Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★1

    Nogen gange er det rart at blive bekræftet i, at det man gør ikke er unormalt men ganske almindeligt. Når vi hører at andre forældre har de samme udfordringer som os, kigger vi tit på hinanden, og man føler sig helt lettet. Vi har øvet os rigtig meget på at tale med børnene, i stedet for at få et føl (på tværs!). Og det virker meget bedre end at stå og råbe og skrige.

    davenport15-02-17 12:15

  • ★★★★★0

    Damn BN, vi er jo enige... :p 

    Lars!15-02-17 12:33

  • ★★0

    Ja, i virkeligheden er det vel altid når kommunikationen går fløjten eller opgives at det går galt - ikke blot med i forbindelse med børneopdragelse, men også når det gælder forholdet mellem ægtefæller eller gode venner.

    BN15-02-17 12:39

  • ★★0

    Damn BN, vi er jo enige... :p 

    Ja, hvordan gjorde vi lige dét? ;-)

    Jeg bliver i øvrigt næsten dagligt påmindet om, hvordan man IKKE skal gøre overfor børn. Et sted her i nabolaget kan man nu og da høre en yngre dame, der altid skriger - og jeg mener virkelig: SKRIGER (ikke blot råber) - som en anden led heks ad sine børn (og sommetider ad kæresten). Det har hun nu gjort gennem et års tid, og ligemeget har det hjulpet i forhold til børnene. Utroligt at det så tit skal foregå udenfor døren, så alle og enhver (vi bor i en mindre by) kan høre ikke blot skrigeriet , men også hvert ord der bliver sagt ... øh, jeg mener: skreget. ;-)

    BN15-02-17 12:46

  • ★★★★★★0

    Jeg tror det har den modsatte effekt. De lukker bare af, jo mere decibel der kommer på..

    davenport15-02-17 12:48

  • ★★0

    Jeg tror det har den modsatte effekt. De lukker bare af, jo mere decibel der kommer på..

    Lige præcis. Og respekten for deres mor er forlængst forsvundet.

    BN15-02-17 13:08

  • ★★★★★★0

    Er kommet hjem efter en "Dining Week"-gourmet oplevelse på Kroen. Det var satme godt. En forret af jordskokkesuppe med et stykke paneret torsk og karse, en hovedret med 3 slags gris og en dekonstrueret brændende kærlighed og dessert af en kernemælksis med to små tærter med citron og mynte. Fedt at spise gourmet. Og på svigerforældrenes regning. Gode vine også!

    davenport15-02-17 21:13

  • ★★0

    Er kommet hjem efter en "Dining Week"-gourmet oplevelse på Kroen. Det var satme godt. En forret af jordskokkesuppe med et stykke paneret torsk og karse, en hovedret med 3 slags gris og en dekonstrueret brændende kærlighed og dessert af en kernemælksis med to små tærter med citron og mynte. Fedt at spise gourmet. Og på svigerforældrenes regning. Gode vine også!

    Og det skal jeg læse her midt om natten, hvor jeg er vågen på grund af en voldsom hoste (er forkølet på femte døgn) og sidder med knurrende mave! Arghhh! 

    BN16-02-17 02:47

  • ★★★★★★0

    Nå...sidder lige og skider, mens jeg lader op til en weekend med brætspil, magickort samt 5 kr's øl og 10 kr's Fernet Branca i en næsten døgnåben bar...

    Guldager16-02-17 11:28

  • ★★0

    Nå...sidder lige og skider, mens jeg lader op til en weekend med brætspil, magickort samt 5 kr's øl og 10 kr's Fernet Branca i en næsten døgnåben bar...

    Husk at spritte smartphonen af, før du forlader det lille hus.

    Ups, too late! ;-)

    BN16-02-17 11:53

  • ★★★★★★0

    Husk at spritte smartphonen af, før du forlader det lille hus.

    Ups, too late! ;-)

    Livets (arrrh) krydderi:-P

    T. Nielsen16-02-17 11:54

  • ★★★★★2

    Fik en sms fra konen. Hun ville se "Passengers" i weekenden, spurgte om den gik i biografen, eller om vi kunne leje den. Heldigvis er ingen af delene muligt. 

    Lars!16-02-17 15:02

  • ★★★★★0

    Fik en sms fra konen. Hun ville se "Passengers" i weekenden, spurgte om den gik i biografen, eller om vi kunne leje den. Heldigvis er ingen af delene muligt. 

    Hahaha man kan være heldig!

    David Lund16-02-17 15:52

  • ★★★★★★0

    Har lige haft bilen til syn. Der skal skiftes en slags kugle ved venstre hjul. Tror ham synsmanden var venlig, for jeg troede sgu ikke den gamle spand ville klare den. I morges stod den og ikke  kunne starte, og kom først i gang, da vi fik den skubbet ned af vejen. Så jeg købte lige et nyt batteri. 708,- ! Så den har kostet mig godt 1200,- i dag, og jeg har det med biler, at det er en kasse der transporterer mennesker fra A til B. Jeg interesserer mig på ingen måde for biler, hvad de kan eller hvad de hedder. Hvis vi kan være i den, og komme ud og hjem er det fint.

    Men det er på tide at skifte nu. Var ellers blevet færdig med afdrag på den i april, og med ovenst. en mente, så er det ærgerlige penge ud af vinduet... :/

    davenport16-02-17 15:58

  • ★★★0

    Fik en sms fra konen. Hun ville se "Passengers" i weekenden, spurgte om den gik i biografen, eller om vi kunne leje den. Heldigvis er ingen af delene muligt. 

    Så dårlig var den nu ikke. Den har sine fejl, derom ingen tvivl, men jeg var godt underholdt 6/10. 

    Steffan Rasmussen16-02-17 16:41

  • ★★2

    Har lige stenet dokumentaren "Atari - game over" på Netflix... Ernest Cline er med i den, han køre gud hjælp mig rundt i en Delorean med ET på forsædet og Anorak på nummerpladen... så nu har jeg lyst til at læse/lytte "Ready Player One" igen.

    Tiany16-02-17 21:28

  • ★★0

    Var lige kort forbi filmz.dk og så, at ham den enerådige hersker derinde sandelig mener, at HANS EGEN mulighed for at skrive hvad han vil om 'The Great Wall' (for at få lavet en god tekst) er vigtigere end at skåne folk for en afsløring af ikke blot, AT helten klarer skærene (hvilket man måske nok kunne regne ud), men også HVORDAN han gør det.

    Hvor er jeg dog glad for, at vi i stedet for MVJ's legeplads har MOOVY!

    BN16-02-17 22:16

  • ★★★★★0

    Hans spoilerpolitik var iøjnefaldende allerede "dengang". Efter han blev kritiseret for nogle udtalelser i en anmeldelse, oprettede han jo en såkaldt "Filmz mener"-nyhed, hvor han forklarede sine læsere, at spoilers jo umuligt kan ødelægge filmoplevelsen. Det er selvfølgelig bare én af mange grunde til, at jeg trives lidt bedre her. 

    Lars!16-02-17 22:19

  • ★★★★★★0

    I skal holde jer fra the dark side... Er det ikke snart implementeret?

    davenport16-02-17 22:29

  • ★★★★★0

    I skal holde jer fra the dark side... Er det ikke snart implementeret?

    Jo, jeg ved slet ikke, om min supernye browser overhovedet kan finde ud af at åbne den, men jeg har intet behov for at teste. 

    Lars!16-02-17 22:35

  • ★★0

    Hans spoilerpolitik var iøjnefaldende allerede "dengang". Efter han blev kritiseret for nogle udtalelser i en anmeldelse, oprettede han jo en såkaldt "Filmz mener"-nyhed, hvor han forklarede sine læsere, at spoilers jo umuligt kan ødelægge filmoplevelsen. Det er selvfølgelig bare én af mange grunde til, at jeg trives lidt bedre her. 

    Ja, han er "lidt" for god til at vaske hænder. :-)

    BN16-02-17 22:49

  • ★★1

    I skal holde jer fra the dark side... Er det ikke snart implementeret?

    Jo, egentlig. hehe

    Når jeg er der, kan jeg også næsten høre kejseren sige: "Read me now and your journey towards the dark side will be complete!"

    Lidt mere seriøst udtrykt: Siden er idag så indholdsløs, livløs, ensformig og åndsforladt, at det nærmest er som at se en tidligere sprudlende og livfuld storby forvandlet til en kirkegård fyldt med gravpladser. Jeg fatter ikke, hvorfor enkelte stadig har brugerprofiler derinde?? Men det må de naturligvis selv om.

    BN16-02-17 23:03

  • ★★★0

    Af ren nysgerrighed tjekkede jeg lige kommentarerne til filmz anmeldelsen af "The Great Wall". Ham MVJ er da godt nok lidt af en arrogant spade. Om ikke andet så var det en god reminder om at holde sig langt væk fra filmz.

    Jeg blev hængende i alt for lang tid efter de fleste gode anmeldere samt brugere havde forladt sitet med et spinkelt håb om at skuden stadig kunne komme tilbage på rette kurs men sådan skulle det ikke gå.   

    Men så fandt jeg heldigvis Moovy. Det er rart med et godt dansk filmsite, hvor man faktisk har lyst til at følge med i de forskellige tråde og læse brugernes input angående diverse anmeldelser/nyheder. Her er da egentligt meget hyggeligt. :)

    Essal17-02-17 00:36

  • ★★★★★0

    Og her spoiler vi ikke. 

    Og hvis vi gør, så kan vi stave til "undskyld" ;) 

    Lars!17-02-17 09:10

  • ★★★★0

    Man skal dæleme også være påpasselig med, hvordan man får tingene sagt i en anmeldelse. Et er, at man kan finde på at skrive 'helten redder' dagen, hvilket i sig selv hamrer enhver mulig overraskelse i filmen, i gulvet. Noget andet er, at beskrive hele skidtet, som Morten gør. Det er sgu dårlig stil. 

    Babo17-02-17 09:31

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen