Forum - Forum-tråd: Fodboldtråden

Fodboldtråden

  • ★★★★★0

    Jeg synes ikke det er helt fair, at målscore kommer før indbyrdes kampe.

    Hvis man ser det fra finnernes side, så har de lige så mange point som Danmark. Og eftersom de vandt over Danmark, så ville det være mest fair, at de kom før Danmark i grupperangeringen.

    Det er I alle sammen garanteret rygende uenige i. Men ville I også være det, hvis situationen var omvendt, og Danmark var i Finlands sted?

    Men Rusland slog jo Finland som slog Danmark som slog Rusland! Den logik bliver sgu for kringlet til mig =)

    David Lund21-06-21 23:16

  • ★★★★★★1

    Lige nu vil jeg bare have lov til at glæde mig. Så drop forsøget på at slukke lyset til i morgen, gider du;-P

    Ja tak - held og lykke med det :-D

    Wayne21-06-21 23:16

  • ★★★★0

    DK - FIN: 0-1
    FIN - RUS: 0-1
    DK - RUS: 4-1

    Hvem synes du er bedst indbyrdes?

    Og det er indbyrdes kampe der tæller højere end målscoren (svjv).

    Ok, så hvis der ikke havde været den helt særlige situation, at Finland vandt over Danmark, som vandt over Rusland, som vandt over Finland, så ville indbyrdes kampe have talt før målscore.

    Det er jo en hårknude, der ikke kan afgøres med interne vundne kampe. Og så er det helt fair at kigge på målscore som det næste. Det giver god mening. 

    Min pointe var dermed kun teoretisk og ikke gældende i den konkrete situation.

    Tillykke til Danmark. 

    S. Rico21-06-21 23:22

  • ★★★★2

    Hvis jeg ikke lige holdte med DK, ville jeg nok påstå det var en temmelig kedelig kamp.

    ..og jeg tændte først for ANTENNE TV'et efter 30 minutter!

    Godt at se du lige blev lidt mere underholdt, Nielsen ;-)

    Gasivodo21-06-21 23:25

  • ★★★★★★0

    ..og jeg tændte først for ANTENNE TV'et efter 30 minutter!

    Godt at se du lige blev lidt mere underholdt, Nielsen ;-)

    :D

    T. Nielsen21-06-21 23:26

  • ★★★★★0

    Vanvittigt kamp og spænding til det sidste. Genialt mål af AC - den ramte han lige i røven, så hårdt, at nettet stadig blafrer i pakken.. :)

    Dejligt at det hele fik så fed en afslutning. Det havde både holdet og alle os andre i den grad brug for. 

    Nu glæder jeg mig til mødet med Wales og duellen mellem Kasper Schmeichel og Danny Ward. Det bliver en ret speciel oplevelse for de to klubkammerater. :) 

    NightHawk21-06-21 23:50

  • ★★★★0

    Haha, AC laver vist også lige en vand vs. cola (ligesom Ronaldo og andre) på pressemødet efter kampen... (2:15)

    www.youtube.com/watch

    chandler7522-06-21 20:53

  • ★★★★★★0

    Nøj en røvsyg kamp mellem England og Tjekkiet. England spillede også gabende kedelig bold mod Skotland. Den faldt jeg i søvn under. 

    T. Nielsen22-06-21 22:43

  • ★★★★★1

    Nøj en røvsyg kamp mellem England og Tjekkiet. England spillede også gabende kedelig bold mod Skotland. Den faldt jeg i søvn under. 

    Med så talentfuld en trup, så bliver de nødt til at udskifte Gareth Southgate på trænerbænken. Det er simpelthen for uinspirerende og taktisk rigidt.

    Kruse23-06-21 00:10

  • ★★★★★★0

    Det ser sgu svagt ud for tyskerne. Men mon ikke de redder den i sidste øjeblik?

    davenport23-06-21 21:44

  • ★★★★★0

    Det ser sgu svagt ud for tyskerne. Men mon ikke de redder den i sidste øjeblik?

    Don't jinx it!

    The Insider23-06-21 21:51

  • ★★★★0

    Det er sgu et par fede kampe!

    dyg23-06-21 22:30

  • ★★★★★0

    Det er sgu et par fede kampe!

    Ja, det er bare lidt svært at se begge på samme tid!

    Kruse23-06-21 22:43

  • ★★★★★★0

    Det ser sgu svagt ud for tyskerne. Men mon ikke de redder den i sidste øjeblik?

    Jo!

    T. Nielsen23-06-21 22:43

  • ★★★★0

    Ja, det er bare lidt svært at se begge på samme tid!

    Jeg har en computerskærm lige ved siden af tv'et, så mine øjne flakker ret meget frem og tilbage.

    dyg23-06-21 22:47

  • ★★★1

    Hvor heldigt at hvis vi vinder over Wales skal vi derefter møde Holland/Tjekkiet. Belgien skal feks møde portugal og derefter Italien/østrig. Luckiiii DK :)

    Gormanden23-06-21 23:30

  • ★★★★0

    CR7 bomber sgu derudaf. Imponerende manden er 36 år og stadig på højt niveau. 

    Babo24-06-21 12:57

  • ★★★★★1

    CR7 bomber sgu derudaf. Imponerende manden er 36 år og stadig på højt niveau. 

    Det er kun fordi han aldrig har drukket en Cola i hele sit liv. :D

    NightHawk24-06-21 13:03

  • ★★★★0

    Det er kun fordi han aldrig har drukket en Cola i hele sit liv. :D

    haha, det tror jeg satme heller ikke. Chips tror jeg ikke han ved, hvad er :) Han er meget disciplineret og hvor måske andre går hjem efter træningen, træner han bare lidt mere og øver sig. I mine øjne den bedste fodboldspiller nogensinde, selvom den del er lidt svært at måle. Men for fanden, manden er et bæst og laver mål i alle de store ligaer og på landshold over store europæiske nationer. Så er han så alsidig, stærk med begge ben, hovedet og ja... så lavede han det bedste mål jeg har set I CL mod Juve :)

    Babo24-06-21 13:10

  • ★★★★★0

    Et overblik over de kommende 8-dels finaler. :)

    • Belgien v. Portugal 
    • Italien v. Østrig 
    • Frankrig v. Schweiz 
    • Kroatien v. Spanien 
    • Sverige v. Ukraine
    • England v. Tyskland 
    • Holland v. Tjekkiet 
    • Wales v Danmark 

    www.dr.dk/sporten/fodbold/em/overblik-saadan-ser-ottendedelsfinalerne-ud-ved-em-store-brag-venter

    Vi er kommet i den halvdel, der giver de bedste muligheder for en eventuel finale. Slår vi Wales skal vi møde Holland eller Tjekkiet i kvartfinalen og enten Sverige, England eller Tyskland i en semifinale. Ukraine tror jeg ikke kommer videre, særligt så elendigt som de spillede sidst. De tre andre hold - skulle vi komme så langt - ser jeg rigtig gode muligheder for at slå. Hverken England eller Tyskland har imponeret og Sverige vil jeg klart mene at vores hold er bedre end på samtlige pladser. 

    Så jeg tror bestemt, at en finale er realistisk, hvis vores hold spiller op til deres bedste.

    NightHawk24-06-21 13:18

  • ★★★★★0

    Jeg kan ikke klare al den jinxing! Nu er der satset 300 på Wales. Lad os håbe, de penge forsvinder ned i et sort hul <3

    The Insider24-06-21 13:20

  • ★★★★★★1

    On a beautiful summer’s day, two English tourists were driving through Wales.

    At Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwyllllantysiliogogogoch they stopped for lunch and one of the tourists asked the waitress: “Before we order, I wonder if you could settle an argument for us. Can you pronounce where we are, very, very, very slowly?”

    The girl leaned over and said: “Burrr… gurrr… King.”

    Wayne26-06-21 08:34

  • ★★★★★★0

    A cowboy emigrated to Walesand opened a ranch at Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch



    Unfortunately, none of his cattle survived the branding.

    Wayne26-06-21 08:44

  • ★★★★★★1

    Jeg satser på - det bliver farWales i aften - lige en sidste Wales joke:

    An art student is visiting the National Gallery in Wales.About halfway around, they spot a large painting of three black men sitting on a bench, all three buck naked. Even more strangely, the one in the middle has an entirely pink penis.

    A curator sees the art student observing the painting and approaches.

    “Fascinating, isn’t it?” He says. “I can tell you about it. It’s a commentary on historical racial tensions, particularly in Western nations, and the emasculation many ethnic minorities suffered at the hands of Westerners.”

    “Fascinating,” the art student murmurs as the curator walks away.

    Soon after, a scruffy Welshman walks over to the art student. “Oy, I’ll tell you what that painting really represents, I will.”

    The art student raises an eyebrow. “And why would you know more about it than the curator?”

    The Welshman chuckles. “Because I bloody painted it! It’s not nearly as complicated as all that. Them three are coal miners, up in the valleys, and the one in the middle went home for his lunch.”

    Wayne26-06-21 09:17

  • ★★★★★★0

    2-0 til DK

    T. Nielsen26-06-21 17:14

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen