Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★★0

    West Side Story (Spielberg)

    T. Nielsen 7-03-22 11:05

  • ★★★★★0

    West Side Story (Spielberg)

    Ha! Den er jeg i gang med lige nu =)

    David Lund 7-03-22 11:05

  • ★★★★★★0

    Ha! Den er jeg i gang med lige nu =)

    Så håber jeg du finder den lige så fremragende som jeg:) 

    T. Nielsen 7-03-22 12:16

  • ★★★★0

    Jeg har også tænkt mig at se den når den bliver tilgængelig hos blockbuster. 

    Babo 7-03-22 12:24

  • ★★★★★0

    Jeg synes den er decideret fantastisk og bedre end udgaven fra 1961.

    Kruse 7-03-22 12:43

  • ★★★★0

    Så lader det til Spielberg is back

    Babo 7-03-22 12:52

  • ★★★★★★0

    Jeg synes den er decideret fantastisk og bedre end udgaven fra 1961.

    Jeg er enig!

    T. Nielsen 7-03-22 12:58

  • ★★★★★★0

    Jeg har også tænkt mig at se den når den bliver tilgængelig hos blockbuster. 

    Er det ikke billigere at tage en måned på Disney+ ?

    Der er den lagt op nu.

    Wayne 7-03-22 12:59

  • ★★★★★★0

    Så håber jeg du finder den lige så fremragende som jeg:) 

    Jeg synes den er decideret fantastisk og bedre end udgaven fra 1961.

    Helt enig med d’herrer ;-)

    Wayne 7-03-22 13:00

  • ★★★★★0

    Jeg lander på 9/10, så jeg er også enig. Satme et stykke tid siden at jeg har grædt som en lille baby til en film.

    David Lund 7-03-22 13:02

  • ★★★★★★0

    Jeg lander på 9/10, så jeg er også enig. Satme et stykke tid siden at jeg har grædt som en lille baby til en film.

    Samme her:) Og fuck hvor er den godt castet!

    T. Nielsen 7-03-22 13:22

  • ★★★★0

    Er det ikke billigere at tage en måned på Disney+ ?

    Der er den lagt op nu.

    Sandt nok, det vil jeg gøre.

    Babo 7-03-22 13:34

  • ★★★★★0

    Ved ikke om det er sådan i det oprindelige stykke, men placeringen af hvor “I feel Pretty” placeres henne i musicalen i forhold til den fra 1961 er stroke of geninus.

    Elwood 7-03-22 15:23

  • ★★★★★0

    Jeg lander på 9/10, så jeg er også enig. Satme et stykke tid siden at jeg har grædt som en lille baby til en film.

    Samme her:) Og fuck hvor er den godt castet!

    Jeg giver den også 9/10. Mike Faist, der spiller Riff, havde fortjent en Oscar-nominering.

    Kruse 7-03-22 16:45

  • ★★★★0

    Alligevel vildt nok, at være så god for et remake at være og oveni en, der vandt Oscar. Glæder mig til at fange den i 4K 

    Babo 7-03-22 16:51

  • ★★★★★★0

    Jeg giver den også 9/10. Mike Faist, der spiller Riff, havde fortjent en Oscar-nominering.

    Ja han var for vild! Hold kæft en præstation. Jeg var også ret betaget af David Alvarez’s performance. 

    Noget andet, så det lidt tankevækkende at det er en farvestrålende og fejende flot musical, sine steder næsten lidt “happy go lucky” og alligevel er det vel nærmest en af Spielbergs mest trøstesløse og nedslående film. 

    T. Nielsen 7-03-22 16:58

  • ★★★★0

    Apropos Disney +, hvordan er udvalget af film? Regner med at snuppe en måned blot for at se West Side Story. Kan se den først står til at udkomme til april. 

    Babo 7-03-22 18:29

  • ★★★★★0

    Apropos Disney +, hvordan er udvalget af film? Regner med at snuppe en måned blot for at se West Side Story. Kan se den først står til at udkomme til april. 

    Synes sgu det efterhånden er ret godt. De får en del af de helt nye biograffilm ret hurtigt, og der kommer flere og flere af ældre film, jeg gerne vil se/gense.

    David Lund 7-03-22 18:33

  • ★★★0

    Jeg synes den er decideret fantastisk og bedre end udgaven fra 1961.

    okay, det synes jeg er vildt, for den oprindelige er en 9,5/10 for mig. Glæder mig endnu mere nu - tror jeg ser den i weekenden :)

    Gormanden 7-03-22 18:39

  • ★★★★0

    Synes sgu det efterhånden er ret godt. De får en del af de helt nye biograffilm ret hurtigt, og der kommer flere og flere af ældre film, jeg gerne vil se/gense.

    Tak. Prøver. Jeg er træt af Netflix, så måske bliver jeg bidt af noget andet. 

    Babo 7-03-22 18:46

  • ★★★★★0

    Jeg kan se, at 2067, Till Death, Seance og Shadow In The Cloud er kommet på Viaplay nu. Dem gad jeg godt se, men synes Viaplay er for dyrt i længden, så tror bare jeg snupper en måned her snart. Men mht. Disney og Netflix synes jeg, det er ret god value man får. Disney er virkelig ved at komme ovenpå efter en sløv start.

    David Lund 7-03-22 18:56

  • ★★★★0

    Jeg kan se, at 2067, Till Death, Seance og Shadow In The Cloud er kommet på Viaplay nu. Dem gad jeg godt se, men synes Viaplay er for dyrt i længden, så tror bare jeg snupper en måned her snart. Men mht. Disney og Netflix synes jeg, det er ret god value man får. Disney er virkelig ved at komme ovenpå efter en sløv start.

    Regner med at se dem, da jeg har viaplay. Føj filmen Dry også. Den er fed. 

    Babo 7-03-22 19:10

  • ★★★★★0

    Regner med at se dem, da jeg har viaplay. Føj filmen Dry også. Den er fed. 

    Tjek!

    David Lund 7-03-22 19:57

  • ★★★★★★0

    Synes efterhånden D+ har mere at byde på end NF. Jeg synes jeg har set alt jeg gider på NF. De har sjældent noget nyt, der tiltaler mig. 

    davenport 7-03-22 20:24

  • ★★0

    Rocky Balboa, eller 

    Tremors 7: Shrieker Island

    Ryder666 7-03-22 21:32

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen