Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    UPS var det eneste selskab, jeg endnu ikke havde haft en skrækkelig oplevelse med – indtil for en uge siden, hvor de leverede to Blu-rays ("Flugt" og "Belfast") med fuldkommen maltrakterede etuier, efter de tydeligvis også havde flået kuverten op og desperat forsøgte at tape den sammen igen. Det var meget sigende, at chaufføren ikke kom op med pakken, men i stedet klemte den ind i postkassesprækken i opgangen. Lykkeligvis har Amazon fantastisk kundeservice, selvom de behandler deres medarbejdere ad helvede til, så jeg fik to nye eksemplarer, men jeg har ALDRIG før modtaget så smadrede covers. Oh well.

    The Insider15-03-22 15:28

  • ★★★★★★0

    UPS

    Skrev til mig at de ville levere en pc, samme aften - endte med at blive oppe til midnat, af frygt for at de ville komme uden at jeg fandt ud af det. Næste dag skrev de det samme - men leverede lige pludselig kl. 12 middag.

    Dem er jeg heller ikke imponeret over.

    Wayne15-03-22 15:42

  • ★★★★★★0

    Man har bare ikke det store valg, når man bestiller vel. Det her er fra Laserdisken og der stod intet om valg af leverandør. 

    Hvis jeg husker ret, blev man dog tilbudt 4 leveringstyper. Ironisk nok valgte jeg den anden dyreste. Forskellen til den dyreste var, om filmene blev leveret hjemme eller direkte til stedet hvor man kunne hente dem (altså her Kvickly, men uden at jeg ved om det var i boksen eller ved kiosken)

    Da man alligevel aldrig er hjemme, når de leverer og det skulle man være, kunne jeg lige så godt vælge den jeg valgte. 

    Gad vide hvem der hæfter, for de små 2000 kr? 

    T. Nielsen15-03-22 15:44

  • ★★★0

    Fedt, har kontaktet Postnord og de har smidt min pakke væk. For næsten 2000 kr film, hvoraf Laserdisken ikke skulle have flere eksemplarer. To af filmene har jeg ledt efter i over 10 år og endelig er de ude, dog kun i amerikanske udgaver. Kæft jeg er vred:-(

    Gormanden15-03-22 16:45

  • ★★★★★1

    UPS tilbage, og dem har jeg faktisk ikke haft dårlige erfaringer med endnu.

    Heavy breathing...

    Har du prøvet at sku efterspørge en pakke hos dem for nyligt? hvis du ringer til dem, du skal stave dig igennem deres pakkekode, og du kan ikke blot skippe og få lov at snakke med en medarbejder først. Og selv hvis de siger det er dansk så stiller de også omtil engelsk, ikke at det er et problem for mig, det er bare weird.

    Nej Hos mig hedder det fra top til bund pt.

    DAO sjovt nok ingen prob med dem, modtager ingen Traktor.

    GLS De kan også ha deres moments men som regel går det godt.

    TNT (lang tid siden jeg har brugt dem)

    Post Nord (det svinger meget som regel går det godt)

    UPS, deres tracking status kan bruge til nul og nix.

    Elwood15-03-22 17:06

  • ★★★★★0

    Nå ja Bring, hel fin privat, erhversmæssigt, ohh don't get me started...

    Elwood15-03-22 17:08

  • ★★★★0

    modtager ingen Traktor.

    Hvad betyder det? :)

    chandler7515-03-22 17:29

  • ★★★★★★0

    Hvad betyder det? :)

    da.m.wikipedia.org/wiki

    T. Nielsen15-03-22 17:32

  • ★★★★★1

    The Insider må da ha fortalt den historie :)

    Elwood15-03-22 17:44

  • ★★★★0

    The Insider må da ha fortalt den historie :)

    Ikke hvad jeg kan huske

    chandler7515-03-22 18:04

  • ★★★★★1

    Ikke hvad jeg kan huske

    Han bestilte en Konsol, men fik i stedet leveret en legetøjs traktor.

    Elwood15-03-22 18:08

  • ★★★★★1

    Den var dog i det mindste intakt!

    The Insider15-03-22 18:09

  • ★★★★★1

    Den var dog i det mindste intakt!

    Og den var nu også fin :)

    Elwood15-03-22 18:54

  • ★★★★★★0

    Jeg har følt mig en bet underdrejet helt dagen. Konen kom så hjem fra ridning med den store og kastede op i lange baner. Nu er den store også begyndt at beklage sig over kvalme. Og her troede jeg at jeg skulle nyde min fridag i morgen:-/

    T. Nielsen15-03-22 20:13

  • ★★0

    Jeg har aldrig nogen problemer med Dao, GLS, Bring og PostNord. Får altid mine pakker til tiden og dejligt man kan få leveret dem udenfor hoveddøren uden man skal være hjemme. 

    Wangsgaard15-03-22 20:22

  • ★★★★0

    Jeg har aldrig nogen problemer med Dao, GLS, Bring og PostNord. Får altid mine pakker til tiden og dejligt man kan få leveret dem udenfor hoveddøren uden man skal være hjemme. 

    Det har jeg virkelig heller ikke haft. 

    Babo15-03-22 20:29

  • ★★★★★2

    Jeg har aldrig nogen problemer med Dao, GLS, Bring og PostNord. Får altid mine pakker til tiden og dejligt man kan få leveret dem udenfor hoveddøren uden man skal være hjemme. 

    Jeg tror Novo Nordisk er ligesom Stonecutters Club fra The Simpsons, de får en særlig behandling i forhold til resten af folket når det kommer til pakker i det her tilfælde :)

    Elwood15-03-22 20:31

  • ★★★★★0

    Men det da fedt at høre det ikke er alle det sker for, jeg ville bare ønske det var sådan alle steder, og at de i det mindste ville behandle folk ligeligt, men kan også være det blot er området man bor i der påvirker tingene.


    Elwood15-03-22 20:33

  • ★★★★0

    Jeg tror Novo Nordisk er ligesom Stonecutters Club fra The Simpsons, de får en særlig behandling i forhold til resten af folket når det kommer til pakker i det her tilfælde :)

    Nope! Min kæreste er også ved Novo, og alligevel smadrede GLS hendes glas/magnet tavle, hvorefter de alligevel afleverede den foran vores dør og skyndte sig at løbe væk..

    dyg15-03-22 20:34

  • ★★★★★0

    Nope! Min kæreste er også ved Novo, og alligevel smadrede GLS hendes glas/magnet tavle, hvorefter de alligevel afleverede den foran vores dør og skyndte sig at løbe væk..

    Ahh ok, så det er ikke Novo, der har tilknytning til Stonecutters Club så ved jeg det :)

    Så holder jeg på min teori om det er området, og der måske blot er nogle fragtfolk der er mere shitty end andre.

    Elwood15-03-22 20:36

  • ★★★★★★0

    Jeg har følt mig en bet underdrejet helt dagen. Konen kom så hjem fra ridning med den store og kastede op i lange baner. Nu er den store også begyndt at beklage sig over kvalme. Og her troede jeg at jeg skulle nyde min fridag i morgen:-/

    Føj - god bedring til jer alle - lyder som en gang Roskilde syge…

    Wayne15-03-22 20:36

  • ★★★★★0

    Jeg har altid kun problemer med PostNord. Resten kan godt finde ud af det i mit område =)

    David Lund15-03-22 20:47

  • ★★★★★★0

    Jeg har også meget sjældent problemer. Især i forhold til, hvor meget jeg bestiller. 

    Jeg tror også, der er noget confirmation bias på spil. Man husker de trælse episoder, fordi de fylder meget, men glemmer alle de mange, mange andre gange, hvor det går, som det skal. 

    Eller er man bare uheldig...

    Guldager15-03-22 20:50

  • ★★★★★0

    Jeg har også meget sjældent problemer. Især i forhold til, hvor meget jeg bestiller. 

    Jeg tror også, der er noget confirmation bias på spil. Man husker de trælse episoder, fordi de fylder meget, men glemmer alle de mange, mange andre gange, hvor det går, som det skal. 

    Eller er man bare uheldig...

    Jeg bruger meeeget sjældent PostNord grundet gentagne dårlige erfaringer. Nu prøvede jeg så igen i sidste uge, og denne gang leverede de min pakke hos en nabo et godt stykke nede af vejen. Heldigvis kom naboen forbi med pakken i mandags. Ærgerligt at fortsat blive bekræftet i sine fordomme =(

    David Lund15-03-22 20:56

  • ★★★★0

    Husker en enkelt periode sidste år, en pakke fra booztlet ikke blev leveret ved døren, selvom jeg fik sms på nu var den klar. Jeg ringede til booztlet og de udbetalte bare pengene. 

    Babo15-03-22 20:58

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen