Emil får en cola", undervist i hjemmekundskab og opdateret Aula 200 gange. Nå, ja. Også været historielærer. 

    davenport15-12-21 14:12

  • ★★★★★★1

    Sidder lige og venter de obligatoriske 15 minutter efter 3 vaccinestik.

    Havde oprindeligt en tid til den 28/12 men i Slet ved Aarhus har de et drop inn center, uden kø - to minutter så var det overstået.

    Rart at få det ud af verden.

    Wayne15-12-21 15:34

  • ★★★★★★0

    Jeg er 1 måned fra mit 3. stik, og ved ikke helt, om det er en god ide at få den tidligere. Eller om det ingen forskel gør. Man kan lidt sige, at med min hybrid-immunisering har jeg tre stik.

    Guldager15-12-21 16:05

  • ★★★★0

    Så blev min onkel og faster testet positive, og det er der vi skal holde Jul.. Jeg tror, at jeg sørger for ting nok til, at vi kan holde jul herhjemme, skulle alt gå galt.

    dyg15-12-21 16:36

  • ★★★0

    Så har man lige lovet hele familien, at vi skulle se Fars fede juleferie, fordi Playpilot, skriver Netflix har den, men det har de gud hjælpe mig ikke..!!!

    MadMartigan15-12-21 19:07

  • ★★★0

    Er også købt til min mor fra Bog og Ide - åbenbart et mor-hit i år.

    I tænker begge at jeres mødre ikke læser med her ?

    Gormanden15-12-21 19:28

  • ★★★★★1

    Så har man lige lovet hele familien, at vi skulle se Fars fede juleferie, fordi Playpilot, skriver Netflix har den, men det har de gud hjælpe mig ikke..!!!

    Tsk tsk, selvfølgelig en film, man har på BD eller dvd, så man er sikker på at kunne se den resten af livet...

    chandler7515-12-21 19:28

  • ★★★★0

    Så har man lige lovet hele familien, at vi skulle se Fars fede juleferie, fordi Playpilot, skriver Netflix har den, men det har de gud hjælpe mig ikke..!!!

    Den ligger gratis på Viaplay (altså hvis man har et Viaplay abonnement).

    Desuden er den lige blevet sendt på flow tv, så hvis du har en tv-boks eller tv-app med start-forfra funktion, så kan du muligvis også se den på den måde.

    S. Rico15-12-21 19:40

  • ★★★★★★0

    Mener Disney har den. Vi så den den anden aften, men kan ikke huske hvor.

    Edit: nok Viaplay.

    davenport15-12-21 19:41

  • ★★★★★★0

    Fuck! Min datter på 13 har mødt en fyr på 15 på snapchat. Nu starter det vidst. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal håndtere det, da jeg godt kan huske at være 15 år gammel. >Jeg var jo liderlig bare jeg så Lykkehjulet. Min onkel arvede desværre min fars jagtgevær, så jeg har ikke et våben liggende. Håber han er en god dreng, men han er fra Billund. It´s a long commute! Bare hun da stadig var 3 år gammel og brugte sut endnu! 

    davenport15-12-21 23:05

  • ★★★★★★0

    Fuck! Min datter på 13 har mødt en fyr på 15 på snapchat. Nu starter det vidst. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal håndtere det, da jeg godt kan huske at være 15 år gammel. >Jeg var jo liderlig bare jeg så Lykkehjulet. Min onkel arvede desværre min fars jagtgevær, så jeg har ikke et våben liggende. Håber han er en god dreng, men han er fra Billund. It´s a long commute! Bare hun da stadig var 3 år gammel og brugte sut endnu! 

    Tjek lige om han er arving i Lego - inden du skyder ;-)

    Wayne16-12-21 06:41

  • ★★★0

    Tsk tsk, selvfølgelig en film, man har på BD eller dvd, så man er sikker på at kunne se den resten af livet...

    Ja, det burde jeg virkelig, tror sgu jeg køber den.

    Den ligger gratis på Viaplay (altså hvis man har et Viaplay abonnement).

    Desuden er den lige blevet sendt på flow tv, så hvis du har en tv-boks eller tv-app med start-forfra funktion, så kan du muligvis også se den på den måde.

    Ok tak, det må jeg lige tjekke. Jeg har 10 kanaler på Youtv, så der prøver jeg og lede. 

    MadMartigan16-12-21 09:48

  • ★★★0

    Fuck! Min datter på 13 har mødt en fyr på 15 på snapchat. Nu starter det vidst. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal håndtere det, da jeg godt kan huske at være 15 år gammel. >Jeg var jo liderlig bare jeg så Lykkehjulet. Min onkel arvede desværre min fars jagtgevær, så jeg har ikke et våben liggende. Håber han er en god dreng, men han er fra Billund. It´s a long commute! Bare hun da stadig var 3 år gammel og brugte sut endnu! 

    Så vil du måske ikke høre, hvad jeg hørte to 15-16 årige sige igår? :D

    En historie om at de var til fest, og den ene havde så fundet en pige han godt kunne lide. Den anden siger så til ham. "Hvis i ikke kyssede, er hun ikke det værd. Du har brugt nok tid på hende, hvis du ikke får noget igen". 

    Jeg forstod aldrig den der pigejagt som teenager, eller idag. Men hvis jeg var far til en teenage pige, ville jeg da nok også overvåge hende mere end hvad godt er, med mindre jeg stolede på fyren.

    MOVIE100016-12-21 12:29

  • ★★★★★★0

    Nu skal vi jo lige møde ham! (Det skal hun i øvrigt også lige...) Det kunne vise sig at han var fornuftig. 

    davenport16-12-21 12:34

  • ★★★★★★0

    Nu skal vi jo lige møde ham! (Det skal hun i øvrigt også lige...) Det kunne vise sig at han var fornuftig. 

    Måske din datter også er fornuftig, så du ikke behøver gå “jeg stoler ikke på dig” amok:)

    T. Nielsen16-12-21 12:36

  • ★★★★★★0

    Det er hun! Måske en af de fornuftigste mennesker jeg kender. 

    davenport16-12-21 13:11

  • ★★★★★3

    Nu skal vi jo lige møde ham! (Det skal hun i øvrigt også lige...) Det kunne vise sig at han var fornuftig. 

    “Bacon? nej ellers tak, det forbyder min tro”

    Elwood16-12-21 14:16

  • ★★★★★★0

    Nu trykker du på op til flere knapper....

    davenport16-12-21 14:23

  • ★★1

    Nu trykker du på op til flere knapper....

    Han drikker rosé og læser sine bøger på en Kindel

    HelmerJ17-12-21 07:01

  • ★★★★★★1

    Han drikker rosé og læser sine bøger på en Kindel

    - og er vegetar....

    Wayne17-12-21 07:03

  • 0

    De første tilbagemeldinger om The Matrix Resurrections er dukket op efter at embargoen er ophævet og de er lidt over det hele. Nogen kan overhovedet ikke lide den mens andre er begejstret for den. Så er der dem midt i mellem som kalder den bedre end de to forgængere men uden at den er perfekt. Så det er en film der deler folk

    Kiyonji17-12-21 10:37

  • ★★★★0

    De første tilbagemeldinger om The Matrix Resurrections er dukket op efter at embargoen er ophævet og de er lidt over det hele. Nogen kan overhovedet ikke lide den mens andre er begejstret for den. Så er der dem midt i mellem som kalder den bedre end de to forgængere men uden at den er perfekt. Så det er en film der deler folk

    Jeg er spændt på om den deler folk af de mere interessante årsager eller om det blot er tilfældigt, hvem den lige formåede at underholde. 

    Babo17-12-21 14:22

  • ★★★★★★0

    Jeg er spændt på om den deler folk af de mere interessante årsager eller om det blot er tilfældigt, hvem den lige formåede at underholde. 

    Interessante årsager som arkitektens forvrøvlede snak i Matrix 2:D

    T. Nielsen17-12-21 14:25

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen