Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★2

    Er i kommet hjem igen T?

    Der skete noget godt i dag. Som i sikkert ved, har Obersten lidt af angst i rigtig mange år, og vi har nærmest prøvet alt. I dag havde hun en tid ved en psykoterapeut, og efter 2 timer var der løst op, givet en forklaring og hun var glad. Det er lidt vildt efter så mange år. Tør slet ikke tænke på hvad det har kostet i medicin og psykolog + at det ingen effekt har haft.

    davenport 9-11-17 19:14

  • ★★★★★★0

    Jeg er normalt ikke den der lader mig påvirke af rygter. Når det er snak om at Depeche Mode i morgen bliver annonceret på Roskilde '18, kan jeg dog slet ikke være i mig selv.

    Det ville være vildt! Jeg er ikke stor Depeche Mode-fan, men har dog alligevel altid haft et ønske om at se dem en sommeraften på Orange.

    Men jeg har ikke økonomi til både Copenhell og Roskilde, så det må blive Copenhell i år.

    Guldager 9-11-17 19:35

  • ★★★★★★1

    Er i kommet hjem igen T?

    Der skete noget godt i dag. Som i sikkert ved, har Obersten lidt af angst i rigtig mange år, og vi har nærmest prøvet alt. I dag havde hun en tid ved en psykoterapeut, og efter 2 timer var der løst op, givet en forklaring og hun var glad. Det er lidt vildt efter så mange år. Tør slet ikke tænke på hvad det har kostet i medicin og psykolog + at det ingen effekt har haft.

    Jo tak, kom hjem i eftermiddags/til aften efter svar på de sidste prøver (blandt anden hjertediagram grundet uregelmæssig hjertelyd, men det var heldigvis falsk alarm:) 

    Så nu ligger hun og snorker her ved min side. 

    Dejlig historie og godt at høre med fruen:-) 

    T. Nielsen10-11-17 00:42

  • ★★★★★★0

    Læser lige at der kommer en ny Star Wars trilogi, baseret på helt nye karakterer og med instruktør Rian Johnson som drivkraft bag af en art. 

    T. Nielsen10-11-17 00:49

  • ★★★0

    Det ville være vildt! Jeg er ikke stor Depeche Mode-fan, men har dog alligevel altid haft et ønske om at se dem en sommeraften på Orange.

    Men jeg har ikke økonomi til både Copenhell og Roskilde, så det må blive Copenhell i år.

    Jeg håber virkeligt at det sker. For mit vedkommende ville det være foreningen af to elementer, som jeg har haft en kær romance siden mine unge teenageår. DM har jeg næsten et religiøst forhold til. "Never Let Me Down" på Orange en sommeraften ville være en åbenbaring. Næste år igen har jeg 25 års jubilæum på Rosser - det er alligevel lidt sjovt at tænke på.

    Fedt at Ozzy kommer på Copenhell. Jeg har tidligere være der et par gange og var tæt på hoppe på i 2014, da Obituary, My Dying Bride og Megadeth spillede - og i år med System of a Down - ellers har det knebet med helt at overbevise mig mht programmet. 

    Dolphinfriendly10-11-17 01:02

  • ★★★★★★0

    Hmmm, hospitalet har lige ringet at de vil se min mindste igen pga hjertet??? Det var min kone der blev ringet til og hun er taget på job (jeg er hjemme med pigerne), så har blot fået en SMS fra hende. Så får jeg det sgu dårligt! Men tænker at det først er den 18/12 de vil se hende, at det blot er for at følge op og være sikker. Var det alvorligt ville der vel ikke gå så lang tid? 

    T. Nielsen10-11-17 09:03

  • ★★★0

    DM til Tinderbox...for fuck sake.

    Dolphinfriendly10-11-17 10:02

  • ★★★★1

    Hmmm, hospitalet har lige ringet at de vil se min mindste igen pga hjertet??? Det var min kone der blev ringet til og hun er taget på job (jeg er hjemme med pigerne), så har blot fået en SMS fra hende. Så får jeg det sgu dårligt! Men tænker at det først er den 18/12 de vil se hende, at det blot er for at følge op og være sikker. Var det alvorligt ville der vel ikke gå så lang tid? 

    Jo mon ikke? Men du kan vel altid lige ringe til dem for at få ro i sindet...

    chandler7510-11-17 10:02

  • ★★★1

    Hmmm, hospitalet har lige ringet at de vil se min mindste igen pga hjertet??? Det var min kone der blev ringet til og hun er taget på job (jeg er hjemme med pigerne), så har blot fået en SMS fra hende. Så får jeg det sgu dårligt! Men tænker at det først er den 18/12 de vil se hende, at det blot er for at følge op og være sikker. Var det alvorligt ville der vel ikke gå så lang tid? 

    Det lyder som opfølgning, som du skriver. 

    Dolphinfriendly10-11-17 10:05

  • ★★★★★★0

    Jo mon ikke? Men du kan vel altid lige ringe til dem for at få ro i sindet...

    Jeg skal lige have snakket med fruen når hun vender hjem, så jeg kan høre mere præcist. Men ja, det var også tanken. Men fuck man (eller jeg?) mister meget af ens rationalitet når det gælder børnene.

    T. Nielsen10-11-17 10:16

  • ★★★0

    Jeg skal lige have snakket med fruen når hun vender hjem, så jeg kan høre mere præcist. Men ja, det var også tanken. Men fuck man (eller jeg?) mister meget af ens rationalitet når det gælder børnene.

    Ja, set er svært at være rationel. Vi var igennem en hård periode, da min søn var ganske lille, og der muligvis var noget alvorligt galt. Det var helt ufatteligt krævende rent følelsesmæssigt.

    Benway10-11-17 10:54

  • ★★★★1

    Uark! :( Jeg har lige læst den forfærdelige hændelse med din datter Thomas. Jeg kan kun desværre forestille mig, hvordan det må have været :( Hvor er det godt at høre, at hun har det bedre!!! Take care!

    Bruce10-11-17 10:53

  • ★★★0

    Det lader til Depeche Mode skal til Tinderbox i Odense. Jeg har aldrig været der til trods for, at det er lige i baghaven, men det kunne da godt være, man skulle slæbe sit sløve korpus derud næste år.

    Benway10-11-17 11:01

  • ★★★★★★2

    Min chef kom lige forbi og sagde at vi har et luksusproblem.. Siden hun blev ansat har hun simpelthen tjent for mange penge til firmaet (spurgte ikke indtil hvordan man kan det...) men det betød at der skal bruges penge. Mange penge. Så jeg skulle lige lave en liste over det jeg mangler - kipsteger, røremaskine, større ovn og komfur etc... :O Jeg blev helt rørt kunne jeg mærke..

    davenport10-11-17 14:23

  • ★★0

    Min chef kom lige forbi og sagde at vi har et luksusproblem.. Siden hun blev ansat har hun simpelthen tjent for mange penge til firmaet (spurgte ikke indtil hvordan man kan det...) men det betød at der skal bruges penge. Mange penge. Så jeg skulle lige lave en liste over det jeg mangler - kipsteger, røremaskine, større ovn og komfur etc... :O Jeg blev helt rørt kunne jeg mærke..

    Altså det er det der med når man når slutningen af året og man ikke har brugt det man har budgetteret med. Så bruger man lige en masse, da budgettet til næste år ellers risikere at blive skåret. Min mand har fået at vide han skal bruge 1,8 mio inden året er gået.

    Tiany10-11-17 14:29

  • ★★★★★0

    Det er ikke let. :(

    Lars!10-11-17 15:24

  • ★★★★★★0

    Giver det et shot alligevel...

    davenport10-11-17 15:31

  • ★★★★★★0

    Min chef kom lige forbi og sagde at vi har et luksusproblem.. Siden hun blev ansat har hun simpelthen tjent for mange penge til firmaet (spurgte ikke indtil hvordan man kan det...) men det betød at der skal bruges penge. Mange penge. Så jeg skulle lige lave en liste over det jeg mangler - kipsteger, røremaskine, større ovn og komfur etc... :O Jeg blev helt rørt kunne jeg mærke..

    Det bliver bedre og bedre:) Du må da have total optur:-) Det fedt at høre Davenport. 

    T. Nielsen10-11-17 16:27

  • 0

    test

    Muldgraver10-11-17 16:29

  • ★★★★★★1

    Tak for tankerne til dem der har skrevet. Chokket og følelsen da Ella sank slap sammen i mine arme og ikke trak vejret og jeg troede hun var død (!) var så voldsom at jeg aldrig vil kunne beskrive den.

    Som måske skrevet, så havde jeg samtidig tusind tanker i selvsamme sekunder (en af dem var førstehjælp som hjertemassage og kunstig åndedræt, så det jeg trods alt glad for jeg var parat til og også glad for at jeg var rolig nok, trods en panik som aldrig før, til at jeg fik tjekket, lyttet og bemærket at vejrtrækningen kom tilbage).

    Men altså. Så fik jeg læst op på feberkramper og udover det jeg vidste i forvejen, gav det et godt billede af det skete. Alt jeg oplevede stod faktisk beskrevet i den folder vi fik med hjem fra sygehuset. Lige fra hvor voldsomt det kunne være, manglende vejrtrækning og den begyndende lilla farve, at man tror ens barn dør, særligt da det synker slapt og bevidstløs sammen efter krampen og man forsat ikke helt kan se at de trækker luft ind. Der står også, at de ikkextager skade og at det aldrig medfører dødsfald. 

    Det jeg vidste var at små børn kunne få feberkramper, at det ikke umiddelbart var farligt og så bildte jeg mig nok ind, at det var kramper a la det man kan opleve i ens ben efter en svømmetur måske. Voldsomheden, bevidstløs osv anede jeg ikke, så derfor tænkte jeg først feberkramper da det atter var aftagende og Ella atter trak vejret trods bevidstløsheden og sundhedspersonalet i røret bekræftede mig i dette. I øvrigt både flot arbejde af 112, sundhedspersonalet og ambulancen der kom hurtigt og de behageligt rolige ambulancefolk. 

    Mellem 2-4% af alle børn rammes af det. Så det er ikke så mange igen.

    T. Nielsen10-11-17 16:43

  • ★★★★★★2

    Ja, det kører ret godt for tiden. \O/

    davenport10-11-17 16:43

  • ★★★★★★0

    Ja, set er svært at være rationel. Vi var igennem en hård periode, da min søn var ganske lille, og der muligvis var noget alvorligt galt. Det var helt ufatteligt krævende rent følelsesmæssigt.

    Helt utroligt krævende, i en grad så jeg tror man skal have oplevet det, for helt at tro det.

    T. Nielsen10-11-17 16:46

  • ★★★★★★1

    Ja, det kører ret godt for tiden. \O/

    Den får du sgu en like for;-)

    T. Nielsen10-11-17 16:47

  • ★★★★★★0

    Lige over :D

    Kan i øvrigt ikke vende mig til at der er like-funktion her. Jeg glemmer det simpelthen.

    davenport10-11-17 16:51

  • ★★★★★★2

    Lige over :D

    Kan i øvrigt ikke vende mig til at der er like-funktion her. Jeg glemmer det simpelthen.

    Tak:)

    Jeg bruger den gerne, ligesom til at vise folk at jeg evt har læst deres indlæg, så det ikke føles forgæves at skrive hvis ingen skriver noget. Men også som det som det er, et like. Det kan måske virke poppet og ligegyldigt, men nu er den her og så bruger jeg den vist ret ofte.

    T. Nielsen10-11-17 17:10

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen