Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★1

    Jep, præcis.

    Zero Cool22-02-17 13:40

  • ★★★★0

    Super, takker. Det skal prøves i aften!

    dyg22-02-17 13:54

  • ★★★★★1

    @Dyg: Jeg brugte denne guide, og jeg købte mit gavekort på denne side. Jeg har endnu ikke fået tjekket markedet for iTunes-gavekort ud helt endnu, så det kan måske findes billigere andet steds.

    Kruse22-02-17 14:22

  • ★★★0

    Hmmm igår og idag er min BD afspiller begyndt at slukke af sig selv imens jeg ser en disk, det er tilfældigt hver gang hvornår den slukkes og hvad jeg ser. Skærmen går i sort og nogengang er der en mærkelig brummende lyd i anlægget, ellers står displayet nærmest på pause ved det tidspunkt den er nået til også slukkes den helt. Hedder det en ny afspiller eller kan man løse det på en anden måde? synes ikke jeg kan finde noget om det i manualen, heller ikke rigtig når jeg googler. 

    MOVIE100022-02-17 15:49

  • ★★★★★★1

    Prøv at hive strømmen fra og til igen. Hiv evt. låget af den og rens den for støv, komprimeret luft er vejen frem.

    Hvis det ikke løser problemet, er der nok ikke ret meget andet du kan gøre.

    Zero Cool22-02-17 15:52

  • ★★★★★1

    Umiddelbart tror jeg, du har smittet den, MOVIE1000.

    David Lund22-02-17 16:25

  • ★★★★0

    @Kruse - Hvilken enhed signede du op på? Jeg kan ikke få lov til at vælge "none" ved betalingsmiddel, hverken på Mac eller PC :(

    Edit: Never mind, jeg fandt en løsning! Gå ind i app store og forsøg at download en gratis app, så kan jeg.

    dyg22-02-17 18:22

  • ★★★★★0

    Så er der lidt nyt til den kommende Alien film, der introducere holdet.

    Alien: Covenant | “Prologue: Last Supper"

    Elwood23-02-17 08:47

  • ★★★0

    Prøv at hive strømmen fra og til igen. Hiv evt. låget af den og rens den for støv, komprimeret luft er vejen frem.

    Hvis det ikke løser problemet, er der nok ikke ret meget andet du kan gøre.

    Fedt det virkede med at tage strømmen fra et par timer. Så kan jeg få set Shogun færdigt uden afbrydelser.

    MOVIE100023-02-17 12:57

  • ★★★0

    Også gik det lige hen til at blive en lortedag, min mor ringede efter mig pga smerter, og hun ringede til lægen. Hun er nu akut på vej til Odense noget tyder på det er en blodprob i hjertet :( Hun virkede ellers frisk iforhold til smerterne så håber virkelig ikke det er så alvorligt som det lyder.

    MOVIE100023-02-17 16:01

  • ★★0

    Også gik det lige hen til at blive en lortedag, min mor ringede efter mig pga smerter, og hun ringede til lægen. Hun er nu akut på vej til Odense noget tyder på det er en blodprob i hjertet :( Hun virkede ellers frisk iforhold til smerterne så håber virkelig ikke det er så alvorligt som det lyder.

    Åh nej, håber alt går vel! 

    Weird_J23-02-17 16:54

  • ★★★★★★0

    Også gik det lige hen til at blive en lortedag, min mor ringede efter mig pga smerter, og hun ringede til lægen. Hun er nu akut på vej til Odense noget tyder på det er en blodprob i hjertet :( Hun virkede ellers frisk iforhold til smerterne så håber virkelig ikke det er så alvorligt som det lyder.

    Det ikke godt. Sender jer en tanke!

    T. Nielsen23-02-17 17:17

  • ★★★★★★0

    Ah, fuck M1K! Det er jeg sgu ked af at høre. Godt vi har gode læger og bor i et land, hvor vi har adgang til alt det hjælp vi kan ha brug for!

    davenport23-02-17 17:38

  • ★★★0

    Også gik det lige hen til at blive en lortedag, min mor ringede efter mig pga smerter, og hun ringede til lægen. Hun er nu akut på vej til Odense noget tyder på det er en blodprob i hjertet :( Hun virkede ellers frisk iforhold til smerterne så håber virkelig ikke det er så alvorligt som det lyder.

    Det er aldrig sjovt når man får sådan en besked. Men som davenport siger så har vi heldigvis gode læger og adgang til hjælp. Sender gode tanker jeres vej. 

    Essal23-02-17 17:57

  • ★★★★★0

    Matt Reeves instruere The Batman

    Elwood23-02-17 21:03

  • ★★★0

    Matt Reeves instruere The Batman

    Det var da godt at høre. Det beviser også at man virkelig skal tage alle rygter med et gran salt. 

    Essal23-02-17 21:31

  • ★★★0

    Også gik det lige hen til at blive en lortedag, min mor ringede efter mig pga smerter, og hun ringede til lægen. Hun er nu akut på vej til Odense noget tyder på det er en blodprob i hjertet :( Hun virkede ellers frisk iforhold til smerterne så håber virkelig ikke det er så alvorligt som det lyder.

    Håber hun kommer igennem det så godt som muligt. Når det er blodpropper, er tiden vist meget vigtig, så de kan give noget til at opløse det så hurtigt som muligt.

    De bedste tanker herfra.

    Aranyhajú Nyárszépe24-02-17 07:08

  • ★★★0

    Hun skulle vidst være ret stabil nu, hun bliver ihvertfald sendt tilbage til Esbjerg idag og skal være under observation i ca 3 dage. Også når hun kommer hjem må hun stort set ingenting de kommende uger. Hun har det selv fint, men er lidt trist over at vi må aflyse London turen. Jeg er bare glad for at det ikke skete imens vi var i London.

    Og tak til jer alle for støtten og tankerne :)

    MOVIE100024-02-17 10:22

  • ★★★★★★0

    Det er da positivt. Og en Londontur kan man jo altid tage. Hellere helbred!

    davenport24-02-17 10:55

  • ★★★★★★1

    Vi fik nyretapper sous vide til aften. Tror min datter bad om kød en 5-6 gange. Jeg havde bestilt 2 kg og da jeg ikke var på arbejde torsdag, da der kom varer, havde min assistent frosset det ned, så havde en stor klump i morges, da jeg mødte ind. Men naboen fik så lige et kilo til grillen også. Det er fanme den lækreste udskæring på et klovdyr!

    Lavede en glace på kalvefond, med løg, gulerødder og æble, samt sorte peberkorn. It was drinkable!

    (Tror min datter får "kalve-mave" i nat!)

    davenport24-02-17 23:15

  • ★★★★★★0

    Hehe, det lyder sgu godt, Davenport. Nyretapper smager ganske godt.

    I dag har konen og jeg planlagt lidt tid sammen, så vi skal på Gastroteket, derefter ind at se La La Land, og så laver jeg noget af hendes favoritmad i aften, som er ret simpelt: Lakseroulade, mango-avocado salat og chokolademousse.

    Guldager25-02-17 10:26

  • 0

    Jeg har lige regnet lidt på mine arbejdstimer og har regnet mig frem til at min arbejdsgiver skylder mig et sted i mellem 50-60 overarbejdstimer. Alene i November arbejdede jeg 184 timer, hvilket der er mange andre der kan slå, men essensen er at jeg ikke er blevet betalt overarbejdstimerne og det er trods alt en pæn sjat penge.

    Whispering Horse25-02-17 11:59

  • ★★★★0

    Ser lige på Tomas Alfredson's nye film 'The Snowman' på imdb, som er baseret på en bog af en norsk forfatter. Alt sammen fedt og lyder meget spændende krimi. Men det ligner samme fejl, som Fincher begik i sin version af 'Mænd der hader Kvinder'. Amerikanske skuespillere til at spille en anden nationalitet :( 

    Babo25-02-17 16:15

  • ★★★★★★0

    I dag er jeg blevet rørt af  Jakob Stegelmann, så er livet vist komplet.

    Zero Cool25-02-17 17:47

  • ★★★★★★0

    I dag er jeg blevet rørt af  Jakob Stegelmann, så er livet vist komplet.

    Så det slut med at vaske sig!

    T. Nielsen25-02-17 17:55

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen