Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Enig. Der bruges alt for meget krudt på de få ledige der er. Det føles som om, at mange offentlige ansatte, bare er ansat for at der er jobs. Men det drejer sig om ikke-forsikrede ledige. Man har helt andre regler (også for mange!) på dagpengeområdet. Min praktikant har lyst til det, hun er ikke nødt til det.

    Man kunne koge hele baduljen ned til et stykke papir, hvor der stod: "Du går ledig - prøv at finde et job. Ellers skal vi nok hjælpe dig med penge, indtil du finder et." Jeg tror det er de fleste, der gerne vil arbejde. Det er pisse kedeligt ikke at ha noget at lave, og de fleste mennesker vil gerne have følelsen af at have et formål.

    Jeg har også bedt Jobcenteret, om at få folk der skal afklares til fleksjob. Det vil jeg gerne hjælpe med, altså at vurdere hvor meget tid den enkelte kan formå. Det synes jeg da er meget hæderligt. (De har jo selv søgt om fleksjob, fordi de netop ikke kan klare 37t +)

    davenport21-06-17 15:15

  • ★★★★0

    Tak for tankerne. Jeg håber og tror på, at det bare er en rest af den der lungebetændelse. Det er i hvert fald påfaldende, at hun har haft den lige op til. Ventetiden til mandag er lang. 

    thomsen21-06-17 17:51

  • ★★★1

    Held og lykke med hende Thomsen. Jeg krydser fingre.

    Benway21-06-17 18:03

  • 0

    Hold nu kæft den der tryghedsfonden reklame er irriterende!

    Kyllingebenet21-06-17 19:40

  • 0

    Men skal vi ikke lige tage den med ro? Jeg har i hvert fald ikke lyst til at gå i seng med tanker om døden eller lignende trælse tanker. 

    Er det mig du mener? Opfordrede dig nu bare til at få det tjekket, da jeg kunne forestille mig uvisheden var tung at gå med.

    Bony21-06-17 20:39

  • ★★★★★0

    Blade Runner 2049 clip thinghy

    Denis Villeneuve, Johann og Roger Deakins er jeg ikke i tvivl om nok skal gøre fantastisk arbejde, men er mere nervøs for Ridley Scott's indvoldvering i den her omgang må jeg indrømme.

    Men damm jeg glæder mig!

    Elwood21-06-17 21:13

  • ★★★0

    Læste lige, at den nye "IT" har fået en R-rating. Ikke at jeg havde regnet med andet (eller at en R-rating er lig med kvalitet), men det er gjorde mig nu alligevel glad.

    filmratings.com/search

    HonoDelLoce22-06-17 02:00

  • ★★★★1

    Perfekt torsdag! Copenhell starter lige om lidt, to ugers sommerferie begynder i morgen eftermiddag, og så blev jeg helt uventet forfremmet på jobbet.

    Skide være med, at det så nok bliver en regnfuld eftermiddag i Helvede!

    dyg22-06-17 10:50

  • ★★★★★★1

    Gratz :D Så kører det sgu da for dig, mand!

    davenport22-06-17 11:31

  • ★★★★★★0

    www.indiewire.com/2017/06/suspiria-uncut-35mm-print-discovered-screenings-1201844977/

    Zero Cool22-06-17 13:36

  • ★★★★★★0

    Så er præsten på besøg, og der synges til klaverspil... Det lyder som bur med levende katte, der bliver rullet ned over en bjergskråning...

    davenport22-06-17 13:45

  • ★★★★★★0

    Så blev dagen pludselig en rigtigt lortedag. Billeder af hjerte/lunge viste at hjertet så fint ud, men det gjorde lungerne desværre ikke. De kunne ikke sige om det var kræft, men noget var der at se. Så nu er der sat gang i det de kaldte en "cancerpakke". Øv!!!

    T. Nielsen22-06-17 16:33

  • ★★★★★★0

    Ej, fuck mand! Det lyder bare usandsynlig når du ikke ryger? Fanme ked af at høre!

    davenport22-06-17 17:02

  • ★★★★0

    Pyha, varme tanker herfra Thomas. Forhåentlig er det ikke noget alvorligt.

    chandler7522-06-17 17:08

  • ★★★0

    Så blev dagen pludselig en rigtigt lortedag. Billeder af hjerte/lunge viste at hjertet så fint ud, men det gjorde lungerne desværre ikke. De kunne ikke sige om det var kræft, men noget var der at se. Så nu er der sat gang i det de kaldte en "cancerpakke". Øv!!!

    Det er jeg også virkelig ked af at høre. :( Forhåbentlig er det ikke alvorligt.

    Benway22-06-17 17:10

  • 0

    Så blev dagen pludselig en rigtigt lortedag. Billeder af hjerte/lunge viste at hjertet så fint ud, men det gjorde lungerne desværre ikke. De kunne ikke sige om det var kræft, men noget var der at se. Så nu er der sat gang i det de kaldte en "cancerpakke". Øv!!!

    Det er jeg ked af at høre Thomas. Håber det bedste for dig. Tanker din vej :-(

    Bony22-06-17 18:28

  • ★★★★★★0

    Så blev dagen pludselig en rigtigt lortedag. Billeder af hjerte/lunge viste at hjertet så fint ud, men det gjorde lungerne desværre ikke. De kunne ikke sige om det var kræft, men noget var der at se. Så nu er der sat gang i det de kaldte en "cancerpakke". Øv!!!

    Det lyder sgu ikke optimalt. :(

    Zero Cool22-06-17 18:52

  • ★★★★0

    Øv for den da. Varme tanker også herfra ven. 

    Babo22-06-17 19:08

  • ★★1

    Thomas for hunden. Det er sgu noget lort, krydser fingre for falsk alarm.

    Tiany22-06-17 19:31

  • 0

    Så blev dagen pludselig en rigtigt lortedag. Billeder af hjerte/lunge viste at hjertet så fint ud, men det gjorde lungerne desværre ikke. De kunne ikke sige om det var kræft, men noget var der at se. Så nu er der sat gang i det de kaldte en "cancerpakke". Øv!!!

    Øv, hvor væmmeligt! :( Jeg krydser selvfølgelig fingre for det bedste!!

    evermind22-06-17 22:41

  • ★★★★★0

    Så blev dagen pludselig en rigtigt lortedag. Billeder af hjerte/lunge viste at hjertet så fint ud, men det gjorde lungerne desværre ikke. De kunne ikke sige om det var kræft, men noget var der at se. Så nu er der sat gang i det de kaldte en "cancerpakke". Øv!!!

    Det er jeg virkelig ked af at høre. Jeg krydser fingre for dig og håber det bedste. 

    NightHawk22-06-17 23:13

  • ★★★★★★0

    Latterlige forvirrende sundhedssystem. Så får jeg en indkaldelse, men undrer mig at der står Nykøbing sygehus og til røntgen af hjerte og lunger. Jeg ringer så til min læge (sidder som altid i kø i 15-20 minutter). Hun siger så, nej nej det er rigtigt nok. Jeg spørger hende, om det ikke er den undersøgelse jeg var til i går. Nej, det er videre undersøgelser. Måske CT scanning. Men det står der jo ikke påpeger jeg? Men altså, jeg vælger efterfølgende at ringe til sygehuset, for at høre dem og de siger så at det NETOP er den gamle indkaldelse, som jeg var indstillet til, men som jeg bare skal glemme, da jeg jo har fået foretaget undersøgelsen i går (akut). De fortæller endvidere at de intet andet har, så jeg skal ringe tilbage til min læge. Så nu sidder jeg atter og venter på at få hende i røret.

    T. Nielsen23-06-17 08:59

  • ★★★★★★0

    Har lige pyntet Sct. Hans træet, så nu er her pænt...

    davenport23-06-17 09:14

  • ★★★★0

    Pis da også Thomas :( Krydser fingre for, at det er så ufarligt som overhovedet muligt!

    Bruce23-06-17 09:51

  • ★★0

    Røv situation T.Nielsen. Håber virkelig det ikke er noget slemt!

    Weird_J23-06-17 11:00

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen