Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    Ja, jeg måtte også selv ind og læse slutningen på hans anmeldelse af "The Great Wall", og efterfølgende absurde fight med brugerne. Det er utroligt at man kan være så langt oppe i sin egen røv :)

    Kruse17-02-17 09:43

  • ★★★★★0

    Jeg måtte også lige læse det igennem, nu når I har snakket så meget om det. Brugerne er godt nok svært utilfredse. Ligner at der er ved at opstå en ny flugt fra Filmz.

    David Lund17-02-17 09:49

  • ★★★★★0

    Og her spoiler vi ikke. 

    Og hvis vi gør, så kan vi stave til "undskyld" ;) 

    Undskyld, det her var en dum kommentar. :p

    Det kan jo misforstås som om jeg er moovy-anmelder, og det er jeg jo ikke og kan heller ikke skrive på vegne af de andre. Jeg skriver bare en nyhed af og til. Men selv i nyheder må man ofte passe på, især når man skriver om sequels. En uskreven regel indenfor filmjournalistik, har jeg indtryk af. Og jeg kan ikke huske, den er blevet brudt her på moovy :) 

    Lars!17-02-17 09:58

  • ★★★★★0

    Personligt spoiler jeg i hvert fald ikke. Kan slet ikke se, at det skulle være nødvendigt for en anmeldelse.

    David Lund17-02-17 10:03

  • ★★★★★0

    Ligner at der er ved at opstå en ny flugt fra Filmz.

    Medmindre det egentlig er ex-filmzer og Moovy-brugere, der går løs på ham i dén tråd ;'-D 

    Lars!17-02-17 10:22

  • ★★★★★0

    Hmmm, Geekalot siger nu på Filmz, at vi er højrøvede på Moovy, og der ikke er plads til nye. Håber ikke at det er den generelle tanke om hjemmesiden. Føler da i hvert fald selv, at vi er en ret afslappet kreds, men ret ivrige efter at diskutere uenigheder, som dog bliver respekteret... for det meste i hvert fald. 

    David Lund17-02-17 10:23

  • ★★★★★0

    Medmindre det egentlig er ex-filmzer og Moovy-brugere, der går løs på ham i dén tråd ;'-D 

    Haha could be!

    David Lund17-02-17 10:24

  • ★★★★★★1

    Jeg tror mest det er fordi Geekalot har en tendens til at rode sig ind i diskussioner, fordi han hele tiden kommer med semi-racistiske og -sexistiske indlæg. Den slags er der desværre masser af plads til på Filmz.

    Zero Cool17-02-17 10:36

  • ★★★★★0

    Jeg tror mest det er fordi Geekalot har en tendens til at rode sig ind i diskussioner, fordi han hele tiden kommer med semi-racistiske og -sexistiske indlæg. Den slags er der desværre masser af plads til på Filmz.

    Det kan være svaret. Husker ham kun svagt fra Filmz-dagene.

    David Lund17-02-17 10:38

  • ★★★★★0

    Hov, vi har da også plads til sexistiske indlæg her? Bare se Davenport :P 

    Lars!17-02-17 10:41

  • ★★0

    Hmmm, Geekalot siger nu på Filmz, at vi er højrøvede på Moovy 

    Så er det JEG tænker: Mjah, på Filmz er det så "kun" chefredaktøren for siden der er højrøvet ...

    BN17-02-17 10:42

  • ★★★★★2

    Netop. Her er det demokratisk højrøvethed

    Lars!17-02-17 10:43

  • ★★★★★0

    Min røv hænger umiddelbart ret lavt. Sådan er det at blive gammel og fed.

    David Lund17-02-17 10:45

  • ★★★★★★1

    Det kan være svaret. Husker ham kun svagt fra Filmz-dagene.

    Man skal ikke kigge mange af hans indlæg igennem på Filmz og Moovy, for at finde ud af, at det hele er muslimernes skyld, at Hollywood skal stoppe med at ændre køn/hudfarve på figurer (hvis figuren oprindeligt er hvid og mand, selvklart) og at historiske fakta ikke er fakta, hvis de strider mod hans verdenssyn.

    Jeg havde bl.a. en længere diskussion med ham på et tidspunkt, hvor han hårdnakket påstod, at der ikke havde været terror i Danmark eller EU, før Danmark begyndte at hjælpe USA i Afghanistan. Det synspunkt ændrede han ikke, selvom jeg nævnte IRA, RAF, De røde brigader og linkede til masser af artikler, der dokumenterede at der dels både havde været terror på europæisk jord, før Afghanistan og dels at noget af det havde været begået af islamiske grupper.

    Zero Cool17-02-17 10:46

  • ★★★★★0

    Man skal ikke kigge mange af hans indlæg igennem på Filmz og Moovy, for at finde ud af, at det hele er muslimernes skyld, at Hollywood skal stoppe med at ændre køn/hudfarve på figurer (hvis figuren oprindeligt er hvid og mand, selvklart) og at historiske fakta ikke er fakta, hvis de strider mod hans verdenssyn.

    Jeg havde bl.a. en længere diskussion med ham på et tidspunkt, hvor han hårdnakket påstod, at der ikke havde været terror i Danmark eller EU, før Danmark begyndte at hjælpe USA i Afghanistan. Det synspunkt ændrede han ikke, selvom jeg nævnte IRA, RAF, De røde brigader og linkede til masser af artikler, der dokumenterede at der dels både havde været terror på europæisk jord, før Afghanistan og dels at noget af det havde været begået af islamiske grupper.

    Vildt nok... har han endda været på Moovy? Min hukommelse er som en si tydeligvis. Men der er en del, der mener, at terror er ens betydende med radikale muslimer, der angriber den vestlige verden. Og den med hudfarve er jeg også stødt på ofte. Jeg føler dog, at der selv her skal være plads til den slags ekstreme holdninger. Man skal dog nok ikke regne med, at alle bare kigger igennem fingre med det. Vi er jo diskussionslystne =)

    David Lund17-02-17 10:52

  • ★★★★★★0

    Sexistisk??? Jeg omtaler et sæt patter?? (Det har ca. halvdelen af Jordens voksne befolkning) Jeg vil bare gerne se hendes... Bare et glimt..

    davenport17-02-17 11:03

  • ★★★★0

    Sexistisk??? Jeg omtaler et sæt patter?? (Det har ca. halvdelen af Jordens voksne befolkning) Jeg vil bare gerne se hendes... Bare et glimt..

    Så du har ikke mødt kvinden med de tre bryster? :)

    Babo17-02-17 11:06

  • ★★★★★0

    Så du har ikke mødt kvinden med de tre bryster? :)

    Er hun ikke på Mars?

    David Lund17-02-17 11:07

  • ★★★★★★0

    Vildt nok... har han endda været på Moovy?

    Diskussionen foregik på Filmz for noget tid siden, men jo, han har en bruger på Moovy også. Jeg har nok mest bemærket ham pga. hans (ofte) ret uheldige udtalelser.

    Zero Cool17-02-17 11:09

  • ★★★★★0

    Diskussionen foregik på Filmz for noget tid siden, men jo, han har en bruger på Moovy også. Jeg har nok mest bemærket ham pga. hans (ofte) ret uheldige udtalelser.

    Jeg kiggede lidt på Filmz, og fandt ud af, at han er fan af DC og Donald Trump - ikke så meget andet. Anyway - jeg tager da med glæde et par filmdiskussioner med ham. Han skal da være velkommen i vores højrøvede samfund =)

    David Lund17-02-17 11:13

  • ★★★★0

    Er hun ikke på Mars?

    ekstrabladet.dk/vrangen/tv-kvinden-med-de-tre-bryster-taler-ud/5449369

    :)

    Babo17-02-17 11:19

  • ★★★★★0

    SHE'S REAL?! Troede vi snakkede Total Recall her!

    David Lund17-02-17 11:22

  • ★★★★★0

    Hovsa det går stærkt herinde.

    Elwood17-02-17 11:25

  • ★★1

    Undskyld, det her var en dum kommentar. :p

    Det kan jo misforstås som om jeg er moovy-anmelder, og det er jeg jo ikke og kan heller ikke skrive på vegne af de andre. Jeg skriver bare en nyhed af og til. Men selv i nyheder må man ofte passe på, især når man skriver om sequels. En uskreven regel indenfor filmjournalistik, har jeg indtryk af. Og jeg kan ikke huske, den er blevet brudt her på moovy :) 

    Jeg synes ikke, den var dum. Man kan godt omtale alle os, der er på Moovy, som "vi" uanset hvilken funktion vi har her, og jeg tror da, at redaktionen vil være enig med dig ang. spoilers i anmeldelser.

    BN17-02-17 11:25

  • ★★★★★0

    Man skal dæleme også være påpasselig med, hvordan man får tingene sagt i en anmeldelse. Et er, at man kan finde på at skrive 'helten redder' dagen, hvilket i sig selv hamrer enhver mulig overraskelse i filmen, i gulvet. Noget andet er, at beskrive hele skidtet, som Morten gør. Det er sgu dårlig stil. 

    Han har gået på Niels Friid Academy.

    Elwood17-02-17 11:25

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen