Liam Neeson er frisk på at gentage rollen som Qui-Gon Jinn i miniserien om Obi-Wan Kenobi

Den garvede actionstjerne er klar til at blive genforenet med Ewan McGregor, hvis Lucasfilms Kathleen Kennedy ringer...

I 1999 optråde Liam Neeson i George Lucas' "Star Wars: Episode I - Den usynlige fjende" i rollen som Obi-Wan Kenobis noble jedi-læremester, Qui-Gon Jinn.

Som bekendt led den vise Qui-Gon en krank skæbne i mødet med en vis Darth Maul, hvorfor han ikke medvirkede på biograflærredet i Episode II og III.

Mange "Star Wars"-fans har i årenes løb drømt om, at Liam Neeson en dag gør comeback i rollen som jedi-mesteren med grønt lyssværd, og på et spørgsmål fra Collider om, hvorvidt skuespilleren er frisk på at vende tilbage til den fjerne galakse i den kommende miniserie om Obi-Wan Kenobi, lyder Neesons svar: "Absolut, det vil jeg være klar på, ja".

Læs også: Officielt: Hayden Christensen vender tilbage som Darth Vader i Obi-Wan-serien

Actionstjernen har dog ikke fået konkrete henvendelser fra Lucasfilm, og med Qui-Gons skæbne in mente må man formode, at karakterens eventuelle comeback i serien om Obi-Wan vil bestå af flashback-scener – med mindre Jinn nu optræder som force ghost i mødet med sin gamle elev. 

Under alle omstændigheder vender Ewan McGregor tilbage i rollen som Kenobi, mens det ligeledes er kommet frem, at Hayden Christensen også gør comeback som selveste mørkets fyrste, Darth Vader.

"Obi-Wan Kenobi" udspiller sig 10 år efter "Star Wars: Episode III - Sith-fyrsternes hævn", og miniserien udkommer på Disney+.

Kommentarer

Liam Neeson er frisk på at gentage rollen som Qui-Gon Jinn i miniserien om Obi-Wan Kenobi

  • ★★★★★0

    Ja tak - vi fik alt for lidt QUI-GON JINN

    Wayne14-01-21 15:01

  • 0

    Ring nu til ham... for hunden da!!

    Tiany14-01-21 16:03

  • ★★★★2

    Fedt, hvis han vender tilbage! Men det er jo intet værd, hvis de ikke også skaffer lidt Tonic...

    The Insider14-01-21 16:30

  • 1

    Fedt, hvis han vender tilbage! Men det er jo intet værd, hvis de ikke også skaffer lidt Tonic...

    Johan - den var dårlig selv for dig

    Tiany14-01-21 16:32

  • ★★★★0

    Johan - den var dårlig selv for dig

    I knooooow! Sorry! Jeg kører fluks væk fra tråden i en lejet Neeson Almera!

    The Insider14-01-21 16:49

  • ★★3

    I knooooow! Sorry! Jeg kører fluks væk fra tråden i en lejet Neeson Almera!

    Neeson man troede, de ikke kunne blive dårligere ;-)

    HonoDelLoce14-01-21 18:34

  • ★★★★0

    Neeson man troede, de ikke kunne blive dårligere ;-)

    Den var Skoda go'!

    The Insider14-01-21 19:03

  • ★★★★★★0

    Ja tak - vi fik alt for lidt QUI-GON JINN

    Du kommer bare forbi;)

    T. Nielsen14-01-21 19:04

  • ★★2

    Den var Skoda go'!

    Ja det var de da alle!

    Jeg kunne i hvert fald godt Liam!

    HonoDelLoce14-01-21 19:06

  • 0

    Syntes han var en narrøv.. så ville ikke savne ham.

    Weird_J14-01-21 19:07

  • ★★★★0

    Syntes han var en narrøv.. så ville ikke savne ham.

    Så du håber, at han er...

    Quite Gone?

    The Insider14-01-21 19:13

  • 1

    Så du håber, at han er...

    Quite Gone?

    Du ryster dem ud af ærmet :-D

    Weird_J14-01-21 19:23

  • ★★★★★0

    Du kommer bare forbi;)

    Kan du høre bilen i indkørslen ;-D

    Wayne14-01-21 20:19

  • ★★★★★★0

    Kan du høre bilen i indkørslen ;-D

    Ja, du har lige stjålet min bil....røvhul;)

    T. Nielsen14-01-21 20:51

  • ★★★★★1

    Ja, du har lige stjålet min bil....røvhul;)

    Damn - sådan en cementblander lastbil - er heavy at fyre af :-)

    Wayne14-01-21 23:40

  • 1

    Det er det, der sker, når man slipper en trekkie løs i en Star Wars - tråd

    Nickell15-01-21 07:07

  • ★★★0

    Det er det, der sker, når man slipper en trekkie løs i en Star Wars - tråd

    ..er der da noget, der kan 'skades' i en (beklager) simpel eventyrs fortælling? 

    Nyt for Gasi'

    Gasivodo15-01-21 22:11