Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Du mener måske de gå efter at slå rekorden i forhold til skuespillere siden Keaton, der har spillet Batman:-)

    De går efter en rekord, som vil skrive historie. Men i dette tilfælde, så var tredje gang lykkens gang :)

    Babo29-03-17 10:00

  • ★★★★★★0

    De går efter en rekord, som vil skrive historie. Men i dette tilfælde, så var tredje gang lykkens gang :)

    Jeg kunne godt lide ham i CA 3 i hvert fald. Så må tiden jo vise om det holder.

    Jeg havde og har nu stadig intet imod Tobey i rollen heller. Oprindeligt var han ikke et valg jeg var vild med. Den dag i dag tænker jeg heller ikke på ham som den "Edderkoppen" jeg husker som barn. Men synes han gør det fint.

    T. Nielsen29-03-17 10:50

  • ★★★★0

    Jeg kunne godt lide ham i CA 3 i hvert fald. Så må tiden jo vise om det holder.

    Jeg havde og har nu stadig intet imod Tobey i rollen heller. Oprindeligt var han ikke et valg jeg var vild med. Den dag i dag tænker jeg heller ikke på ham som den "Edderkoppen" jeg husker som barn. Men synes han gør det fint.

    Tobey gør det fint, selvom jeg tabte lidt for ham i 3'eren. Mage til tudekiks præstation skal man lede længe efter. Men den nye Spider Man virker bedst. Og filmen ligner også en fornuftig en af slagsen. 

    Babo29-03-17 11:43

  • ★★★★★★0

    Tobey gør det fint, selvom jeg tabte lidt for ham i 3'eren. Mage til tudekiks præstation skal man lede længe efter. Men den nye Spider Man virker bedst. Og filmen ligner også en fornuftig en af slagsen. 

    Den præstation er vel i høj grad dikteret af instruktøren.

    Zero Cool29-03-17 11:51

  • ★★★★0

    Den præstation er vel i høj grad dikteret af instruktøren.

    Det er jo ikke for givet, at instruktøren altid får det ønskede effekt, og man må nogle gange arbejde med det, man har -  men hvis instrukser var at imitere tudekiks, overspille totalt på den trælse facon, så er det godt gået. 

    Babo29-03-17 12:30

  • ★★★★★★1

    Det er jo ikke for givet, at instruktøren altid får det ønskede effekt, og man må nogle gange arbejde med det, man har -  men hvis instrukser var at imitere tudekiks, overspille totalt på den trælse facon, så er det godt gået. 

    Taget resten af filmens tone i betragtning, giver det da meget god mening, at Maguires præstation er præcis hvad Raimi ledte efter.

    At imitere tudekiks er vel heller ikke så svært, man skal jo bare ligge meget stille og være pakket ind i plastik.. ikke at jeg husker at det skete i filmen, men det er pænt længe siden, at jeg så den.

    Zero Cool29-03-17 12:36

  • ★★★★0

    Taget resten af filmens tone i betragtning, giver det da meget god mening, at Maguires præstation er præcis hvad Raimi ledte efter.

    At imitere tudekiks er vel heller ikke så svært, man skal jo bare ligge meget stille og være pakket ind i plastik.. ikke at jeg husker at det skete i filmen, men det er pænt længe siden, at jeg så den.

    Uanset, så er det ikke en særlig god præstation og del 3 svinger faktisk gevaldigt i sin tone mellem det seriøse og det parodiske. 

    Babo29-03-17 12:55

  • 0

    Jeg kan ikke helt forstå begejstringen for den podcast. Ja, det er et spændende emne, men jeg synes at de to "værter" (især den kvindelige) ikke er ret gode til at foretage interviews og komme dybere ned. Og så synes jeg også, at det flyver lidt for meget rundt. Bedre struktur og bedre interviews, så var jeg også fanget, men lige nu overvejer jeg om jeg overhovedet gider høre næste afsnit.

    Jeg forstår kritikken og er også til dels enig i den. Der har også været flere gange hvor Julie Thing (mener jeg hun hedder) præsenteres for nogle ret interessante informationer, men skøjter let henover dem uden at gå i dybden. I det afsnit hvor de er på plejehjemmet på Frederiksberg, præsenteres hun for, i hvert fald for os lyttere, nye oplysninger om nogle beviser der lyder meget væsentlige, bl.a. omkring den røde Ford. Få sekunder efter klippes der til at hun siger farvel og forlader stedet. Bagefter sad jeg tilbage med sådan et "wtf, spørg dog ind til det!?"-moment. Man må dog formode, at de har modtaget oceaner af henvendelser og har timevis med interviews liggende.

    Og hun er helt sikkert virkelig sød i virkeligheden og alt det der, men hendes stemme irriterer mig lidt. Sådan lidt sukkersød, drysset med sukker på. :-)

    Bony29-03-17 17:15

  • ★★★★★★0

    Min datter kom hjem og var ked af det fordi hun var blevet drillet i skolen. Og det undrer mig, for de to piger der har drillet, er klassens grimmeste unger. (Hhv. ligner den ene lidt en gris, den anden lidt en frø) Hun burde ikke tage sådan på vej, for hun er den mest populære (og selvfølgelig kønneste!!) i klassen. Men drilleri er vel drilleri?

    Jeg har kontaktet klasselæreren, og bedt om at underrette de to djævle om ordentlig opførsel. Ellers tager jeg selv kontakt til deres forældre. Og hvis det så ikke har effekt, så opretter jeg sgu en bruger på www.lejenboernelokker.dk og så er den pot ude.

    Men seriøst, så kan det ikke passe, når der siden tidlig børnehave har været massivt fokus på antimobning. Det burde i 2. klasse ligge på deres rygrad.

    davenport29-03-17 20:32

  • ★★★0

    Har aldrig følt de mobbekampagner har haft nogen effekt. 

    MOVIE100029-03-17 20:40

  • ★★★★0

    Everything wrong with '2012'

    m.youtube.com/watch

    Grineren!

    Babo29-03-17 21:42

  • 0

    Har brugt min aften på at skifte alle innersleeves ud på mine LP'er, dejligt det er overstået, men nu mangler jeg så bare at rydde op efter mig selv. 

    Kyllingebenet29-03-17 21:45

  • ★★★★★★0

    Jeg rydder op efter de andre.. Børn der går i skabene, Oberst der har slikcrawing, hund der fælder og en kat, der lige har nomineret sig til udekat, da den har pisset i en helt ny sækkestol. Og de sviner, så man skulle tro de var betalt for det. Kan huske i gamle dage, da jeg boede selv. Der var altid pænt og rent. Der skulle aldrig ryddes op. Man kunne støvsuge om lørdagen. Nu ligner det en mellemting mellem en Toys R Us der er sprunget i luften, en nedsmeltet minkfarm og en middag for 60, hvor serveringen gik hjem før kl. 18.

    Godt de har mig. Jeg arbejder jo også kun 8 timer om dagen, så hvad skulle man ellers forvente? Der skal jo også være lidt at lave når man kommer hjem!

    davenport29-03-17 21:52

  • 0

    Det er bestemt fordelen ved at være alene! Nyder at mit hjem er rent og pænt og som jeg gerne vil have det, og der er intet brok fra nogen hvis jeg ikke lige tager opvasken stå, men kader den stå til dagen efter. :P Men nogengange ville dog være rart, hvis man havde nogen at tage den sammen med... især hvis den har stået en uges tid.

    Kyllingebenet29-03-17 21:57

  • ★★★★★★0

    Jeg rydder op efter de andre.. Børn der går i skabene, Oberst der har slikcrawing, hund der fælder og en kat, der lige har nomineret sig til udekat, da den har pisset i en helt ny sækkestol. Og de sviner, så man skulle tro de var betalt for det. Kan huske i gamle dage, da jeg boede selv. Der var altid pænt og rent. Der skulle aldrig ryddes op. Man kunne støvsuge om lørdagen. Nu ligner det en mellemting mellem en Toys R Us der er sprunget i luften, en nedsmeltet minkfarm og en middag for 60, hvor serveringen gik hjem før kl. 18.

    Godt de har mig. Jeg arbejder jo også kun 8 timer om dagen, så hvad skulle man ellers forvente? Der skal jo også være lidt at lave når man kommer hjem!

    Ha ha ja at have børn føles ofte som at rydde op efter en fest man ikke har været inviteret til:-D Jeg kender det! 

    KH Smart Ass # 1;)

    T. Nielsen29-03-17 22:17

  • ★★★★★★1

    Så fik jeg endelig taget mig sammen og er gået i gang med Band Of Brothers. Jeg gik for mange år siden i gang med den på dvd. Husker ikke hvor langt jeg kom, men blev "afbrudt" og fik aldrig set den færdig. Har så efterhånden haft den på bd i mange mange år og har gerne ville i gang. Det blev så i dag med de to første afsnit.

    T. Nielsen29-03-17 22:32

  • 1

    Så fik jeg endelig taget mig sammen og er gået i gang med Band Of Brothers. Jeg gik for mange år siden i gang med den på dvd. Husker ikke hvor langt jeg kom, men blev "afbrudt" og fik aldrig set den færdig. Har så efterhånden haft den på bd i mange mange år og har gerne ville i gang. Det blev så i dag med de to første afsnit.

    Jeg så den for MANGE år siden (nok over 10 år siden) og synes den var mega god, ville rigtig gerne se den igen, men der er langt fra tanke til handling.

    Kyllingebenet29-03-17 22:35

  • ★★★★★★0

    der er langt fra tanke til handling.

    Det har du så meget ret i, da jeg selv siden dengang jeg gik i stå har ville starte op igen. Husker ikke hvad år den kom på dvd herhjemme, men det er jo siden dengang. 

    T. Nielsen29-03-17 22:56

  • ★★★★★0

    "Band of Brothers" er fantastisk, og en serie jeg har genset en håndfuld gange, og bliver grebet af den lige meget hver gang.

    Kruse29-03-17 23:54

  • ★★★★★★0

    Det er ikke længe siden, at jeg genså BoB over et par dage og den holder!

    Zero Cool30-03-17 06:52

  • ★★★★★★0

    Så skal jeg se Dan Dream i aften via jobbet. Det kunne faktisk være fedt, hvis de borgere jeg følger i bif havde smag og lyst til at se andet end danske komedier og børnefilm med danske stemmer. Misforstå mig ikke, det ingen brok. Det jo dejligt nok i det hele taget at det kan lade sig gøre at komme i bif takket være Nordisk Films ledsagerordning, uanset hvad de vil se. 

    T. Nielsen30-03-17 08:12

  • ★★★★★★0

    Hvad går den ordning ud på?

    davenport30-03-17 09:58

  • ★★★★★★0

    At hvis du yder støtte til personer der har et ledsager kort og du selv har en form for ansættelseskort der beviser du er støtteperson/ledsager (det gider de dog sjældent at se, så måske det ikke et krav?), så kommer du gratis med dem ind. 

    T. Nielsen30-03-17 11:12

  • ★★★0

    Jeg forstår kritikken og er også til dels enig i den. Der har også været flere gange hvor Julie Thing (mener jeg hun hedder) præsenteres for nogle ret interessante informationer, men skøjter let henover dem uden at gå i dybden. I det afsnit hvor de er på plejehjemmet på Frederiksberg, præsenteres hun for, i hvert fald for os lyttere, nye oplysninger om nogle beviser der lyder meget væsentlige, bl.a. omkring den røde Ford. Få sekunder efter klippes der til at hun siger farvel og forlader stedet. Bagefter sad jeg tilbage med sådan et "wtf, spørg dog ind til det!?"-moment. Man må dog formode, at de har modtaget oceaner af henvendelser og har timevis med interviews liggende.

    Og hun er helt sikkert virkelig sød i virkeligheden og alt det der, men hendes stemme irriterer mig lidt. Sådan lidt sukkersød, drysset med sukker på. :-)

    Jeg kan godt se det, og tænkte især også meget på det med Forden, men jeg tror helt sikkert der kommer en tråd tilbage til, hvem den Ford blev solgt til i 1941 ;) 

    Jeg er bare glad for det er Mads Peter Künhnel , der har fået de virkelig interessante interviews :)

    MadMartigan30-03-17 18:16

  • ★★★★★0

    Joss Whedon krydser grænser og skal lave en "Batgirl"-film for DC.

    Kruse30-03-17 19:10

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen