Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★1

    Tooth Fairy med Dwayne "The Rock" Johnson for første gang nogensinde...har iøvrigt haft den stående på BD i over et års tid siden jeg købte den brugt via DBA..Der er tale om den danske udgave med dansk tekst, som tilsyneladende er udgået forlængst...

    Ses på BD...

    Ryder66627-04-24 04:34

  • ★★★1

    Tooth Fairy med Dwayne "The Rock" Johnson for første gang nogensinde...har iøvrigt haft den stående på BD i over et års tid siden jeg købte den brugt via DBA..Der er tale om den danske udgave med dansk tekst, som tilsyneladende er udgået forlængst...

    Ses på BD...

    Lægens råd*: En uge sydpå. Ingen film, ingen serier i en uge. Ud og se lidt af verden. Mød nogle nye mennesker og nyd en masse god mad. Du har moneterne til det med alle de film du køber.

    Det var ugens uopfordrede råd.

    *Not an actual doctor

    Essal27-04-24 09:14

  • ★★★★★0

    Elsker Ciderhouse, men bogen er 100 gange bedre :)

    Det er også det, jeg synes jeg oftest hører rundt omkring - at de fleste synes at filmen er rigtig god, men at bogen er endnu bedre. 

    Jeg har ikke selv læst bogen, så det må jeg få gjort noget seriøst ved på et tidspunkt. :)

    NightHawk27-04-24 15:18

  • ★★★1

    Lægens råd*: En uge sydpå. Ingen film, ingen serier i en uge. Ud og se lidt af verden. Mød nogle nye mennesker og nyd en masse god mad. Du har moneterne til det med alle de film du køber.

    Det var ugens uopfordrede råd.

    *Not an actual doctor

    Lil, hvis ikke det var på grund af kroniske maveproblemer var jeg også taget en tur til scifi messe i Sverige. Er for noget tid siden, blevet opereret for galdesten. 

    Sidst jeg var afsted var smerterne så voldsomme at jeg spurgte en af de ansatte på vandrehjemmet om de vidste hvor jeg kunne få noget smertestillende, men nej, intet held ..jeg gennemførte dog turen. Men det er ikke noget jeg ønsker for selv min værste fjende...

    Ryder66627-04-24 15:37

  • ★★★1

    Lægens råd*: En uge sydpå. Ingen film, ingen serier i en uge. Ud og se lidt af verden. Mød nogle nye mennesker og nyd en masse god mad. Du har moneterne til det med alle de film du køber.

    Det var ugens uopfordrede råd.

    *Not an actual doctor

    Lol, hvis ikke det var på grund af kroniske maveproblemer var jeg også taget en tur til scifi messe i Sverige. Er for noget tid siden, blevet opereret for galdesten. 

    Sidst jeg var afsted var smerterne så voldsomme at jeg spurgte en af de ansatte på vandrehjemmet om de vidste hvor jeg kunne få noget smertestillende, men nej, intet held ..jeg gennemførte dog turen. Men det er ikke noget jeg ønsker for selv min værste fjende...og der skal virkelig meget til før jeg overgiver mig, for er bestemt ikke pyldret.. 

    Ryder66627-04-24 15:40

  • ★★★★★0

    La cérémonie (1995)

    Kruse27-04-24 19:15

  • ★★★1

    Jeg må sige, at jeg klart foretrækker at blive hjemme og se film, frem for at bruge penge på at rejse et sted hen for at spise mad. Mennesker med forskellig baggrund kan jeg møde lige her hvor jeg er.

    Desuden er det også pissevarmt sydpå, så skulle jeg rejse, alternativt flytte til et andet land, ville det være længere nordpå, da Danmark er begyndt at blive ulideligt om sommeren.

    NSF27-04-24 19:53

  • ★★★1

    Ja, jeg har heller ikke noget imod at være hjemme....og gider heller ikke for meget varme...

    Anyway...

    Er halvvejs inde i Scream 2, med Neve Campbell på 4K UHD BD...

    Ryder66628-04-24 01:32

  • ★★0

    Trænger lige til et gensyn med Jurassic Park!

    Weird_J28-04-24 15:54

  • ★★★1

    The Hobbit: The Battle Of The Five Armies (Extended Version) med Martin Freeman for første gang nogensinde og på 4K UHD BD...

    Ryder66628-04-24 17:54

  • ★★★1

    The Hobbit: The Battle Of The Five Armies (Extended Version) med Martin Freeman for første gang nogensinde og på 4K UHD BD...

