Forum - Forum-tråd: Madtråden

Madtråden

  • ★★★★1

    Mæt og træt, rigtigt lækkert måltid, der vel bestod af omkring 20 serveringer, primært lokale råvarer og variationer på lokale og nationale retter. Vi er glade! 

    dyg19-04-24 01:16

  • ★★★★★★0

    Mæt og træt, rigtigt lækkert måltid, der vel bestod af omkring 20 serveringer, primært lokale råvarer og variationer på lokale og nationale retter. Vi er glade! 

    Vildt 20 serveringer!

    Måske vi skulle den vej omkring til sommer :-)

    Wayne19-04-24 06:16

  • ★★★1

    Fik En færdigret bestående af Chili Con Carne fra Coop.

    Det var en ny variant de havde fået, så købte to bakker.

    Kostede kun 25kr pr portion og der var nok til et helt måltid i en enkelt...eneste kritikpunkt var at den var mild, men dog alligevel velsmagende.

    Til dessert 3 stk karamelispinde

    Meeeeeeeega mums si'r jeg bare!!!

    De var på køl, ikke frost...

    Ryder66620-04-24 19:53

  • ★★★★★★0

    Der er heller ikke noget værre mums end frosset is!!

    davenport20-04-24 21:35

  • ★★★0

    Der er heller ikke noget værre mums end frosset is!!

    Lol, det var selvfølgelig Chili Con Carne der var på køl, og ikke frost....

    Isne var naturligvis på frost...de er noget så cremede frosne Flødeis, og de var heller ikke for hårde at bide i. De var helt tilpas.. måske skyldes det den forholdsvis korte tid de fik lov til at fryse i....men uanset hvad nyder jeg hellere en karamel ispind fra Coop end en Magnum. Medmindre det er hvid chokoladeis...

    Ryder66620-04-24 22:59

  • ★★★★★★0

    Vi har fået italiensk is de sidste 3 fredage, da rema havde haft et uheld med en palle is. Så flamingoet var lidt smadret. Dem aftog vi lige 12 liter af. After Eight og (staveplade) Strachinella(?)

    davenport21-04-24 08:46

  • ★★★0

    Jeg har drukket alkohol i weekenden og er derfor meget træt.

    Derfor havde jeg egentligt tænkt mig at stege en medister til mit kl 17 måltid i næste uge, men kunne ikke finde en nøglehulsmærket i hverken Netto eller Føtex. Derfor steger jeg nogle hakkebøffer i stedet. Har købt flødekartofler fra Peka. Synes jo de smager ganske fortræffeligt, selvom det nok ikke er så sundt. Dertil Rosenkål.

    Til aften bliver det bare en lasagne fra Netto med posefuld grøntsager til.

    Aranyhajú Nyárszépe21-04-24 09:23

  • ★★★★1

    Stjerneskud på Restaurant Nordstjernen i Blokhus.

    Vi havde reserveret bord, kom til det aftalte tidspunkt, og i det antal vi havde meddelt. Så alle var glade ;-)

    S. Rico21-04-24 13:42

  • ★★★★★★1

    Stjerneskud på Restaurant Nordstjernen i Blokhus.

    Vi havde reserveret bord, kom til det aftalte tidspunkt, og i det antal vi havde meddelt. Så alle var glade ;-)

    12/12 ;-)

    Wayne21-04-24 13:56

  • ★★★★1

    12/12 ;-)

    Desværre var maden ikke til 12/12. Min kone og min datter var yderst tilfreds med deres ribeye steak og wienerschnitzel. Men mit stjerneskud var desværre ikke det store sus. 

    Næste gang bestiller jeg en bøf. Det havde jeg dog ikke lige lyst til i går.

    S. Rico21-04-24 14:06

  • ★★★★★★0

    Har lige bixet en kartoffelsalat sammen - med frisk blomkål, løg og agurker.

    Så har jeg lavet mayo, og en remoulade af et glas pickles, jeg syltede for et par år siden. 

    Og så lige to rugbrød i ovnen.

    Nu gider min ryg heller ikke mere..

    davenport21-04-24 17:34

  • ★★★0

    I aften står den på marinerede Ribs steaks med kartoffelmos og tomatsauce...

    Mega mums si'r jeg bare!!!

    Ryder66621-04-24 21:10

  • ★★★★★★0

    Det lyder lækkert. Hvad er en rib-steak? 

    davenport21-04-24 22:35

  • ★★★★★★0

    Jeg har lige ædt en chicken noodle, med svampe soya, honey garlic og chili, og vil nu bevæge mig mod sengen. Mæt, lidt beskidt, men glad! 

    davenport21-04-24 22:58

  • ★★★0

    Det lyder lækkert. Hvad er en rib-steak? 

    Ribsteak er oksekød udskåret fra brystet...hvis jeg har forstået det korrekt...men det er lækkert...

    Ryder66622-04-24 01:56

  • ★★★★★★1

    Desværre var maden ikke til 12/12. Min kone og min datter var yderst tilfreds med deres ribeye steak og wienerschnitzel. Men mit stjerneskud var desværre ikke det store sus. 

    Næste gang bestiller jeg en bøf. Det havde jeg dog ikke lige lyst til i går.

    De burde måske skifte navn til Nordsteaken?

    Wayne22-04-24 05:11

  • ★★★★★★0

    Det bliver en stir fry i dag med kylling. De havde desværre ikke de brede nudler, så det bliver normale ægnudler. Ville også gerne have haft noget frisk ung peber, men skulle hente sønnike, og kunne derfor ikke nå i den asiatiske butik.

    Guldager22-04-24 16:53

  • ★★★★★★0

    Vi kører flere ting. Kartoffelsalat igen, pølsemix og svensk pølseret. Blev lige nødt til at muge ud i køleskabet, men så er det jo nice and neat. Og så får de enkelte hvad de kan lide - håber jeg. 

    Konen er ved at højtryksspule terrassen, så hun bliver snart kaldt til mad.

    davenport22-04-24 17:23

  • ★★★0

    Skal bare have den sidste æg/bacontærte hertil aften.

    Fik en portion pære og banan yoghurt med cocopops tidligere idag...

    Ryder66622-04-24 22:10

  • ★★★★★★0

    = god tarmflora og dermed lind afføring! ;)

    davenport22-04-24 22:20

  • ★★★0

    = god tarmflora og dermed lind afføring! ;)

    Prøver du på at sige der står "scat" på din Menu... davenport?

    Ryder66623-04-24 00:14

  • ★★0

    Anita købte den anden dag et jatak tilbud på 5kg hvide asparges, så i aften kommer den til at stå på asparges suppe

    HelmerJ23-04-24 06:55

  • ★★★★0

    Jeres pis kommer til at tælle som et biologisk våben efter i har ædt 5kg asparges...

    dyg23-04-24 09:18

  • ★★★★★★1

    Synes det er synd at lave suppe af noget så lækkert. Du kunne sgu da lave en milliard andre ting end lige suppe. Steg lortet i lurpak med en skive Bacon til, og lidt blomkål med sennep og sirup. - ved du har det!!

    davenport23-04-24 09:41

  • ★★0

    Vi har allerede fået 

    • hvide asparges i brunet smør og pocherede æg
    • hvide asparges med hollandaise og bacon
    • smørstegte hvide asparges med gammel knas (arla unika ost)

    SÅ i aften suppe af ca 1kg

    så må vi se hvad der bliver af resten, måske dampede asparges med honning glaseret skinke

    5kg er er er en del til 2 mand, 500g om dagen i 5 dage...

    HelmerJ23-04-24 10:20

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen