Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Ja, for jeg har jo altid været den kristne optimist her på forummet. Og jeg kan vel godt krybe til korset, og give lidt absolution her og der..

    davenport19-02-17 22:10

  • ★★★0

    RIP IMDb message boards :(

    Aranyhajú Nyárszépe20-02-17 06:48

  • ★★★★0

    Eller selskabsklovn?

    gi-jones20-02-17 08:25

  • ★★★★★★0

    Fuck. Er lige kommet tilbage fra ferie, og har det af H til. Jeg får det bare værre og værre, og min leder har bedt mig tage hjem. Men der er lige huller, der skal lukkes efter ferien, og det var ok med hende.

    Det er sgu svært, når man er alene i køkkenet...

    davenport20-02-17 10:03

  • ★★★★0

    God bedring Dave, pas på dig selv!

    Jeg formåede at smadre ryggen ved morgenens styrketræning. Opvarmningssættet ved dødløft gik direkte i lænden, og nu humper jeg afsted.

    Dog har formiddagen været god alligevel. Jeg købte i sidste uge billetter til en lille familieferie til Budapest, men kom åbenbart til at stave kærestens navn forkert (hele slutningen manglede). Jeg kontaktede så RyanAirs support for at høre, om det kunne passe at et navneskift virkeligt var dobbelt så dyrt som en ny billet. Heldigvis kommenterede jeg, at det fejlbehæftede navn måtte skyldes problemer med min browser eller lignende, og det var åbenbart de magiske ord, for supporteren kunne ændre navnet på billetten helt uden beregning bare fordi jeg havde nævnt web issues som værende årsagen!

    dyg20-02-17 10:26

  • ★★★★★★0

    Så har den store (på 3,5 år) nu både set Beauty And The Beast og Paddington og fundet dem begge gode:-) Beauty And The Beast fandt hun til at begynde med for skæmmende pga uhyret. Men da jeg forklarede hendes at han ikke var rigtig ond, men faktisk sød og at han blot følte sig ensom, så var det intet problem længere:-)

    Den mindste på snart 2 (maj) har også set med, men får nok en del mindre ud af det. Men hvad storesøster gør:-D Hun grinte dog en del af Paddington's skøre indfald:-)

    T. Nielsen20-02-17 18:59

  • ★★★★★★0

    Jeg har lagt på sofaen fra i går kl. 11. Nøj min ryg er smadret. Rigtig mandesyg! Og vågnede i nat halv fire, og så et par afsnit Voyager, og fik lidt mere søvn. Jeg er godt nok ramt..

    davenport21-02-17 09:35

  • ★★★★0

    Jeg var der for nogle uger siden, og jeg er villig til at dele den kur, der satte en stopper for min influenza:

    1stk stor lækker burger

    6stk øl af forskellig herkomst

    1stk Metallica koncert (incl. 1stk syg James Hetfield)

    Dagen efter var jeg helt rask!

    dyg21-02-17 11:27

  • ★★★★★★0

    Man har jo gennem menneskehedens historie altid brugt alkohol til at dræbe bakterier. So i might take you up on that!

    davenport21-02-17 11:39

  • ★★★0

    Ja, En Romtoddy gør underværker.

    Aranyhajú Nyárszépe21-02-17 12:02

  • ★★★★★★1

    Og lidt rygeheroin.

    Zero Cool21-02-17 12:04

  • ★★★★★★0

    Det bedste ved at være hjemme om tirsdagen, er den den lille stund, hvor skraldemændene kommer. Jeg står jo konsekvent i vinduet og holder øje med dem! De er stadig ikke tilgivet forrige gang, hvor de ikke tog det med, fordi den var for fuld. De havde tid nok til at tage et billede af det, og udfylde en seddel, i stedet for bare at losse det op. Dovne svin!

    Nu har de lige tømt ordentligt. Dygtige skraldefolk. I dag..

    davenport21-02-17 12:52

  • ★★★0

    I gamle dage var det god skik at sætte et par øl til dem, hvis der var mere end normalt. Har før drukket øl med en skrældemand og det sjovt hvor mange forskellige øl han havde med i posen. Det er vel nok ved at være fortid, for idag kan de jo blive fyrret for at tage imod øl. Det er jo også en form for bestikkelse.

    Aranyhajú Nyárszépe21-02-17 13:03

  • ★★★★★★1

    Den sidste gang jeg gjorde det, havde de smidt de øverste poser i en bunke på jorden. De havde da været så rare at tage øllene... Og dermed startede mit vendetta!

    Og ja, det er fyringsgrundlag, såvidt jeg ved.

    davenport21-02-17 13:42

  • ★★★★0

    Men de er vel i deres gode ret til ikke at tage spandende med, hvis de ikke kan lukkes? Ellers risikerer de, at skidtet ryger ud, og at de skal stå og samle lortebleer og madrester op fra jorden... :)

    chandler7521-02-17 14:04

  • ★★★★★0

    Så tog jeg springet og anskaffede mig et Apple TV, og fået sat det op med en amerikansk iTunes-konto. Så kan jeg få indhentet et par Oscar-film inden søndag nat :)

    Kruse21-02-17 14:23

  • ★★★★★★0

    Rasmus - det har de aldrig haft problemer med. Der flyder tit med skidt på vejen, når de svinemikler har været forbi + at det også er lykkes dem at smadre et af hængslerne på vores låg. (De rangerer lige én tand under Bondemanden, i min bog!)

    davenport21-02-17 14:37

  • ★★★0

    Den sidste gang jeg gjorde det, havde de smidt de øverste poser i en bunke på jorden. De havde da været så rare at tage øllene... Og dermed startede mit vendetta!

    Og ja, det er fyringsgrundlag, såvidt jeg ved.

    Du ved hvad du må gøre.

    www.youtube.com/watch

    MOVIE100021-02-17 17:09

  • ★★★★★★0

    For helvede jeg har ondt i hovedet og skulderen. Jeg fik et hosteanfald i aftes, siddende på køkkenstolen. Det bevirkede så, at jeg fik et black out, drattede af stolen, der væltede, og knaldede hovedet i gulvet. Det er satme jen vi ka mærk´ i daw..

    Men det at være syg, giver anledning til nogle rolige aftener. Har godt nok fået kørt noget Trek igennem.

    davenport22-02-17 10:13

  • ★★★0

    Shit Rene, var selv tæt på et Black Out også pga hoste i sidste uge, det var fandme ubehageligt.

    MOVIE100022-02-17 10:18

  • ★★★★★★0

    Black Out pga hoste. Vildt nok. Det har jeg alligevel aldrig prøvet. 

    T. Nielsen22-02-17 10:30

  • ★★★★★★0

    Det lyder sgu ikke stabilt. Den slags man kan godt have fest med i dagevis. Det er vist efterhånden et par uger siden, at jeg gled et sted hvor det var glat og mit håndled og højre del af min krop er stadig lidt ømt, når jeg står op om morgenen.

    Det' sgu noget pis at være gammel og tyk.

    Zero Cool22-02-17 10:32

  • ★★★★0

    Så tog jeg springet og anskaffede mig et Apple TV, og fået sat det op med en amerikansk iTunes-konto. Så kan jeg få indhentet et par Oscar-film inden søndag nat :)

    @Kruse, jeg har også lige købt et Sheeple TV. Har du tips og tricks til nemmeste måde at sætte en US ShiTunes konto op?

    dyg22-02-17 13:18

  • ★★★★★★0

    Det er længe siden jeg har lavet en, men jeg mener at det nemmeste blot er at åbne iTunes store på ens computer, skifte landet til USA, lave en konto på en eller anden tilfældig adresse og sørge for at man ikke vælger et betalingskort til betaling undervejs, fordi den vil ikke æde et dansk kort.

    Zero Cool22-02-17 13:21

  • ★★★★0

    Og så køber man US iTunes gift cards online et sted, som man bruger til at betale for sine ting?

    dyg22-02-17 13:36

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen