Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    Jeg skal snart til London, nogen der har gode forslag til hvad jeg skal se? Gerne filmrelateret eller sjovt.

    Lion King musicalen. Den er utrolig festlig med vilde kulisser og selvsagt god musik. Og ja, filmrelateret. 

    Lars! 9-02-17 14:22

  • ★★★★0

    Gør klar til en solotur i bio/Ålborg for at se Moonlight og håber at fange John Wick 2 også. Så er ved at biske noget madpakke sammen og masse kaffe :)

    Babo 9-02-17 14:38

  • ★★★★★★0

    Var der ikke engang en Aliens tourride, hvor man var marine? Synes en af mine venner har snakket om sådan noget i London.

    Ellers er London bare en fed by at være i. Lige pånær duerne. Jeg har jo fuglefobi, og måtte bevæbne mig med sten og dåser for at klare mig igennem..

    davenport 9-02-17 14:39

  • ★★★★★0

    Hvis du er lige så stor Harry Potter fan som Johan, seriøst vi måtte slæbe ham skrigende væk fra WB, da han ikke ville forlade stedet.

    Så kan Warner Bros. Studio Tour London - The Making of Harry Potter anbefales, dog skal man vidst være rimelig godt ude med bestilling af biletter, hvis det er.

    Elwood 9-02-17 14:45

  • ★★★★0

    Fruens fødselsdag kommer snart, og da hun ikke rigtigt ønsker sig noget har jeg købt billetter til NYC til september. Jeg regner med at købe billetter til en musical også, men er lidt i tvivl om hvilken.

    Personligt ville jeg helst se Book of Mormon eller Hamilton, men sidstnævnte er allerede udsolgt. Hvad bør man ellers se?

    dyg 9-02-17 14:50

  • ★★★★★★1

    Det er selvfølgelig ikke det samme at se musical i NYC som i DK, men Book of Mormon kommer til Det Ny Teater til januar.

    Guldager 9-02-17 15:12

  • ★★★★★★0

    Det er selvfølgelig ikke det samme at se musical i NYC som i DK, men Book of Mormon kommer til Det Ny Teater til januar.

    Januar 2018? Og er det en fordanskning?

    Zero Cool 9-02-17 15:16

  • ★★★★★★0

    Ja og ja.

    www.detnyteater.dk/the-book-of-mormon/

    Guldager 9-02-17 17:14

  • ★★★★1

    Der er sgu noget hyggeligt over 'biffen' i Ålborg. Altid en god, rolig stemning. 

    Babo 9-02-17 18:08

  • ★★★★★★0

    Ja og ja.

    www.detnyteater.dk/the-book-of-mormon/

    Ok, ja, så røg min interesse. :) Hvis jeg skal se den, skal det være på engelsk.

    Zero Cool 9-02-17 18:14

  • ★★★0

    Der er sgu noget hyggeligt over 'biffen' i Ålborg. Altid en god, rolig stemning. 

    Thumbs up! Du må sige til hvis du har lyst til at blive frivillig. 

    Steffan Rasmussen 9-02-17 18:19

  • ★★★★0

    Thumbs up! Du må sige til hvis du har lyst til at blive frivillig. 

    Hvordan skal den forstås? :)

    Babo 9-02-17 18:26

  • ★★2

    Hvordan skal den forstås? :)

    De mangler sikkert en toiletpasser.

    BN 9-02-17 18:29

  • ★★★0

    Hvordan skal den forstås? :)

    Biffen er baseret på frivillig arbejdskraft til at varetage caféen og operatør gerningen (Der er nogle få ansatte til at varetage det administrative).

    Hvis du skulle have lyst til at være frivillig, kan jeg sætte dig i forbindelse med de relevante personer (Er selv frivillig operatør). Du får ikke noget for det, men du kan komme ind og se filmene for free.

    Steffan Rasmussen 9-02-17 18:35

  • ★★★★★★0

    Kommunisme???

    davenport 9-02-17 18:41

  • ★★★★★★0

    De mangler sikkert en toiletpasser.

    Så det da dumt at vælge en der er så fuld af lort, ha ha ha ha ha:-D

    T. Nielsen 9-02-17 20:10

  • ★★1

    ;-D

    Ssh! Pas på, at han ikke hører os!

    BN 9-02-17 20:16

  • ★★★★0

    Biffen er baseret på frivillig arbejdskraft til at varetage caféen og operatør gerningen (Der er nogle få ansatte til at varetage det administrative).

    Hvis du skulle have lyst til at være frivillig, kan jeg sætte dig i forbindelse med de relevante personer (Er selv frivillig operatør). Du får ikke noget for det, men du kan komme ind og se filmene for free.

    Ville faktisk gerne, hvis jeg boede i Ålborg. Men bor desværre godt 100km fra :)

    Babo 9-02-17 21:29

  • ★★★★0

    Det er selvfølgelig ikke det samme at se musical i NYC som i DK, men Book of Mormon kommer til Det Ny Teater til januar.

    Puh, ellers tak! Jeg har det meget svært med danske musicals (og fordanskninger af engelsksprogede musicals). Mon ikke jeg giver kæresten billetter til Lion King eller lignende, og så må vi tage Book of Mormons en af de andre dage derovre :)

    dyg 9-02-17 21:44

  • ★★★0

    Blev opereret for blindtarmsbetændelse igår. Det var dejligt af komme af med den, for det var godt nok ubehageligt. Det viste sig desvære at den var perforeret, så de har truet med at beholde mig i tre dage til observation og antibiotika. Håber dog på at få lov at slippe hjem imorgen. Sygehuse er godt nok ikke særlig spænende at være på. 

    Aranyhajú Nyárszépe10-02-17 20:30

  • ★★★★★0

    Måtte google "perforeret", men blev ikke meget klogere. Så det betyder, der er mere infektion eller hvad? Lyder ikke rart. Derudover hader alle vist at være på sygehus. Håber du i det mindste har hovedtelefoner og noget at glo på. 

    Lars!10-02-17 20:45

  • ★★★★0

    Betyder perforeret ikke, at der er gået hul?

    chandler7510-02-17 20:53

  • ★★★0

    Jo. Fik forklaret at der var pus (betændelse) efter den blev fjernet. Derfor antibiotika og risikoen for tre dages ekstra indlæggelse. Har det ellers ganske fint efter omstændighederne. Talene ser fine ud og Ingen feber. Derfor slipper jeg måske herfra imorgen.

    Havde dog været så smart at tage en computer med da jeg skulle indlægges, så ser Netflix og spiller Team Hospital :)

    Aranyhajú Nyárszépe10-02-17 21:09

  • ★★★★★★0

    Amazon.co.uk er pænt underlig for tiden. Jeg bestilte en stor stak film derfra, som er blevet sendt til mig i fire forskellige pakker og med to forskellige fragtselskaber. Alle kom fra selve Amazon og ikke en anden forhandler, men jeg får da noget for min porto.

    Zero Cool10-02-17 22:45

  • ★★★★★0

    Puh, ellers tak! Jeg har det meget svært med danske musicals (og fordanskninger af engelsksprogede musicals). Mon ikke jeg giver kæresten billetter til Lion King eller lignende, og så må vi tage Book of Mormons en af de andre dage derovre :)

    Jeg er godt stk. hen af vejen enig men den dansk opsættelse af Klokkeren fra Notre dame var ret fantastisk på dansk, hele setuppet, med kor nede ved siden af Publikum og skuespillerne, der var tåre, glæde og gåsehud for alle pengene da jeg så den i Fredericia Teater Mads M. Nielsen som Frollo er hel fantastisk, så her havde jeg intet mod en dansk udgave, men ja Book of Mormons skal ses på original sprog, tror meget vil gå tabt i en dansk oversættelse.

    Men det er ikke alt teater der tager skade af en dansk udgave, så hvis forstillingen er lige så flot i København, som den var i Fredericia Teater så kan jeg godt anbefale en tur ind og se Klokkeren fra Notre Dame.

    Elwood11-02-17 16:39

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen