Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★★1

    Tak :)

    davenport25-08-20 20:34

  • ★★★★★★0

    Overvejer Prom Night (1980) - er den værd at se?

    Nja...men hvis Sorority Babes in the Slimeball-o-rama er på Prime, så se den :)

    Guldager25-08-20 20:48

  • ★★★★★0

    Jeg skal se Humphrey Bogart i Beat The Devil som jeg ikke har set før. Den lyder til at være ret god. :) 

    NightHawk25-08-20 21:22

  • ★★★★★★0

    Tropical Malady

    Jeg kunne ikke fordrage Uncle Bonmee, men Apichatpong Weerasethakul får en chance til. Hvis jeg ikke kan lide denne heller ikke, så får jeg ikke set flere af ham

    Guldager26-08-20 12:08

  • ★★★★★0

    Tenet

    Kruse27-08-20 13:27

  • ★★★★★0

    Jeg skal se sidste omgang af Steve Coogan og Rob Brydons herlige og meget morsomme dannelsesrejse gennem Europa i The Trip to Greece, som dermed udgør finalen i deres 10 år lange saga. Det er i den forlængede tv-serie version som er på 172 minutter. 

    Senere i dag vil jeg så tage hul på et gensyn med den klassiske landevejsrøver-tv serie Dick Turpin. Jeg håber at billedkvaliteten er nogenlunde fornuftig selv om, at jeg nok ikke skal sætte forventningerne særlig højt på den konto. :)

    NightHawk27-08-20 15:46

  • ★★★★★0

    Daisies (1966)

    Kruse27-08-20 19:29

  • 0

    Er ved at se Karppi med Carl-Mar Møller's søn i en birolle som sørgende far.

    Whispering Horse27-08-20 22:48

  • ★★★★★0

    Jeg fik kun set 2 afsnit i går af "Dick Turpin" og så blev jeg nødt til at slukke,  da billedkvaliteten var så elendig, at man tror det er løgn. Så jeg kan nu bekræfte, at da Bruno tidligere skrev at dét lignede lort, ja så havde han fuldstændig ret.

    Billedet er fyldt med så meget grums, ridser og skidt, at man skulle tro nogen havde danset den mexicanske hattedans på filmrullen. Og derudover er farverne blege og helt udvaskede, plus at det er uskarpt oven i hatten. :(

    Det er lang tid siden, at jeg - selv på DVD - har set så dårlig en kvalitet, og jeg synes derfor, at det er helt grotesk at man kan få lov til at sende så dårligt et produkt i handlen. Samtlige der har brugt penge på den boks burde få deres penge retur. 

    Æv altså, jeg havde virkelig glædet mig til et gensyn med serien, som jeg ikke har set siden, jeg var teenager  Men den DVD udgivelse er fuldstændig ubrugelig, så det må jeg opgive indtil videre. 

    Jeg krydser fingre for at et andet selskab får rettighederne til "Dick Turpin" og udgiver serien på BD i en restaureret udgave ligesom, at det var tilfældet med "Robin of Sherwood". 

    NightHawk28-08-20 11:32

  • ★★★★★★0

    Jeg fik kun set 2 afsnit i går af "Dick Turpin" og så blev jeg nødt til at slukke,  da billedkvaliteten var så elendig, at man tror det er løgn. Så jeg kan nu bekræfte, at da Bruno tidligere skrev at dét lignede lort, ja så havde han fuldstændig ret.

    Ja, jeg gav vist op i løbet af første afsnit.

    Zero Cool28-08-20 11:38

  • ★★★★★0

    Ja, jeg gav vist op i løbet af første afsnit.

    Jeg blev så irriteret i går, at jeg var tæt på at smide det i skraldespanden, hvilket jeg nok burde gøre en af dagene, så det ikke står og fylder på reolen. 

    Den boks må kandidere til værste DVD udgivelse, der nogensinde er lavet.

    NightHawk28-08-20 11:51

  • ★★★★★0

    Jeg skal have vasket den ubehagelige "Dick Turpin" oplevelse væk hurtigst muligt, så nu snupper jeg en premiere på John Ford og John Waynes Rio Grande i en helt ny restaureret udgave på BD. Det skal nok blive godt og der er tilmed en god portion ekstramateriale med oven i cowboy-hatten. :) 

    NightHawk28-08-20 15:07

  • ★★★★★★0

    Inception

    Wayne28-08-20 22:39

  • ★★★★★0

    The Old Guard (2020)

    Kruse29-08-20 13:03

  • ★★★0

    Tenet

    Nolan er meget hit or miss for mig, men det er sgu lang tid siden jeg har været inde og se en rigtig storfilm i biografen, så nu får den en chance. Det kan være mine forventninger er tilpas lave, til at det bliver en god oplevelse.

    Essal29-08-20 16:13

  • ★★★★★0

    Bacurau (2019)

    Kruse29-08-20 19:39

  • ★★★★★0

    Jeg har haft taget hul på mit "Buster Keaton - volume 2", boxset her i eftermiddags og har fået set både The Navigator og Seven Chances som var forrygende underholdning, fyldt med herlig slapstick humor og fantastiske stunts. Begge film sprudler af opfindsomhed og skøre indfald.

    Særligt  afslutningen på "Seven Chances" er noget nær rablende vanvittig, hvor Buster Keaton spiller en eftertragtet ungkarl, der ender med at blive jagtet vildt over stok og sten af en flok aggressive golddigger kvinder. :D

    Det er vildt, at Keaton ikke kom mere til skade under de stunts, han laver her. Men han var sgu lavet af noget helt særligt stof. En fantastisk komiker og atlet. :)

    Nu vil jeg snuppe en premiere på Joker, som netop er kommet på Netflix. Er spændt på at se, om den kan leve op til al hypen.

    I øvrigt så jeg lige, at Netflix har fået Cobra Kai - sæson 1 og 2 på, så den vil jeg se i morgen. Fik kun set de to første afsnit i sin tid , da det lå på YouTube.

    NightHawk29-08-20 22:56

  • ★★★★★0

    Onward (2020)

    Kruse30-08-20 13:31

  • ★★★★★0

    Jeg fortsætter i dag med to Buster Keaton film mere, hvilket bliver hhv Sherlock Jr og Battling Butler. Sidstnævnte var bl.a. en af inspirationskilderne til Martin Scorseses "Raging Bull".

    NightHawk30-08-20 15:25

  • ★★★0

    Tror jeg giver Cobra Kai en chance i aften.

    Essal30-08-20 17:50

  • ★★★★★★1

    Har lige set første afsnit af The Boys på Prime. Holy shit hvor var det godt!

    T. Nielsen30-08-20 21:15

  • ★★★★★★0

    har lige set 7500 på Prime. Den var satme god! 

    davenport30-08-20 22:37

  • ★★★★★1

    Har lige set første afsnit af The Boys på Prime. Holy shit hvor var det godt!

    !!!

    David Lund30-08-20 23:44

  • ★★★★★1

    Jeg har lige set 5 afsnit i træk af Cobra Kai. Det var så fedt et nostalgi-trip, at jeg omgående fik lyst til at fylde tanken på min Pontiac Firebird, smide et kassettebånd med Guns N' Roses i afspilleren, og køre direkte ned i dojoen for at lave cirkelspark til solen står op. Eddermanme en cool serie! :)

    Og så fik jeg sgu gåsehud på armene to gange i afsnit 5:

    Da Daniel Larusso besøger Mister Miyagis grav, og så til sidst da Larusso tager sit gamle Karate Kid bandana og sin dragt på. Det var fucking awesome! :)

    NightHawk31-08-20 01:50

  • ★★★★★★1

    Har lige set første afsnit af The Boys på Prime. Holy shit hvor var det godt!

    Den fortsætter i samme stil :-)

    Wayne31-08-20 05:46

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen