Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Kan du ikke lige manuelt tælle dem på Filmz fra 2016 - bare sådan for sammenligningens skyld =)

    Ok, hvis du tæller dem på IMDb :D

    chandler75 5-02-17 20:04

  • ★★★★★★0

    I er en flok hits-ludere :D

    davenport 5-02-17 21:25

  • ★★★2

    I er en flok hits-ludere :D

    Giv nu bare en stjerne, din nærigpong ;-) 

    MadMartigan 5-02-17 21:26

  • ★★★★★★2

    Giv nu bare en stjerne, din nærigpong ;-) 

    Ja seriøst. Jeg har givet dig mindst 20-30 stykker....pay it back;-)

    T. Nielsen 5-02-17 21:30

  • ★★★★★★1

    Så, ludere. I fik én hver. Har i det bedre nu? (Hvis i pyldrer på Facebook, skal jeg også nok like det - især hvis i fx skriver "Nej, nu skete det IGEN! Holder det da ALDRIG op???" - Jeg skal nok svare "Nej, hva NU skønne??? Hvad er der sket??" og du så ikke svarer.

    (Så sender jeg et enten et billede af en sjov kat, eller et postkort med et motiverende/ o.el. livebekræftende postulat - "Du lever kun én gang, giv mig så dén orgasme, slappe svin!"

    Mmmm?

    davenport 5-02-17 21:39

  • ★★★★★★0

    Her er så alternativet til IMDb's diskussionsboard: www.reddit.com/r/movies/comments/5sd21z/the_movie_database_tmdb_welcomes_abandoned_imdb/

    Zero Cool 6-02-17 09:14

  • ★★★0

    Det er jo over 50 om dagen. Det overrasker mig alligevel lidt. Syntes ikke det føles som så mange. Halvdelen af dem er sikkert Davenports kokkehistorier :)

    Jeg er godt klar over at Filmz er blevet lidt til filmverdenens svar på Ekstrabladets nazionen. Det er også det segment man bajler til med den "journalistik" der føres. Der er dog et par stykker der skriver noget interessant engang imellem.

    Kan du ikke lige manuelt tælle dem på Filmz fra 2016 - bare sådan for sammenligningens skyld =)

    Der er et statistik modul på Filmz, så det er bare at gå igang med at regne det ud: filmz.dk/om-os/statistik/6

     

    Aranyhajú Nyárszépe 6-02-17 13:50

  • ★★★★3

    Jeg forstår udmærket at du savner "de gode gamle dage". Jeg tror bare du glemmer at de dage for længst var slut da Moovy startede. I virkeligheden prøvede vi jo i den grad at samle stumperne fra gamle dage op, men nogle af dem var nok bare røget lidt for langt ind under sofaen.

    gi-jones 6-02-17 14:21

  • ★★★★0

    Kisbye - du kunne da også bidrage meget mere til, end du gør. Du har tilsyneladende noget mere alternativ smag end de fleste af os andre herinde, så kunne du muligvis starte din egen top 100 :)

    Babo 6-02-17 15:10

  • ★★★★★1

    Nu har temaet om inaktivitet været oppe herinde før, hvor du kom med lignende kommentarer, Kisbye. Jeg må sige, at sidst det var oppe (for cirka et år siden), da følte jeg det var aktuelt, men nu er historien en ganske anden.

    Det skyldes nok til dels det friske blod på redaktionen, flere dedikerede nyhedsskribenter og og mange habile anmeldere, og det har givet stof at diskutere på forummet. Vi er en solid gruppe brugere, hvoraf mange selvfølgelig kender hinanden fra gamle Filmz-dage, men jeg ser også jævnligt nogen jeg ikke genkender, og jeg har indtryk af, at mangle flere bruger siden. Der sker noget spændende herinde hver dag nu. 

    Jeg tror altså, du bør danne dig et opdateret udtryk af, hvad Moovy er og kan :) 

    Lars! 6-02-17 15:13

  • ★★★★★★0

    ...Og spytte i kassen! ;D

    davenport 6-02-17 15:20

  • ★★★0

    www.empireonline.com/movies/john-wick-chapter-two/review/

    Læste lige Empire's anmeldelse af John Wick Chapter 2, og jeg er SÅ opstemt over, at den er så positiv!

    Jeg knuselskede den første og er glad for, at det i hvert fald ikke er ren nedsabling af en 2'er, man kunne frygte bare ville forsøge at gentage succesen uden at bringe noget nyt.

    HonoDelLoce 6-02-17 21:06

  • ★★★★★★0

    Glæder mig sgu til denne uge. I morgen skal jeg servere en lækker omgang laks med rejer, hvor den får hele armen i bambusbåde som anretning. Onsdag skal jeg over på min datters skole, og fortælle om mit arbejde i sådan noget "fag-dag". (Jeg har både kage og gaver med, så jeg bliver father of the year lige der!) Og fredag har vi en indplaceringssamtale med en ny kommune, hvor jeg skal sælge den med et klassisk stjerneskud og en dessert med fløde og Anton Berg Marzipanlikør og lidt knas. Og så er der sgu en uges ferie bagefter :D

    davenport 6-02-17 22:45

  • ★★★★★★0

    Fag-Day;-)

    T. Nielsen 6-02-17 22:48

  • ★★★★★★0

    Jeg bærer naturligvis kjole og paryk. Jeg er jo ikke vanvittig!!

    davenport 6-02-17 22:52

  • ★★★★★★0

    Dagen er sat af til lidt træning i FW og så skal der handles ind til i morgen, hvor familien og svigerforældre kommer til mad og kage.

    Normalt afleverer jeg sjældent mine børn i institution når jeg har fri på hverdage. Men da Anette (min kone:) og jeg ofte har fri på forskellige hverdage og i snart et par år ikke er lykkes med at få ret meget ferie på samme tid (jeg havde begge børn hjemme hele sidste uge, hvor jeg afholdt ferie), har de været så lidt i børnehave/vuggestue siden de startede, at de har lidt svært ved at falde ind i rutinen der og hvad der ellers kan være ved at være meget væk. Så tænker jeg med god samvittighed kan bruge dagen på at handle og træne og et par andre småting. 

    Maden indrømmer jeg at jeg er sluppet let henover, da jeg har bestilt en pålægsmand i Kvickly. Jeg laver så to lagkager til dessert. En flødebollelagkage og en nutellalagkage har jeg valgt. Tænker det kan glæde alle sukkergrisene:-D 

    Film (og serier) tror jeg desværre ikke jeg når meget af. Men har på den anden side fået set så mange på det sidste, at det er til at leve med i denne omgang.

    T. Nielsen 7-02-17 07:16

  • ★★★★0

    Så er 'Logan' officielt R-Rated. Ikke den store overraskelse, men begrundelsen er lidt. 'For strong brutal violence' havde jeg dog ikke forventet af en big budget film. Så rammerne er gode, nu skal filmen bare være det :)

    Babo 7-02-17 10:55

  • ★★★★★0

    Imens Hygge Hugh Jackman sig med og drille sine Comic-bookfans :)

    Elwood 7-02-17 12:37

  • ★★★★★0

    Så er 'Logan' officielt R-Rated. Ikke den store overraskelse, men begrundelsen er lidt. 'For strong brutal violence' havde jeg dog ikke forventet af en big budget film. Så rammerne er gode, nu skal filmen bare være det :)

    De 15 minutter jeg har set, var hamrende voldelige! Vi snakker Wolverines klør igennem øjne og rullende hoveder. Ud af de 15 minutter skulle der nok klippes 3-4 minutter helt ud, hvis filmen skulle have en lavere rating.

    David Lund 7-02-17 13:35

  • ★★★★★0

    De 15 minutter jeg har set, var hamrende voldelige! Vi snakker Wolverines klør igennem øjne og rullende hoveder. Ud af de 15 minutter skulle der nok klippes 3-4 minutter helt ud, hvis filmen skulle have en lavere rating.

    Så er vejen da banet for "Deadpool vs. Wolverine".

    Lars! 7-02-17 14:00

  • ★★★★0

    De 15 minutter jeg har set, var hamrende voldelige! Vi snakker Wolverines klør igennem øjne og rullende hoveder. Ud af de 15 minutter skulle der nok klippes 3-4 minutter helt ud, hvis filmen skulle have en lavere rating.

    Det ligner Wolverine. Jeg har altid fundet det en smule plat, at man intet konsekvens så, når han var i aktion. 

    Babo 7-02-17 15:31

  • ★★★★★★0

    De 15 minutter jeg har set, var hamrende voldelige! Vi snakker Wolverines klør igennem øjne og rullende hoveder. Ud af de 15 minutter skulle der nok klippes 3-4 minutter helt ud, hvis filmen skulle have en lavere rating.

    Dejligt hvis vi endelig ser en Wolverine film, der kan portrættere den vildskab som altid antydes i karakteren, men som vi er blevet "sparet" for, så filmene kunne blive mere børne- og familievenlige, i forsøg på at øge indtjeningen.

    T. Nielsen 7-02-17 16:53

  • ★★★★★0

    Det sprøjtede i hvert fald med blod til alle sider, og kameraet var ikke bange for at vise det hele. Jeg glæder mig!

    David Lund 7-02-17 16:57

  • ★★★★★★0

    At en Wolverine-film får en R-rating, betyder jo ikke nødvendigvis at den faktisk bliver god. Givet, hvad trailerne har vist indtil videre, ser fornuftigt ud, men det burde jo ikke betyde noget, om hoveder ruller (bogstaveligt talt) eller om væggene males til af blod.

    I de første mange år af sin levetid i tegneserieform, var Wolverine ikke grafisk voldelig, man oplevede hans vildskab via de andre X-Mens chokerede ansigtsudtryk. Jo, der findes selvfølgelig "r-rated" tegneserieudgaver af figuren, men de er et mindretal i forhold til mange, mange numre hvor Wolverine optræder og han netop ikke vader igennem oceaner af blod. :)

    Zero Cool 7-02-17 17:17

  • ★★★★★★0

    Næ, selvsag kan den stadig blive alt fra ringe til mesterlig, uanset. Jeg har dog bare altid håbet at karakteren fik lov til at folde sig ud, uden hæmninger. Der snakker jeg ikke om tegneserien, men om de film hvor Jackman har gjort det ret godt, men hvor der i vildskaben ofte har manglet et gear mere, ifølge mig. 

    Klart, når alt gøres op, så er der en del andre ting der er vigtigere end gore og fuck ord:-)

    T. Nielsen 7-02-17 17:27

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen