Forum - Forum-tråd: Folketingsvalg 2019

Folketingsvalg 2019

  • ★★★★0

    Som der står... 

    chandler75 7-05-19 16:38

  • ★★★★★★1

    Miljø og velfærd (som i uddannelse + sundhedsvæsen) er nok umiddelbart det der optager mig mest pt i forhold til valget.

    T. Nielsen 7-05-19 17:34

  • ★★★★0

    Popcorn, cola. Første reality-show jeg skal se siden første Robinson.

    Håber på en mandatfordeling, som reelt gør det umuligt at regere, svarende til hvor umuligt der regeres.

    Bruce 7-05-19 17:37

  • ★★★★0

    Og hvordan er det sikkert? 

    Rød blok vinder og S skal manøvrere over midten vedr. migration og indvandring. EL, Å og R bliver sure og der er brok over S, men Mette står fast. Og så ellers som det plejer. Som nu +/- 10%.

    Bruce 7-05-19 17:41

  • ★★★★★★0

    Ser debat pt. Synes umiddelbart ikke Riskær virker som den store retoriker. Han er nærmest lidt kedelig at høre på. Og Ask Rostrup er jeg sikker på er en vampyr! Men imponerende at Paludan fik bragt indvandrerdebatten ind i et spørgsmål om miljø :D 

    Skipper er dog stadig en steg. Ærgerligt at hun ikke har en mute-knap.

    davenport 7-05-19 19:33

  • ★★★★0

    Paludan står med hænderne i lommen, glor ud i luften og har lige kigget på sit ur. Det er ret tydeligt, at han er en af de få, der ikke har nogen spindoktor... :D

    chandler75 7-05-19 19:46

  • ★★★★★★0

    ... Men han får stort set heller ingen taletid. (Uden at holde med ham. Blot en betragtning)

    davenport 7-05-19 20:06

  • ★★★★★★1

    Nu fik han så taletid. Fuck, han er vild! Hitler har ikke levet forgæves. Det er rystende!

    davenport 7-05-19 20:10

  • ★★0

    Nu fik han så taletid. Fuck, han er vild! Hitler har ikke levet forgæves. Det er rystende!

    MadMartigan 7-05-19 20:27

  • ★★1

    Min søster har gået i gymnasieklasse med Paludan. Der havde han ikke de samme holdninger men stadigvæk meget mærkelig socialt. Han vil sikkert have flere diagnoser hvis han blev undersøgt.  

    Wangsgaard 7-05-19 20:31

  • ★★★★0

    Han var radikal som ung. Så giver det trods alt en smule mening.

    Bruce 7-05-19 20:47

  • ★★★★★★0

    davenport 7-05-19 20:51

  • 0

    Heldigvis er det kun en måneds tid at det varer og jeg kan alligevel ikke stemme. En måned med manipulationer, gætterier og usandheder da de fleste politikere udtaler sig om emner de ingen forstand har på.

    Whispering Horse 7-05-19 21:17

  • ★★★★0

    To debatter og alt er ikke som det plejer. Det bliver en spændende måned. 

    Bruce 7-05-19 23:06

  • ★★★★0

    Jeg havde egentlig regnet med, at RP ville have lagt nogle af sine mere rabiate ytringer til side i debatterne - jeg er ikke sikker på, at det er til hans fordel at begynde at snakke om lortelande og mangel på IQ i den bedste sendetid...

    Og som tidligere skrevet stod han med hænderne i luften og stirrede tomt ud i luften, når han ikke lige havde taletid. En enkelt gang efter kun 25 minutter stod han endda og så på sit ur. Jeg tror godt, han kunne bruge lidt mediecoaching, hvis han skal gøre sig forhåbninger om at få fat på andre end den hårde kerne af vælgere, der støtter op om ham.

    Jeg har bettet 1000 kr. på, at han kommer ind, men nu er jeg ikke helt så sikker... I Megafon-målingen efter debatterne er han da også gået fra 2,7 % til 2,1 %.

    chandler75 8-05-19 14:16

  • ★★0

    Jeg havde egentlig regnet med, at RP ville have lagt nogle af sine mere rabiate ytringer til side i debatterne - jeg er ikke sikker på, at det er til hans fordel at begynde at snakke om lortelande og mangel på IQ i den bedste sendetid...

    Og som tidligere skrevet stod han med hænderne i luften og stirrede tomt ud i luften, når han ikke lige havde taletid. En enkelt gang efter kun 25 minutter stod han endda og så på sit ur. Jeg tror godt, han kunne bruge lidt mediecoaching, hvis han skal gøre sig forhåbninger om at få fat på andre end den hårde kerne af vælgere, der støtter op om ham.

    Jeg har bettet 1000 kr. på, at han kommer ind, men nu er jeg ikke helt så sikker... I Megafon-målingen efter debatterne er han da også gået fra 2,7 % til 2,1 %.

    Med mindre, at de mindre intelligente er så u-intelligente, at de ikke er klar over at det er dem han taler om.

    Tiany 8-05-19 16:39

  • ★★★★3

    Jeg undrer mig her på andendagen, at folk stadig ikke har fattet mekanismen. Mimi Jakobsen stiller sig op i rækken og lægger den op til en helflugter.

    Endnu et mandat.

    Stop nu de pinlige analogier. De gik af mode med grunge i 90'erne. Det ER faktisk muligt at kritisere menmeskesyn, uden at forfalde til henvisninger til perioden 1921-45. 

    Det andet er en boomerang af dimensioner.

    Til gengæld tak for et emne med kød på til en ny artikel.

    Bruce 8-05-19 20:45

  • ★★★0

    Generelt bruges der for meget tid på at diskutere ordvalg, fremfor intentioner. Jeg hørte hvad der føltes som en halv times diskussion på P1 hvor værten og Martin Kraznik diskuterede højrøstet hvorvidt det gav mening at kalde Rasmus Paludan for nazist. Få ting er for mig mere ligegyldigt. Hvad vi end kalder ham ændrer det jo ikke på hvad han mener.

    gi-jones 8-05-19 23:08

  • ★★★★1

    Findes der noget mere ynkeligt, end antidemokratiske Antifa? Vor tidd SA.

    valgplakat.info/

    Bruce14-05-19 07:03

  • ★★0

    Findes der noget mere ynkeligt, end antidemokratiske Antifa? Vor tidd SA.

    valgplakat.info/

    Hold op hvor de keder sig.

    Tiany14-05-19 07:57

  • 0

    Stemmer sq på ham den her ene gang, bare for de resterende politikkerne snart skal til at vågne op derinde. Men det også kun den ene gang her, bryder mig ikke om manden og hans holdninger. Fint nok at være kritisk overfor indvandring og muslimer. Men det han køre er helt hen i vejret...

    Geekalot14-05-19 08:13

  • ★★★★★★0

    Så du stemmer på en du ikke kan lide, fordi du ikke kan lide de andre du kan stemme på? Det sgu da en sær logik:D

    T. Nielsen14-05-19 10:46

  • 0

    Nej. Syntes bare det folketing derinde er for svage på nogle punkter. Og for hård på andre. Så har det alle sammen det tilfældes at de skal sørge for dem selv før os der har stemt dem ind. 

    Så nu går min stemme den her gang til en de fleste derinde slet ikke kan lide. Sådan tror jeg der er mange der har det. Jakob Haugaard kom også ind med, medvind på cykelstierne, er vel også et tegn på der er vælgere der har svært ved at tage politikerne seriøse :)

    Geekalot14-05-19 10:56

  • ★★★★★★0

    Selv om jeg selv har stor politiker lede, så synes jeg dog ikke at Stram Kurs er den rette medicin. Tværtimod!

    T. Nielsen14-05-19 11:20

  • 0

    Får også kun min stemme for 90% af politikerne hader ham.

    Det værste ville være folk inde på borgen ikke lære noget af det, og stram kurs kommer ind næste gang til valg igen. Det ville være skrækkeligt.

    Geekalot14-05-19 11:28

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen