Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Du har vel set den 3 gange? ;)

    davenport13-12-16 20:02

  • ★★★★★★0

    Niiiice.

    Zero Cool13-12-16 20:02

  • ★★0

    Jeg ser den i morgen :)

    Michael Andersen13-12-16 20:13

  • ★★★★0

    Chris Stuckmann om Rogue One: 

    m.youtube.com/watch

    Babo13-12-16 21:45

  • ★★★★★0

    Nooope venter til jeg har set filmen på lørdag :)

    Elwood13-12-16 22:20

  • ★★★★★★0

    Kom sgu til at stege 1 kg. tropedo-rejer til aften, og ingen var sulten, så nu går jeg bare og muncher store, panerede rejer. Elsker det der japanske pangopanering (eller hvad det hedder..)

    Dog brækkede min datter sig lige efter aftensmaden, og hun føles varm, så det bliver nok en hjemmedag i morgen.

    Nu vil jeg lige se et ST-OS afsnit, og så gå i seng. Er faktisk blevet mere og mere bidt af det helt gamle Trek. Det kan godt være kulisserne er lidt daterede, men historierne og handlingen er satme fedt. De har tjek på retorikken, og virker meget forud for deres tid.

    davenport13-12-16 22:37

  • ★★★★★★0

    Ja, det er skidegode historier. Papkulisserne gør det bare charmerende :)

    Problemet er dog, at sæson 3 ikke har en del historier, der er ret ringe.

    Guldager13-12-16 22:41

  • ★★★★★0

    Det blev aldrig bedre end Spock, Kirk og Bones. Det mener jeg. 

    Lars!13-12-16 22:43

  • ★★★★0

    Jeg har set af par afsnit af den nye Dirk Gently serie på Netflix. Den er pænt grineren. Stenet som ind i helvede, men jeg var godt flad af grin.

    gi-jones13-12-16 23:21

  • ★★★★★0

    Jeg har set af par afsnit af den nye Dirk Gently serie på Netflix. Den er pænt grineren. Stenet som ind i helvede, men jeg var godt flad af grin.

    Den regner jeg også med at kaste mig over meget snart.

    Kruse13-12-16 23:42

  • ★★★0

    Jeg har set af par afsnit af den nye Dirk Gently serie på Netflix. Den er pænt grineren. Stenet som ind i helvede, men jeg var godt flad af grin.

    Det er sjovt, den røg på min Watchlist i går i forbindelse med en tråd på Reddit, hvor folk anbefalede den.

    Tidligere i dag så jeg så, at den var kommet på Netflix DK, så regner med at gå i gang med den her i weekenden :) Glæder mig til at se, hvad det er for noget :)

    HonoDelLoce14-12-16 01:42

  • ★★★0

    Dirk Gently as in Douglas Adams?

    Steffan Rasmussen14-12-16 07:19

  • ★★★★★★0

    Dirk Gently as in Douglas Adams?

    Så vidt jeg har forstået, jep.

    Zero Cool14-12-16 07:27

  • ★★★★0

    Jeg var mere til den gamle Dirk Gently serie, den nye fik mig desværre ikke fanget.

    Og så har 2016 krævet endnu et offer i 69er klubben. Alan Thicke er død, 69 år gammel.

    dyg14-12-16 09:18

  • ★★★★★0

    Amazon Prime Video er nu lanceret i Danmark, indtil videre med et forholdsvis lille udvalg og til en lille pris(som stiger efter seks måneder).

    Kruse14-12-16 11:58

  • ★★★★★★0

    Er der ikke et sted hvor man kan se lidt mere til indhold? Det er lidt træls, at der kun er de der free trial felter...

    davenport14-12-16 12:12

  • ★★★★★0

    Er der ikke et sted hvor man kan se lidt mere til indhold? Det er lidt træls, at der kun er de der free trial felter...

    Ja, det irriterede også mig. Når jeg skal tilmelde mig sådan en service, så vil jeg også gerne vide hvad jeg får.

    Kruse14-12-16 12:15

  • ★★★★★★0

    De første 7 dage er gratis, så man kan jo altid tilmelde sig og kigge efter, og derefter afmelde sig igen, hvis indholdet viser sig at være noget bras.

    Zero Cool14-12-16 12:21

  • ★★★★★★0

    Jamen, det gider jeg ikke! Enten eller! (Kritisk forbruger lige nu... Det ændrer sig sikkert i løbet af dagen...)

    davenport14-12-16 12:27

  • ★★★0

    Jeg aktiverede min i sidste uge, da jeg var en uge i UK, og den virker nu også i DK :-D

    Af film kan nævnes:

    The Imitation game, Foxcatcher, Hateful Eight, Tinker Tailor Soldier spy, Gone with wind, Westworld 1973, Pacific Rim, Looper, The Adjustment Bureau, They Live, The Hurt Locker, Etermal Sunshine of a Spotless mind, Apocalypse now, The pianist, lost in translation og The deer hunter.

    Serier:

    Vikings, X-files, Park and rekreation, 24, Sons of anarchy og The walking dead.

    Nu skal jeg hjem og tjekke om Playstation appen kan hentes!

    MadMartigan14-12-16 12:34

  • ★★★★★★0

    Du må godt lige head up på det PS app halløj.

    davenport14-12-16 12:49

  • ★★★0

    Yup, mit gratis abonnement udløber 4 januar, så jeg havde en måned gratis :-) 

    MadMartigan14-12-16 12:55

  • ★★★★★★0

    Fanme underligt. Jeg kan ikke komme videre fra oprettelse af adresse-siden. Use this adress, og så sker der ikke mere. Den tænker ikke engang. Har prøvet at slå sikkerheden fra, men lidet hjælper det...

    davenport14-12-16 13:22

  • ★★★★★0

    Er de up to speed på The Walking Dead? 

    Lars!14-12-16 13:32

  • ★★★0

    Er de up to speed på The Walking Dead? 

    De har til og med Sæson 5, derefter skal du betale ekstra for 6 & 7.

    1 afsnit = £2,49 og hele sæsonen £28,99

    MadMartigan14-12-16 13:41

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen