Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    www.google.dk/search (Til Riqon;)

    T. Nielsen28-03-17 08:42

  • ★★★★★0

    www.google.dk/search (Til Riqon;)

    Ja, jeg kender den, og jeg kan lide det - tænkte også på den uafsluttede Ringenes Herre-film, der var delvis live-action, som havde en vis charme og stemning. Måske det kunne fungere som en anime.  

    Lars!28-03-17 08:56

  • ★★★★★★0

    Jeg har ikke været ude at skide siden søndag morgen!

    Men udover det, så er jeg på nettet i undervisningen!

    Guldager28-03-17 10:35

  • ★★★★0

    Apropos problemer under produktionen. Her er længere kig på Rogue One af Chris Stuckmann:

    m.youtube.com/watch

    Babo28-03-17 11:20

  • ★★★★★0

    Den er ret spot on omkring min egen oplevelse af "Rogue One".

    Kruse28-03-17 12:31

  • ★★★★0

    Den er ret spot on omkring min egen oplevelse af "Rogue One".

    Også min. Den ellers fine omtale vil aftage med årene. Det er mit bud. 

    Babo28-03-17 12:35

  • ★★★★0

    Top-10 over bedste 'sound designed' film. God liste. 

    m.youtube.com/watch

    Og en liste over gode praktiske effekter:

    m.youtube.com/watch

    Babo28-03-17 13:22

  • ★★★★★★0

    Også min. Den ellers fine omtale vil aftage med årene. Det er mit bud. 

    Nu kommer det selvfølgelig an på, hvordan du helt mener det. Jeg tror dog bestemt den også om 10-15 år huskes som en hæderlig og solid film. Jeg er intet i den, så jeg tænker gør den til en film flere og flere finder ringe.

    T. Nielsen28-03-17 14:41

  • ★★★★★★0

    Som vi har snakket om før, så mener jeg, at alene fordi det er en Star Wars-film vil gøre, at den står meget klarere i folks bevidsthed end mange andre film af samme kvalitet.

    Zero Cool28-03-17 15:05

  • ★★★★★★0

    Babo omtalte vel også mere respekten omkring den, end om folk huskede den? 

    T. Nielsen28-03-17 15:13

  • ★★★★★★1

    Ah ja, den del er jeg så heller ikke enig i. :)

    Zero Cool28-03-17 15:20

  • ★★★★0

    Babo omtalte vel også mere respekten omkring den, end om folk huskede den? 

    Ja, og der tror jeg den vil ligge på et mere middelmådigt niveau, men helt sikkert ikke en der vil gøres grin med. Dertil var den fri for de store irritationsmomenter. Men jeg ved det ikke. Jeg kan godt lide at spå om fremtiden :) Det var også mere med henblik på video-anmeldelsen jeg linkede til. 

    Babo28-03-17 15:24

  • ★★★★★★0

    Jeg har lige gjort et menneske glad: Nemlig den René Ørndrup, der sidder her på stolen kl. 20.15! Jeg har nemlig allerede smurt madpakker, så han slipper for det. Håber han bliver glad for den lille, men dog velmenene gave.

    davenport28-03-17 18:34

  • ★★★1

    Er i KBH de her dage, og måtte selvfølgelig omkring Peter Bangsvej, da jeg følger med i Podcastet Dobbeltmordet. Det er sjov som det drager, når det er 70 år siden, men parkerede lige ved ostehandleren, og gik et smut rundt, og legede 1948, uhuuuuuu :)

    MadMartigan28-03-17 20:01

  • ★★★★0

    Jeg har fået den ondeste influenza i mands minde. ALT gør ondt og jeg kan næsten ikke bevæge mig ved egen kraft. Farvel onde verden!

    gi-jones28-03-17 20:04

  • ★★★★★★0

    Nååå, skal du ha et glas kærnemælk og en billedbog?

    davenport28-03-17 20:07

  • ★★★★★★0

    Jeg vil gerne takke en speciel person, nemlig René Ørndrup kl. 18.34, der var så sød at smøre madpakker, så jeg ikke er nødt til det nu. Du er et herligt menneske, jeg elsker dig, og jeg er nødt til at tilføje: du har tabt dig! Tak min elskede ven!

    davenport28-03-17 21:29

  • 0

    Er i KBH de her dage, og måtte selvfølgelig omkring Peter Bangsvej, da jeg følger med i Podcastet Dobbeltmordet. Det er sjov som det drager, når det er 70 år siden, men parkerede lige ved ostehandleren, og gik et smut rundt, og legede 1948, uhuuuuuu :)

    Den er nemlig rigtig god til, at kickstarte interessen. Jeg har selv bestilt Per Kaaes bøger hjem til biblioteket, netop pga. at have hørt podcasten. :-)

    Bony28-03-17 22:48

  • ★★★★★0

    Jeg vil gerne takke en speciel person, nemlig René Ørndrup kl. 18.34, der var så sød at smøre madpakker, så jeg ikke er nødt til det nu. Du er et herligt menneske, jeg elsker dig, og jeg er nødt til at tilføje: du har tabt dig! Tak min elskede ven!

    Han er desværre væk nu. 

    Lars!28-03-17 23:29

  • ★★★★★0

    Ny Spiderman trailer, jeg stoppede halvvejs, da den ser ud til og spoile stortset alt, bare udfra den måde de har klippet den første del sammen.

    Spider-man: Homecoming

    Elwood29-03-17 09:00

  • ★★★★0

    Jeg er spændt på at se, hvem de caster som Spider Man næste år :)

    Babo29-03-17 09:30

  • ★★★★★0

    Ny Spiderman trailer, jeg stoppede halvvejs, da den ser ud til og spoile stortset alt, bare udfra den måde de har klippet den første del sammen.

    Spider-man: Homecoming

    Enig, der er flere ting i den, jeg godt kunne have haft lyst til ikke at have set. Men derudover er jeg faktisk ret 'psyched'. Jeg ser frem til en vellykket jedi-padawan-historie centreret om Parker og Stark + en masse action og humor. 

    Lars!29-03-17 09:31

  • ★★★★0

    Den er nemlig rigtig god til, at kickstarte interessen. Jeg har selv bestilt Per Kaaes bøger hjem til biblioteket, netop pga. at have hørt podcasten. :-)

    Jeg kan ikke helt forstå begejstringen for den podcast. Ja, det er et spændende emne, men jeg synes at de to "værter" (især den kvindelige) ikke er ret gode til at foretage interviews og komme dybere ned. Og så synes jeg også, at det flyver lidt for meget rundt. Bedre struktur og bedre interviews, så var jeg også fanget, men lige nu overvejer jeg om jeg overhovedet gider høre næste afsnit.

    dyg29-03-17 09:31

  • ★★★★★★0

    Jeg er spændt på at se, hvem de caster som Spider Man næste år :)

    Du mener måske de gå efter at slå rekorden i forhold til skuespillere siden Keaton, der har spillet Batman:-)

    T. Nielsen29-03-17 09:35

  • ★★★★★★0

    Jeg læste en historie forleden, som jeg ikke har haft tid til at smide på Moovy. Men Sony planlægger åbenbart at lave en Venom-film, som jo er en Spider-Man-skurk og gøre filmen R-rated, for at hoppe med ombord på Fox' succes.

    Det er på sin vis fint nok, men det er åbenbart samtidig planen, at den film skal foregå i et separat Spider-Man-univers, så vi får Sony/Marvel-universet som er en del af MCU, samt et selvstændigt Sony-univers. Det er satme en dum idé. I forvejen har de almindelige biografgængere svært ved at holde styr på hvilke Marvel-figurer der hører til hvor, da der er MCU (med de tilhørende serier), der er X-Men-universet, der er Fox' Legion-serie som ikke er en del af X-Men-universet, Fox' Fantastic Four og så Sony, som måske vil køre to sideløbende filmuniverser.

    Dertil kommer, at Amy Pascal har udtalt, at det ikke er sikkert, at Disney og Sony samarbejder om flere film, efter efterfølgeren til Spider-Man: Homecoming.

    Zero Cool29-03-17 09:51

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen