Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Hvordan er det i to egentlig er forbundne? Kan ikke huske om det har været oppe, men i snakker bramfrit, som om i IRL er ret tætte? Dvs. en nordjyde med (vidst) pakistansk baggrund, og en knoldesparker fra de ubetydelige øer syd for Sjælland... Det er et mysterium i sig selv... ;)

    davenport18-02-17 23:19

  • ★★★★0

    Pakistansk baggrund? Hahaha! Jeg ved det er lørdag Davenpart, men behøver du at drikke som et hul i jorden? ;)

    Babo18-02-17 23:39

  • ★★★★★★0

    Ja

    davenport18-02-17 23:50

  • ★★★★★★0

    Men så korriger mig lige. Jeg er blot en simpel nysgerrig fedladen (nudelspisende) strapping lad..

    davenport18-02-17 23:53

  • ★★★0

    Jeg vil gerne undskylde og beklage dybt for min kommentar. der kunne tolkes som negativt i forhold til Star Trek. Det skal ikke gentage sig.

    Mener nok bare at jeg har set Start Trek serierne så mange gange, at det ikke gør noget hvis jeg døser hen et øjeblik. Derudover, så er det på engelsk, så jeg slipper for at bruge energi på at læse undertekster.

    Aranyhajú Nyárszépe19-02-17 08:46

  • ★★★★★★0

    Vi er "forbundne" på den måde, at Babo to gange (2 right?) er endt i seng med en af mine bedste venner, efter en fest vi begge var med til. Desuden har jeg ikke altid bort på det skønne Falster!

    Kisbye: Du har intet at undskylde. Vi laver blot sjov (tror jeg da?)

    T. Nielsen19-02-17 09:07

  • ★★★★★★0

    Pakistansk baggrund? Hahaha! Jeg ved det er lørdag Part of Daven, men behøver du at drikke som et hul i jorden? ;)

    T. Nielsen19-02-17 09:09

  • ★★★★0

    Vi er "forbundne" på den måde, at Babo to gange (2 right?) er endt i seng med en af mine bedste venner, efter en fest vi begge var med til. Desuden har jeg ikke altid bort på det skønne Falster!

    Kisbye: Du har intet at undskylde. Vi laver blot sjov (tror jeg da?)

    Hmm, troede vores første møde var på det offentlige toilet, hvor vi 'klikkede' ved første øjekast? Forstår godt du forsøger at fortrænge det :)

    Babo19-02-17 09:26

  • ★★★★★★0

    Hmm, troede vores første møde var på det offentlige toilet, hvor vi 'klikkede' ved første øjekast? Forstår godt du forsøger at fortrænge det :)

    Det må være salige George Michael du tænker på? 

    T. Nielsen19-02-17 09:53

  • ★★★★★★0

    Er på vej i træningscenter. Ryggen har brug for det og det har resten af mig nok også. Føler mig dog virkelig slidt og i filmhumør, men træning kan nemmere forsvares og ved af erfaring at jeg bagefter føler mig bedre tilpas, fysisk OG psykisk. 

    T. Nielsen19-02-17 11:17

  • ★★0

    Sidder i øvrig lige og semi-ser Grammyshowet. Fed optræden af A Tribe Called Quest. Er ret vild med deres nye nummer We the People. Det er lidt udenfor min normale musiksmag, men der er et eller andet ved det, og så kan jeg godt lide det politiske budskab. Kæft hvor har jeg egentlig forandret mig som menneske gennem de sidste år. Fra at være den gamle hater i de forgangne Filmz-dage, til at være en konform familiefar med et noget mere nuanceret view på verden. We all grow older, I guess!

    Nuancerne og den bredere livshorisont og forståelse af verden kommer med årene. Hvis jeg havde en tidsmaskine, rejste jeg tilbage og talte et par alvorsord med mig selv som 25-årig.

    BN19-02-17 11:37

  • ★★★★★1

    Er på vej i træningscenter. 

    Hold nu kæft, vel er du røv. Jeg ved jo godt, at alle I "sporty" mennesker derude (på Facebook og Instagram og her) slet ikke træner(!), men bare konstruerer det der me-so-fit-image for at plage alle os, som ydmygt vedkender os, at vi bare sidder på vores flade, binger tv-serier og spiser salte snacks. Så bare stop! Fakenews! 

    Lars!19-02-17 12:09

  • ★★★★★★0

    Hold nu kæft, vel er du røv. Jeg ved jo godt, at alle I "sporty" mennesker derude (på Facebook og Instagram og her) slet ikke træner(!), men bare konstruerer det der me-so-fit-image for at plage alle os, som ydmygt vedkender os, at vi bare sidder på vores flade, binger tv-serier og spiser salte snacks. Så bare stop! Fakenews! 

    Ha ha jeg åd en kæmpe pose osterejer i går. De lugtede af sure tæer, men de smagte fantastisk sammen med billig cola og en Peter Berg film:-D Så spis dine chips med god samvittighed:)

    T. Nielsen19-02-17 12:55

  • ★★★★0

    Jeg kan ikke spise og se en Peter Berg film samtidig. Det kommer hurtigt ud den anden vej :) 

    Og så tror jeg, at jeg træner fra sofaen i dag :)

    Babo19-02-17 12:53

  • ★★★★★★0

    Jeg kan ikke spise og se en Peter Berg film samtidig. Det kommer hurtigt ud den anden vej :) 

    Og så tror jeg, at jeg træner fra sofaen i dag :)

    På en seriøs note, har du næsten selv anbefalet den:-D

    T. Nielsen19-02-17 12:59

  • ★★★★0

    På en seriøs note, har du næsten selv anbefalet den:-D

    Mahalo mother............(biiip)

    :)

    Babo19-02-17 13:09

  • ★★★★★0

    Peter Berg-film? Da vel ikke den der Bippleboat? 

    Lars!19-02-17 13:54

  • ★★★★★★0

    Nej, det var ikke Schlachtschiff der var på programmet. Den tvivler jeg på at Babo ville anbefale....altså i hvert fald ikke før om 3-4 år, når det går op for ham hvor fejlagtigt han har bedømt værket og så giver mig en sviner, hvis jeg stadig ikke er vild med den:-)

    T. Nielsen19-02-17 14:01

  • ★★★★3

    Hvis vi er så heldige om 4 år, at Battleshit udkommer i en fuldkommen ny, mindblowing DC-cut, med 50 minutters aldrig-før-set-materiale og en NC-17 rating med Rihanna parat til at smide tøjet og kravle op i sengen for at lade sig røvpule af sømænd på stribe mens de synger 'umbrella', så er jeg skam åben for 'en anden mening'. Det er dog ligeså sandsynligt, som hvis Hayden Christensen vandt en oscar, men sød drøm, Thomas :)  

    Babo19-02-17 14:25

  • ★★★★★0
    Og respekt til dig Johan. Jeg synes du rigeligt har bevist i forhold til Filmz, at du var og er "The Better Man"! 

    Tusind tak, Thomas! Og selvfølgelig også TUSIND tak til alle andre herinde for støtten!

    Da jeg afspillede lydsporet fra Battleship baglæns, så fortalte en stemme mig, at jeg skulle forlade Filmz via en smækkende bagdør og at noget nyt og stort var undervejs. Moovy reddede min dag, min måned og mit humør. Tak Moovy.

    Haha! :-D Ja, "Battleship" har til gengæld spillet en tydelig, uimodsigelig rolle i Moovys tilblivelse! <3

    The Insider19-02-17 17:39

  • ★★★★★1

    Hvis vi er så heldige om 4 år, at Battleshit udkommer i en fuldkommen ny, mindblowing DC-cut, med 50 minutters aldrig-før-set-materiale og en NC-17 rating med Rihanna parat til at smide tøjet og kravle op i sengen for at lade sig røvpule af sømænd på stribe mens de synger 'umbrella', så er jeg skam åben for 'en anden mening'. Det er dog ligeså sandsynligt, som hvis Hayden Christensen vandt en oscar, men sød drøm, Thomas :)  

    Ah... Udkom "Mona Lisa" i et 'Painter's Painting"? Eller David-statuen i et 'Sculptor's Sculpt'?

    The Insider19-02-17 17:41

  • ★★★★0

    Ah... Udkom "Mona Lisa" i et 'Painter's Painting"? Eller David-statuen i et 'Sculptor's Sculpt'?

    Lada 1300 vs Ferrari. Vi er galakser fra hinanden. Og så er jeg vist for god ved Battleshit, når jeg kalder den for en Lada. Jeg mente ikea toiletspand. 

    Babo19-02-17 17:54

  • ★★★0

    En japansk jodler med humor, fik mig helt til at glemme at weekenden snart er slut.

    www.youtube.com/watch

    og et af hans ældre hits. www.youtube.com/watch

    MOVIE100019-02-17 18:03

  • ★★★★★★0

    Min nye nabo har vist sig at være en rigtig handyman, i modsætning til mig, der kun kan ét håndværk. Så de har nærmest boet herovre hele weekenden, hvilket har resulteret i, at vi nu har fået sat tre lys op i gangen, og endelig installeret vores opvasker i køkkenet, istedet for i bryggerset. Det er satme rart.

    Til gengæld har jeg lovet at benytte mit håndværk, og stå for deres konfirmation næste år. Rigtig fedt med godt naboskab :D

    davenport19-02-17 18:12

  • ★★★1

    Min nye nabo har vist sig at være en rigtig handyman, i modsætning til mig, der kun kan ét håndværk. Så de har nærmest boet herovre hele weekenden, hvilket har resulteret i, at vi nu har fået sat tre lys op i gangen, og endelig installeret vores opvasker i køkkenet, istedet for i bryggerset. Det er satme rart.

    Til gengæld har jeg lovet at benytte mit håndværk, og stå for deres konfirmation næste år. Rigtig fedt med godt naboskab :D

    Som Præst?

    MadMartigan19-02-17 20:13

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen