Har kørt dansk bøf på arbejdet i dag. Bare klassisk, men jeg skal da love for, at det var noget de kunne lide. Jeg udsolgte på en time (40 serveringer!!) Så der var smæk på service, på den positive måde, da det hele bare kørte på en snor. Og vi havde besøg, fra andre af vores KFUM-afdelinger, der var til fokusmøde, som også fik en portion mad.
Efter service, var jeg henne på Restaurant Valdemar, der skal levere mad til vores medarbejderdag på tirsdag. De laver noget jeg aldrig har fået: svineslips, som skulle være noget nær flanksteak, bare fra gris. Og så en dessert. Jeg forhandlede lidt, da jeg kun havde 200 pr. pax, hvilket er meget lidt for to retter, men de ville gerne lave noget, når det jo drejede sig om frivillige og vi også er naboer :D Fedt!
Til aften herhjemme, lavede jeg en culotte med kartofler, gulerødder, løg og tomater i ovnen, og en sovs til. Den blev perfekt rød, og det smagte dejligt, men de er jo vant til det, så det var bare sådan "ja, det var da fint". Ved snart ikke, hvad jeg skal finde på, for at noget er lækkert mere? I går var det tomatsuppe med suppenudler og kødboller, og det fik ben at gå på, så tror jeg notcher den ned her i efteråret, og bare kører klassiske, danske retter. (Kunne godt snart æde en mængde medister...)