Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    You are The rocket man, som Cage ville sige :)

    Babo18-02-17 15:41

  • ★★★★★★1

    Det er et faktum, at en film kun kan være god, hvis den er R-rated. :D

    Er det så en slags "alternative" fakta? Lidt som med alternative nyheder? 

    Jeg har ikke "besøgt" Filmz i....ja aner det faktisk dårligt. 1 år? Mere måske? Husker ikke lige hvornår og har jeg, har det været af nysgerrighed. Sidst jeg fik tjekket en tråd, mindede det dog utroligt meget om de kommentarer man finder på Ekstra Bladets sider. 

    Og respekt til dig Johan. Jeg synes du rigeligt har bevist i forhold til Filmz, at du var og er "The Better Man"! 

    T. Nielsen18-02-17 16:15

  • ★★★★★1

    Altså... det er ikke fordi, jeg er kæmpe Battleship-fan, men jeg anså da bestemt filmen som bevidst komisk og en misforstået lille perle (netop fordi alle tog løjerne alt for seriøst). Giver den da gerne 6-7/10.

    David Lund18-02-17 16:45

  • ★★★★0

    2/10. Bevidst komisk eller ej, så stinker den som min sure røv efter tyndskid.

    Babo18-02-17 16:55

  • 1

    Da jeg afspillede lydsporet fra Battleship baglæns, så fortalte en stemme mig, at jeg skulle forlade Filmz via en smækkende bagdør og at noget nyt og stort var undervejs. Moovy reddede min dag, min måned og mit humør. Tak Moovy.

    Bony18-02-17 16:56

  • ★★★★★1

    Tillykke Johan, du stak vistnok stjernerekorden. ;) 

    Lars!18-02-17 17:31

  • ★★★★★★1

    Er det så en slags "alternative" fakta? Lidt som med alternative nyheder?

    Jeg tror det er faktiske fakta, i følge Babo. :D

    Zero Cool18-02-17 17:41

  • ★★★★0

    Jeg tror det er faktiske fakta, i følge Babo. :D

    Argh, så har du ikke fulgt meget med i de film, jeg skriver om her på siden. Du er godt klar over, at jeg elsker mange Pixar-film? :) 

    Du lader til at undervurdere betydningen af en R-rating. Jeg forsvarer den ofte, fordi den er nødvendig for at formidle indhold og en vision, som man ellers ikke kan udføre på en anden måde, uden noget går tabt. 

    Babo18-02-17 18:10

  • ★★★★★0

    Minder mig lidt om Die Hard 4.0 med deres Yipii Kay yaa Mother....

    Elwood18-02-17 19:00

  • ★★★★0

    Minder mig lidt om Die Hard 4.0 med deres Yipii Kay yaa Mother....

    Yup!

    Mother.........prut :)

    Babo18-02-17 19:06

  • ★★★0

    Fik i mandags det ret dårligt, feber, ondt i halsen, hosteanfald, søvnbesvær, rysteture og smurt ind i sved. Idag er jeg endelig ved at få det bedre, med stor tak til min sofa som virkelig har støttet mig og en tak til alt den medicin der gjorde at jeg kunne sove nogenlunde i fred, og hvor er det fedt at kunne få en appetit igen og fast føde, istedet for det sværre valg mellem yoghurt og suppe. I tiden på sofaen blev der set 23 film og en sæson af Agents of Shield. Er sgu lettet over at jeg er ved at være på højkant da London turen er lige om hjørnet.

    MOVIE100018-02-17 20:23

  • ★★★0

    Det var ikke så lidt. Jeg har svært ved koncentrere mig om film når jeg er syg. Det bliver højst til lidt Star Trek.

    Aranyhajú Nyárszépe18-02-17 21:17

  • ★★★★★★0

    Nedgjorde du lige ST, der???? ;)

    davenport18-02-17 22:27

  • ★★★★★★0

    Nedgjorde du lige ST, der???? ;)

    Svært at sige om han gjorde. Er ST medicin eller blot ligegyldigt nok??? Jeg kan kun sammenligne med kaffe/te. Jeg nedgør ofte te, da det er noget jeg kun drikker når jeg er syg! Så når jeg bliver spurgt om jeg vil have en kop te, svarer jeg tit "nej tak, jeg er jo ikke syg". Overført til ST. "Skal vi se noget ST?". "Nej tak, jeg er jo ikke syg!". 

    Hvad siger du Davenport? Nedgørelse???

    T. Nielsen18-02-17 22:31

  • ★★★★★★2

    Jeg siger nok nærmere noget i retning af at du er fuld, men det er jo også lørdag aften :D

    davenport18-02-17 22:43

  • ★★★★★★0

    Jeg siger nok nærmere noget i retning af at du er fuld, men det er jo også lørdag aften :D

    Fuld af lort måske, men så det jo heldigt jeg sidder på tønden og skriver til dig;-P

    T. Nielsen18-02-17 22:44

  • ★★★★★★1

    Du fik alligevel et like af mig, bitch;-)

    T. Nielsen18-02-17 22:45

  • ★★★0

    Jeg overvejede faktisk at se Star Trek: TNG, men synes at jeg burde være mere frisk/klar i hovedet for at få noget ud af det.

    MOVIE100018-02-17 22:45

  • ★★★★★★0

    Tak for stjerne, tæve selv :D

    Og M1K - man bliver klar i  hovedet af TNG, så det er medicin!

    davenport18-02-17 22:49

  • ★★★★★★0

    Hvordan er afføringen ellers TN? Lind eller??

    davenport18-02-17 22:50

  • ★★★★0

    Som det plejer. Der er blod i hans afføring :)

    Babo18-02-17 22:54

  • ★★★★★★0

    Hvordan er afføringen ellers TN? Lind eller??

    Ja jo deeeet:-)

    T. Nielsen18-02-17 22:57

  • ★★★★★★0

    Som det plejer. Der er blod i hans afføring :)

    Gad vide hvad folk tror om os, at du ved noget om MIN afføring???

    T. Nielsen18-02-17 22:58

  • ★★★★★★0

    Sidder i øvrig lige og semi-ser Grammyshowet. Fed optræden af A Tribe Called Quest. Er ret vild med deres nye nummer We the People. Det er lidt udenfor min normale musiksmag, men der er et eller andet ved det, og så kan jeg godt lide det politiske budskab. Kæft hvor har jeg egentlig forandret mig som menneske gennem de sidste år. Fra at være den gamle hater i de forgangne Filmz-dage, til at være en konform familiefar med et noget mere nuanceret view på verden. We all grow older, I guess!

    davenport18-02-17 23:01

  • ★★★★0

    Gad vide hvad folk tror om os, at du ved noget om MIN afføring???

    Du udviser det primære symptom. Fuld af lort! ;)

    Babo18-02-17 23:09

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen