Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★★1

    Genså lige West Side Story. Det er dæleme mange år siden jeg har genset en film samme dag.

    T. Nielsen 7-03-22 22:25

  • ★★★★★★0

    Rocky Balboa, eller 

    Tremors 7: Shrieker Island

    Hvad fanden er det du kan, siden du så ofte kan fucke diverse tråde op hos mig?

    T. Nielsen 7-03-22 22:26

  • ★★0

    Hvad fanden er det du kan, siden du så ofte kan fucke diverse tråde op hos mig?

    Jeg har magiske evner......

    NOT

    Ha ha, ej spøg til side....

    Hvad går galt for dig, da?

    Ryder666 7-03-22 22:35

  • ★★★★0

    Så tog jeg en omgang med Disney plus. Så i aften vil jeg se West Side Story. 

    Babo 8-03-22 16:30

  • ★★★★0

    Kan anbefale gyseren, Night House, på Disney +. Manden bag The Ritual. 

    Babo 8-03-22 18:38

  • ★★★★★0

    Kan anbefale gyseren, Night House, på Disney +. Manden bag The Ritual. 

    Ja, den er fin =)

    David Lund 8-03-22 18:49

  • ★★★★★0

    Er kommet godt i gang med mit Ingmar Bergman boxset og har de sidste par dage fået set hhv. "Torment", "Crisis", "Music In Darkness" og "Eva". "Torment" og "Eva" er dog kun skrevet af Ingmar Bergman, men det er stadig tydeligt at mærke hans indflydelse på deres historier og deres temaer. Alle film har været rigtig gode, men skulle jeg vælge en favorit iblandt disse 4 første film, må det blive "Torment"

    I aften vil jeg se Port of Call og så holder jeg en lille pause inden, jeg ser de sidste tre film i Volume 1 boksen. :) 

    NightHawk 8-03-22 19:05

  • ★★0

    Kan anbefale gyseren, Night House, på Disney +. Manden bag The Ritual. 

    Ja den kan noget.

    Weird_J 8-03-22 19:15

  • ★★★★★0

    Harvey (1950)

    Kruse 8-03-22 19:22

  • ★★★★★0

    Harvey (1950)

    Jeg elsker den film og James Stewarts præstation. Jeg synes den håndterer sine temaer på en utrolig hjertevarm, hyggelig, sjov og rørende måde på trods af at den handler om psykisk sygdom.

    NightHawk 8-03-22 19:30

  • ★★★★0

    Er ikke færdig med West Side Story endnu, men det er en af de flotteste film jeg har set. Der er noget ved at skyde på film, som simpelthen bare trumfer over digital. Berusende vintage look og den må sgu gerne snuppe Oscar over Dune. 

    Babo 8-03-22 21:04

  • ★★★★★★1

    Jeg elsker den film og James Stewarts præstation. Jeg synes den håndterer sine temaer på en utrolig hjertevarm, hyggelig, sjov og rørende måde på trods af at den handler om psykisk sygdom.

    <3

    T. Nielsen 8-03-22 21:31

  • ★★★★★★0

    Er ikke færdig med West Side Story endnu, men det er en af de flotteste film jeg har set. Der er noget ved at skyde på film, som simpelthen bare trumfer over digital. Berusende vintage look og den må sgu gerne snuppe Oscar over Dune. 

    Ja det er en hamrende flot altmodisch film!

    T. Nielsen 8-03-22 21:32

  • ★★★★★0

    Jeg elsker den film og James Stewarts præstation. Jeg synes den håndterer sine temaer på en utrolig hjertevarm, hyggelig, sjov og rørende måde på trods af at den handler om psykisk sygdom.

    Den var fin. Omend jeg må indrømme, at den ikke 100 % fungerede for mig, selvom at den skam har sine øjeblikke. James Stewart er god, men brød mig ikke særligt om resten af persongalleriet.

    Kruse 8-03-22 21:41

  • ★★★★0

    Ja det er en hamrende flot altmodisch film!

    Ligefør man tror det er originalen man ser. 

    Babo 8-03-22 21:43

  • ★★★★★★0

    Ligefør man tror det er originalen man ser. 

    Min kone, der så med da jeg genså den, spurgte om det var en ældre film:)

    T. Nielsen 8-03-22 22:02

  • ★★★★0

    Min kone, der så med da jeg genså den, spurgte om det var en ældre film:)

    Tror mange vil spørge. Sidst jeg sådan var HELT transporteret tilbage var med Lighthouse. 

    Babo 8-03-22 22:32

  • ★★★★★★0

    Kickboxer 

    T. Nielsen 9-03-22 15:47

  • ★★★★★0

    Jeg holder som sagt en pause med Ingmar Bergman, men fortsætter igen i weekenden med de sidste tre film i det første boxset. Så i aften vil jeg i stedet gense den hæsblæsende thriller Runaway Train med Eric Roberts og John Voight som to fanger på flugt ombord på et løbsk godstog midt i en vanvittig snestorm. :)

    Og i morgen, samt fredag, snupper jeg et herligt gensyn med Rush Hour trilogien, hvor Chris Tucker og Jackie Chan slår gækken løs. :D

    NightHawk 9-03-22 18:50

  • ★★★★★0

    This Is Not a Burial, It's a Resurrection (2019)

    Kruse 9-03-22 19:09

  • ★★★★★★0

    John Paul Jones

    T. Nielsen 9-03-22 20:23

  • ★★★★★★0

    Begynder på BoJack Horseman igen.

    Guldager 9-03-22 21:25

  • ★★0

    The Boys Next Door, thriller med en meget ung Charlie Sheen på BD. Jeg kunne heldigvis slå den franske tekst fra, i afspillerens menu, men vælger man at afspille fra discens menu, er teksten tvunget.

     

    Ryder66610-03-22 02:58

  • ★★★★★★0

    The Power Of The Dog

    T. Nielsen10-03-22 08:27

  • ★★★0

    The Power Of The Dog

    Min dybfølte kondolence

    Essal10-03-22 11:06

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen