Forum - Forum-tråd: Breaking News

Breaking News

  • ★★★★★★4

    De skal satme bare betale ved kasse 1! Det er så nemt at leve, når man bare har penge nok. Ham der er god for 46 mill. Vi andre skal slide vores krop op for 21.000,- i måneden, og så skal sådan et fedt svin bare gå fri? Fuck det! 

    davenport19-01-24 17:23

  • ★★★★0

    Ham der er god for 46 mill.

    46 mia.

    chandler7519-01-24 17:37

  • ★★★★1

    Men han har da trods alt nu oprettet en "klimafond" og doneret 1 af sine 460 mio. kroner til den

    chandler7519-01-24 17:42

  • ★★★★★★0

    Ja, Mill... Er million ikke Mio? Eighter way.. Pay up! 

    davenport19-01-24 17:51

  • ★★★★★★0

    Ej, du har sgu nok ret. 

    davenport19-01-24 17:51

  • ★★★2

    Det er 46 milliarder han er god for, og han burde klart betale. Fåking klamt…

    Tid til at politikerne ændre lovgivningen, så man ikke bare kan stikke af fra regningen. 

    Gormanden19-01-24 22:01

  • ★★★★★2

    Et hurtigt regnestykke siger, at det svarer til, at jeg ligger 1 kr af min formue i en klimafond…

    Well - med aktier og anden opsparing er det måske 5 kr. Men stadig. Jeg donerer altså ofte til diverse formål.

    David Lund20-01-24 09:07

  • ★★★★★★2

    Det er jo også ham der står bag Dan-Bunkering, som solgte brændstof til al-Assad. Det handler vidst mest om, at få tanket sin egen pengetank op...

    davenport20-01-24 09:02

  • ★★★0

    Det er jo også ham der står bag Dan-Bunkering, som solgte brændstof til al-Assad. Det handler vidst mest om, at få tanket sin egen pengetank op...

    Ja og den gang var det også den administrerende direktør der fik skylden og blev dømt. Torben Østergaard udtalte inden forbindelse at der altså var noget der hed moral og etik som skulle overholdes……..

    Nej, det han i virkeligheden mener er at grådighed kommer først for ham og hans døtre, og så kommer andre (u)væsentlige ting derefter… Det antyder stærkt, at han i virkeligheden stod bag Dan-bunkering beslutningerne, og at han også her tørrer det af på en skuffeselskab, mens han skummer fløden.

    Gormanden20-01-24 11:08

  • ★★★★★★0

    Filminstruktør Norman Jewison er død - i en pæn alder - han blev 97 år.

    Han stod bland andre bag en af mine all-time favoritter; In the Heat of the Night - ren 10/10

    And Justice for All, Fiddler on the Roof og Moonstruck er også højt på min liste.

    RIP - og tak for alt!

    Wayne23-01-24 16:00

  • ★★★1

    Filminstruktør Norman Jewison er død - i en pæn alder - han blev 97 år.

    Han stod bland andre bag en af mine all-time favoritter; In the Heat of the Night - ren 10/10

    And Justice for All, Fiddler on the Roof og Moonstruck er også højt på min liste.

    RIP - og tak for alt!

    Genså heat of the night forleden, og det er høj klasse. Er dog nok mere på 9/10, men det har ikke stor betydning.

    RIP

    Gormanden23-01-24 16:07

  • ★★★★★★1

    Genså heat of the night forleden, og det er høj klasse. Er dog nok mere på 9/10, men det har ikke stor betydning.

    RIP

    Du er tilgivet ;-)

    Wayne23-01-24 16:09

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen