Nå, det er siden ser jeg:-D
Årslister - Fra 2018 og Nedefter
- ★★★★★★0
T. Nielsen16-12-20 09:18
- ★★★★★★0
Shi gan
... er den eneste af dine, jeg ikke har set - burde jeg det?
- ★★★★★★1
Smider lige min top 20 for 2005 også så:
01. Kingdom of Heaven (DC)
02. Harry Potter and the Goblet of Fire
03. Batman Begins
04. A History of Violence
05. The Squid and the Whale
06. Kiss Kiss Bang Bang
07. The Curse of the Were-Rabbit
08. Pride & Prejudice
09. Robots
10. King Kong
11. The Descent
12. Walk the Line
13. Match Point
14. Syriana
15. Broken Flowers
16. Capote
17. Good Night, and Good Luck.
18. Sophie Scholl - Die letzten Tage
19. Caché
20. The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe
Værste:
Attack of the Sabretooth
T. Nielsen16-12-20 09:20
- ★★★★★★1
I'm a dirty white boy;-P
Er siden atter gået amok eller skriver du ALT med (den) fed(e) Wayne:-)
Jeg skriver ligesom Jens Jørgen Thorsen malede :-D
Ja - det gik lidt amok.
- ★★★★★★1
Smider lige min top 20 for 2005 også så:
01. Kingdom of Heaven (DC)
02. Harry Potter and the Goblet of Fire
03. Batman Begins
04. A History of Violence
05. The Squid and the Whale
06. Kiss Kiss Bang Bang
07. The Curse of the Were-Rabbit
08. Pride & Prejudice
09. Robots
10. King Kong
11. The Descent
12. Walk the Line
13. Match Point
14. Syriana
15. Broken Flowers
16. Capote
17. Good Night, and Good Luck.
18. Sophie Scholl - Die letzten Tage
19. Caché
20. The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe
Værste:
Attack of the Sabretooth
Ok - så kommer min om få sek..
- ★★★★★★1
Top 25. 2005
- Sin City
- Batman Begins
- A History of Violence
- Star Wars: Episode III - Sith-fyrsternes hævn
- Harry Potter og flammernes pokal
- Mit livs rejse
- King Kong
- V for Vendetta
- Walk the Line
- 13 Tzameti
- The Three Burials of Melquiades Estrada
- Tigeren og sneen
- Adams æbler
- The Proposition
- München
- Brokeback Mountain
- Mit liv som geisha
- Kiss Kiss Bang Bang
- Serenity
- The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
- The Island
- Kingdom of Heaven
- Lord of War
- The 40 Year Old Virgin
- Cinderella Man
- ★★★★★★1
... er den eneste af dine, jeg ikke har set - burde jeg det?
Kunne du lide eller har du set andre af Ki-duk Kim's film? Jeg fandt den som du kan se, rigtig god i sin tid. Men har indrømmet aldrig set den siden. Mener jeg så den til natfilmsfestival eller lignende i Grand i KBH dengang.
T. Nielsen16-12-20 09:23
- ★★★★★★0
Smider lige min top 20 for 2005 også så:
01. Kingdom of Heaven (DC)
02. Harry Potter and the Goblet of Fire
03. Batman Begins
04. A History of Violence
05. The Squid and the Whale
06. Kiss Kiss Bang Bang
07. The Curse of the Were-Rabbit
08. Pride & Prejudice
09. Robots
10. King Kong
11. The Descent
12. Walk the Line
13. Match Point
14. Syriana
15. Broken Flowers
16. Capote
17. Good Night, and Good Luck.
18. Sophie Scholl - Die letzten Tage
19. Caché
20. The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe
Værste:
Attack of the Sabretooth
Havde gættet på din nr. 1 - ud fra vores snakke i år :-) Din skyld at jeg overhovedet har den på min liste.
Eneste jeg ikke har set af dine er Sophie Scholl - som jeg dog har på min "must see" liste.
- ★★★★★★1
13 Tzameti
Fed liste. Jeg har set dem alle på nær 13 Tzameti. Husker den umiddelbart heller ikke.
T. Nielsen16-12-20 09:25
- ★★★★★★0
Kunne du lide eller har du set andre af Ki-duk Kim's film? Jeg fandt den som du kan se, rigtig god i sin tid. Men har indrømmet aldrig set den siden. Mener jeg så den til natfilmsfestival eller lignende i Grand i KBH dengang.
Har set f.eks Tomme Huse, som jeg godt kunne lide - er det noget i samme stil?
- ★★★★★★0
13 Tzameti
Den er lavet i en amerikansk udgave med blandt andet Sam Riley og Jason Statham - kan være du kender den;
Originalen er dog langt overlegen, i forhold til den.
- ★★★★0
Må jeg lige minde om;
Battleship listen, all time
- Battleship
Der findes desværre ikke andre film, som er værdige til listen - det vil kun ske hvis der kommer en efterfølger som lever op til de skyhøje kvalliteter i dette udsøgte mesterværk.
Overtids fedterøveri ;)
- ★★★★★★0
Har set f.eks Tomme Huse, som jeg godt kunne lide - er det noget i samme stil?
Har ikke set Tommu Huse mener jeg.
T. Nielsen16-12-20 09:33
- ★★★★★★1
Den er lavet i en amerikansk udgave med blandt andet Sam Riley og Jason Statham - kan være du kender den;
Originalen er dog langt overlegen, i forhold til den.
Ah ja, den har jeg set. Ratede den 5/10 i sin tid.
T. Nielsen16-12-20 09:33
- ★★★★1
Star Wars: Episode III - Sith-fyrsternes hævn
Rart at se, at i det mindste en af jer har lidt fornuft ;)
- ★★★★★★1
Rart at se, at i det mindste en af jer har lidt fornuft ;)
Tak, der er ikke mange der kalder mig fornuftig:-)
T. Nielsen16-12-20 09:34
- ★★★★★★0
Overtids fedterøveri ;)
Whaaat - blasfemi. Det er den rene og skære sandhed :-)
- ★★★★★★0
Ah ja, den har jeg set. Ratede den 5/10 i sin tid.
Samme her.
- ★★★★★★1
Tak, der er ikke mange der kalder mig fornuftig:-)
Wonder why :-D
- ★★★★★★0
Rart at se, at i det mindste en af jer har lidt fornuft ;)
Altid :-)
- ★★★★★★1
Wonder why :-D
Haha, ja ja det var sgu et selvmål jeg lavede der:-)
T. Nielsen16-12-20 09:42
- ★★★★★★1
Haha, ja ja det var sgu et selvmål jeg lavede der:-)
Men et flot selvmål :-)
- ★★★★0
2011:
1. The Artist.
2. Salmon Fishing in the Yemen.
3. The Adjustment Bureau.
4. Warrior.
5. Hanna.
6. Super 8.
7. Rise of the Planet of the Apes.
8. Detachment.
9. X: First Class.
10. The Girl with the Dragon Tattoo.
11. The Inbetweeners Movie.
12. Mission: Impossible - Ghost Protocol.
13. Source Code.
14. Cedar Rapids.
15. Haywire.
16. Colombiana.
17. Captain America: The First Avenger.
18. Thor.
19. The Adventures of Tintin.
20. Margaret.
21. We Bought a Zoo.
22. Arthur Christmas.
23. God Bless America.
24. Serbuan Maut.
25. Silent House.
Værste: Ronal Barbaren.
- ★★★★0
Og 2010:
1. Unthinkable.
2. Black Swan.
3. Trust.
4. Senna.
5. How to Train Your Dragon.
6. Submarino.
7. Despicable Me.
8. Kick-Ass.
9. The Next Three Days.
10. Toy Story 3.
11. The Social Network.
12. The Town.
13. Insidious.
14. Salt.
15. Buried.
16. Easy A.
17. Shutter Island.
18. Inception.
19. Klovn: The Movie.
20. Megamind.
21. Unstoppable.
22. Conviction.
23. Iron Man 2.
24. Scott Pilgrim vs. the World.
25. Super.
Værste: Passion Play.
- ★★★★★★0
Det er godt nok vilde lister du har Åke.....Kan godt se, du som mig er meget mainstream, men ellers stritter det jo i alle mulige og umulige retninger:-D Umiddelbart har jeg vist set alle dem du har på dine seneste to. Der er mange gode, men også en del som jeg ikke er så vild med.
Jeg tror det er på tide med min liste for i dag.
T. Nielsen17-12-20 08:25