    Efter nogle timers hvil og pause er jeg igang med at se resten af ovenstående film...

    Ryder66628-04-24 21:07

  • ★★★1

    The Martian med Matt Damon, for første gang nogensinde og på 4K UHD BD...

    Næste film

    Apt Pupil med Ian McKellen og Brad Renfro pp dvd...

    Ryder66628-04-24 22:13

  • 0

    måske rød himmel i aften. 

    DonnieDingDong29-04-24 12:27

  • ★★★★★0

    Jeg fik set den originale "Freaky Friday" fra 1977 forleden og den var faktisk overraskende sjov og underholdende også selvom, at humoren visse steder var noget bedaget og familievenlig. Den afsluttende og helt igennem vanvittige biljagt løfter dog filmens niveau en hel del på humor-fronten, da biljagten er næsten ligeså gakket og opfindsom, som den man kan se i "The Blues Brothers". Og så spiller Jodie Forster også rigtig godt. Man kan godt se allerede her i en ung alder, at hun har et gear eller to mere end sine medskuespillere.

    Om lidt giver jeg mig så i kast med remaket af Freaky Friday fra 2003, hvor det denne gang er Jamie Lee Curtis og Lindsay Lohan der spiller mor og datter som via magi bytter krop. 

    I aften står menuen på et gensyn med Peters Sellers i den sorthumoristiske drama-komedie Hoffman (1970), hvor Sellers kiksede og socialt udfordrede forretningsmand afpresser sin sekretær til at tilbringe en weekend med ham  i hans lejlighed. Og så udvikler dramaet sig ellers men ikke lige på den måde, man havde regnet med. :)

    NightHawk29-04-24 14:33

  • ★★★1

    Hard Time 1: med Burt Reynolds og Charles Durning...

    Ryder66629-04-24 23:11

  • ★★★1

    Ser Hard Time 2: The Premonition med Burt Reynolds, Charles Durning og Bruce Der...

    Ryder66630-04-24 02:25

  • ★★★1

    Ser den sidste del af Hard Time 3: Hostage Hotel med Burt Reynolds og Charles Durning. gider ikke mere filmkigning når den er slut. Vil istedet holde en pause og få noget søvn...

    Ryder66630-04-24 02:53

  • ★★★★★0

    Snupper tre gamle live-action klassikere fra Disney de næste par dage og lægger i eftermiddag ud med Pollyanna (1960), baseret på Eleanor H. Porters bog af samme navn, der handler om en forældreløs pige, som vender op og ned på en lille landsby med sin evige optimisme og gode humør. :)

    I aften skal jeg se Aaron "Yo, bitch" Paul og Karen Gillian give den gas i sci-fi thrilleren Dual (2022), om en dødelig syg kvinde der kan redde sig selv, hvis hun besejrer sin klon i et nervepirrende dødsspil. :)

    NightHawk30-04-24 16:03

  • ★★★★★0

    The Miseducation of Cameron Post (2018)

    Kruse30-04-24 18:53

  • ★★★0

    Olsen Banden Går I Krig  på nordisk film+...

    Ryder666 1-05-24 02:26

  • ★★★0

    The Abyss (Special Edition), med Ed Harris på 4K UHD BD og den var ventetiden værd...

    Ryder666 1-05-24 06:35

  • ★★★0

    The Abyss (Special Edition), med Ed Harris på 4K UHD BD og den var ventetiden værd...

    Nåede kun at se 20 minutter af ovenstående film...jeg faldt sgu i søvn...hørte ikke engang sirenen da den gik igang...så den skal ses i aften istedet!

    Ryder666 1-05-24 15:31

  • ★★★★★★0

    Nåede kun at se 20 minutter af ovenstående film...jeg faldt sgu i søvn...hørte ikke engang sirenen da den gik igang...så den skal ses i aften istedet!

    Men altså den var ventetiden værd ;-D

    Wayne 1-05-24 16:04

  • ★★★0

    Men altså den var ventetiden værd ;-D

    Yes, kvaliteten og i det hele taget at de to versioner er på samme disc, og ikke fordelt på to skiver. Og så skrev jeg det også mens jeg var gået igang med at se den...

    Ryder666 1-05-24 16:14

  • ★★★★★0

    Deerskin (2019)

    Kruse 1-05-24 18:53

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen