Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    Selv om jeg for så vidt er enig med dig Babo, så ændrer det jo ikke på at meninger stadig er individuelle. Så hvad flertallet mener i den sammenhæng, gør det ikke til den totale sandhed hos den enkelte nødvendigvis. Just sayin'! 

    Jar Jar ligner for mig dog også en tegneseriefigur og faunen noget sat i den virkelige verden! Men fungerer noget for en i kontekst, så fungerer det jo. Så kan vi sammenligne et billede af Anders And med et fotografi af en rigtig and nok så meget og spørge, hvilken der er mest ægte.....Ja det kommer jo an på konteksten vel, men Jar Jar's problem er så at han ikke er i en tegnefilm måske:-P

    I dunno... de der prequels ligner da netop ret meget tegnefilm, hvilket på sin vis understøtter BNs mening glimrende =)

    David Lund11-03-17 23:54

  • ★★★★0

    TN - det handler om at skabe illusioner, uanset hvilket univers det drejer sig om. Lucas har valgt en metode, som afprøvede nogle grænser, men udstillede samtidig også alle svaghederne, som tiden har gået. Jeg ved ikke, hvad Binks ligner. Det er hinsides enhver målestok, så på mange måder en ret mindeværdig karakter, blot ikke som Lucas ønskede det skulle være - eller? 

    Babo12-03-17 00:18

  • ★★★★0

    I dunno... de der prequels ligner da netop ret meget tegnefilm, hvilket på sin vis understøtter BNs mening glimrende =)

    Snurre snup? Tænk engang. Så havde BN sgu ret ;)

    Babo12-03-17 00:16

  • ★★★★★★0

    Det er hinsides enhver målestok, så på mange måder en ret mindeværdig karakter, blot ikke som Lucas ønskede. 

    Det er simpelthen det værste nogensinde på film?

    Zero Cool12-03-17 00:20

  • ★★★★★★0

    TN - det handler om at skabe illusioner, uanset hvilket univers det drejer sig om. 

    No shit Sherlock!

    T. Nielsen12-03-17 03:17

  • ★★★★0

    Det er simpelthen det værste nogensinde på film?

    God kandidat. 

    Babo12-03-17 06:42

  • ★★★★★★0

    God kandidat. 

    Ah, så vi er ude i at du sætter tingene på spidsen, for at understrege en eller anden skør pointe. Jeg er helt enig i at Jar Jar ikke er en specielt velfungerende figur, hverken på CGI-fronten eller som figur i det hele taget, hvilket kan ses de gange, hvor han er forsøgt brugt i bl.a. Star Wars: The Clone Wars.

    Men at han skulle være noget nær det værste CGI-figur, der nogensinde er lavet på film. Ja, det er sgu lidt svært at tage seriøst. :)

    Zero Cool12-03-17 08:07

  • ★★★★★★0

    Tilbage i starten af 00'erne stødte jeg på dig for første gang. Du var i vild diskussionen om SW, som du afskyede og i nedladende vendinger betegnede som dårlige børnefilm:-D Kæft du har brugt mange år og meget tid på de film Babo:-D Den passion den passion:-P

    T. Nielsen12-03-17 09:03

  • ★★★★0

    Den vil med al sandsynlighed figurere på de flestes top 10, om ikke andet. Det er mit indtryk, når jeg støder på den slags i filmsammenhæng. Og så hjælper det ikke just karakteren, at den oveni købet er hamrende idiotisk skrevet, at man faktisk ikke engang kan tilgive den en smule for dårlig teknisk udførsel. 

    Babo12-03-17 09:06

  • ★★★★★★0

    Ja, det er faktisk irriterende... Her prøver man på at glemme de eksisterer, men Babo minder hele tiden en om dem ;)

    Guldager12-03-17 09:06

  • ★★★★0

    Tilbage i starten af 00'erne stødte jeg på dig for første gang. Du var i vild diskussionen om SW, som du afskyede og i nedladende vendinger betegnede som dårlige børnefilm:-D Kæft du har brugt mange år og meget tid på de film Babo:-D Den passion den passion:-P

    Haha! Gud, har vi kendt hinanden så længe? Utroligt vi har holdt hinanden ud. Lad os skåle på det. 

    Babo12-03-17 09:07

  • ★★★★★★0

    Sikkert på top 10 hos folk der ikke har set mere end 100 film. :)

    Zero Cool12-03-17 09:07

  • ★★★★0

    Ja, det er faktisk irriterende... Her prøver man på at glemme de eksisterer, men Babo minder hele tiden en om dem ;)

    Sorry....jeg holder nu. 

    Babo12-03-17 09:07

  • ★★★0

    Så har naboen igen været og klage over musik. Skal huske at låse døren, for han var bare stormet ind. Truede med at ringe efter politi og jeg ved ikke hvad.

    Det er skide irreterende at have ham på dørene hvor gang jeg spiller lidt musik. Overvejer at klage over ham.

    Aranyhajú Nyárszépe12-03-17 09:22

  • ★★★★0

    Ja, hvad fanden bilder han sig ind. Min nabo for nogle år tilbage havde højlydt sex. Jeg tilkaldte blot damen ;)

    Babo12-03-17 09:34

  • ★★★★0

    Læser, at Richard Kelly pønser på en efterfølger til Donnie Darko. Måske old news? Imellemtiden kan man nyde 4k traileren til kultklassikeren: 

    www.youtube.com/watch

    Babo12-03-17 10:06

  • ★★★★★0

    Bla bla. Her er den første trailer til Baby Driver af Edgar Wright, lav så lige en nyhed med den, for dælen den ser underholdende ud :)

    m.youtube.com/watch

    Elwood12-03-17 11:00

  • ★★★★★0

    Læser, at Richard Kelly pønser på en efterfølger til Donnie Darko. Måske old news? Imellemtiden kan man nyde 4k traileren til kultklassikeren: 

    www.youtube.com/watch

    Ikke så old news, læste det da også for en uge eller to siden =)

    Jeg synes det lyder som en elendig ide, men giver den da bestemt en chance.

    David Lund12-03-17 11:05

  • ★★★0

    Ja, hvad fanden bilder han sig ind. Min nabo for nogle år tilbage havde højlydt sex. Jeg tilkaldte blot damen ;)

    Det hører med til at bo i boligblok. Jeg kan da også hører små børn der skriger, naboer der skændes, folk der roder i deres køkkenskuffer osv.

    Hvis man ikke kan klare lyden af andre mennesker, så må man flytte ud i en øde skov eller lignende. Men så er der jo sikkert vinden i træerne eller hjort der brøller og så er det nok også galt.

    Så der var en der skrev om larm fra et værtshus. Hvorfor flytter man ind af siden af et værtshus hvis man ikke kan klare lyden af fulde mennesker og musik?

    Aranyhajú Nyárszépe12-03-17 11:13

  • ★★★★0

    Ikke så old news, læste det da også for en uge eller to siden =)

    Jeg synes det lyder som en elendig ide, men giver den da bestemt en chance.

    Det er ikke nogen god ide. Men måske typisk for en instruktør, at satse desperat på at genoplive fortidens succes, fremfor at finde på noget nyt. Det startede så lovende for Kelly. 

    Babo12-03-17 11:44

  • ★★★★0

    Bla bla. Her er den første trailer til Baby Driver af Edgar Wright, lav så lige en nyhed med den, for dælen den ser underholdende ud :)

    m.youtube.com/watch

    Ser sgu festlig ud. Jeg er in. 

    Babo12-03-17 11:48

  • ★★★★★0

    Den internationale trailer til Baby Driver er endnu bedre og mere Edgar Wright'sk.

    Kruse12-03-17 11:54

  • ★★★★★0

    Det er ikke nogen god ide. Men måske typisk for en instruktør, at satse desperat på at genoplive fortidens succes, fremfor at finde på noget nyt. Det startede så lovende for Kelly. 

    For fanden, ja! En af de bedste debutfilm i mands minde efterfulgt af lort. Super ærgerligt.

    David Lund12-03-17 12:06

  • ★★★★0

    For fanden, ja! En af de bedste debutfilm i mands minde efterfulgt af lort. Super ærgerligt.

    Det er naturligvis også svært at leve op til så stærk en debutfilm, men han har ikke engang været tæt på.  Lucky punch, I guess!

    Babo12-03-17 12:15

  • ★★★★★★0

    Det er naturligvis også svært at leve op til så stærk en debutfilm, men han har ikke engang været tæt på.  Lucky punch, I guess!

    Ja når man starter på toppen, kan det kun gå en vej. Bare spørg Orson Welles;-) Men enig at det dog her er gået rigeligt stærkt nedad!

    T. Nielsen12-03-17 12:20

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen