Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★1

    Dr. Phil skal ingen lytte til. I professionelle kredse er han meget kritiseret for sine simple eller af og til skadelige råd.

    Guldager 2-08-22 21:56

  • ★★0

    Dr. Phil skal ingen lytte til. I professionelle kredse er han meget kritiseret for sine simple eller af og til skadelige råd.

    Well, jeg synes nu en del af det han siger giver god mening, selvom han måske er en tand for diplomatisk eller gammeldags, på trods af moderne behandlingsforløb. Der vil altid findes folk der er imod, de populære psykologer eller andre talkshow værter. Dr Phil har dog frabedt sig at hans udsendelse kaldes for show, men blot noget så simpelt som Dr Phil, istedet.

    Håber det giver mening

    Ryder666 2-08-22 22:17

  • ★★★★★★0

    Shit, der har været gang i centrum af vores lille by her til aften læser jeg. En hvid varevogn har vist kørt vildt rundt i både gågade og mod ensretningen. Samtidig noget med knive og folk med køller?!? 

    T. Nielsen 2-08-22 22:16

  • ★★★★★★3

    Well, jeg synes nu en del af det han siger giver god mening, selvom han måske er en tand for diplomatisk eller gammeldags, på trods af moderne behandlingsforløb. Der vil altid findes folk der er imod, de populære psykologer eller andre talkshow værter. Dr Phil har dog frabedt sig at hans udsendelse kaldes for show, men blot noget så simpelt som Dr Phil, istedet.

    Håber det giver mening

    Men det er et show, og selvom han er uddannet psykolog, så har han ikke licens til at praktisere noget som helst - det har han ikke haft siden 2006. Min pointe er, at det han siger bunder ikke i psykologisk videnskab, men almengyldige floskler.

    Guldager 2-08-22 22:42

  • ★★0

    Men det er et show, og selvom han er uddannet psykolog, så har han ikke licens til at praktisere noget som helst - det har han ikke haft siden 2006. Min pointe er, at det han siger bunder ikke i psykologisk videnskab, men almengyldige floskler.

    Mener faktisk at han også har sagt at han ikke er praktiserende og har dog også læst nogle skrækhistorier. Husker dog ikke hvor. Men jeg følger ham trofast, hver dag. Og så er der kommet en mere jordnær talkshow vært, Mel Robbins, som jeg også godt kan lide at se....men hun blev cancelled efter en sæson. Men hun ver dog mere lifestyle Coach, end psykolog. Og for at vende tilbage til Dr Phil, så er jeg ikke altid enig, kan dog godt lide at se det.

    Ryder666 2-08-22 23:10

  • ★★★★★★0

    Min mor ville sige, at du får firkantede øjne af alt det fjernsyn ;)

    davenport 3-08-22 08:51

  • ★★0

    Min mor ville sige, at du får firkantede øjne af alt det fjernsyn ;)

    Men kan man overhovedet kalde fjernsyn for firkantede, i disse tider, selvom der er fire kanter? Er de ikke mere rektangulære? Ha ha :D

    Ryder666 3-08-22 10:58

  • ★★★★3

    Er de ikke mere rektangulære?

    Og hvor mange kanter er det lige et rektangel har?

    gi-jones 3-08-22 11:00

  • ★★0

    Men kan man overhovedet kalde fjernsyn for firkantede, i disse tider, selvom der er fire kanter? Er de ikke mere rektangulære? Ha ha :D

    fordi rektangler er ikke firekantet?, tænker du ikke på kvadrater, der hvor firekanten er lige firkantet hele vejen rund

    HelmerJ 3-08-22 11:01

  • ★★★★★★0

    Be there or be square...

    davenport 3-08-22 11:04

  • ★★0

    Og hvor mange kanter er det lige et rektangel har?

    Jeg vil sige op til fire.

    NFT 3-08-22 11:05

  • ★★0

    fordi rektangler er ikke firekantet?, tænker du ikke på kvadrater, der hvor firekanten er lige firkantet hele vejen rund

    Præcis det jeg mener :)

    I gamle dage var de vel egentlig kvadratiske

    Ryder666 3-08-22 11:12

  • ★★★1

    Præcis det jeg mener :)

    I gamle dage var de vel egentlig kvadratiske

    Hvilket også er indenfor definitionen på en firkant :)

    Gormanden 3-08-22 11:22

  • ★★0

    Hvilket også er indenfor definitionen på en firkant :)

    Præcis, idag kan man vel ikke kalde fjernsyn kvadratiske?..da de er mere aflange i det

    Ryder666 3-08-22 11:35

  • ★★★★★2

    Fjernsyn har ALTID været rektangulære. Det hedder 4:3, ikke 4:4.

    The Insider 3-08-22 11:37

  • ★★★★1

    Præcis, idag kan man vel ikke kalde fjernsyn kvadratiske?..da de er mere aflange i det

    Men det er der vel heller ingen der gør!? Folk kalder dem firkantede, og det er de.

    dyg 3-08-22 11:38

  • ★★0

    Fjernsyn har ALTID været rektangulære. Det hedder 4:3, ikke 4:4.

    Okay, tænkte blot at talemåden om firkantede øjne, forlængst var outdated.

    Men forstår godt forvirringen :)

    Ryder666 3-08-22 11:41

  • ★★★★★★0

    Be there or be square...

    it’s hip to be square…..fornemmer jeg lidt “moppekultur” herinde, for mit gulv skal vaskes! 

    Ja og ved det er med bb;)

    T. Nielsen 3-08-22 12:23

  • ★★★★★★0

    For pokker det er VARMT i dag. 28-30 grader her hvor jeg befinder mig. Efter sigende skulle det blive lidt varmere i morgen. Sydhavsøerne Forever<3

    T. Nielsen 3-08-22 12:56

  • ★★★★0

    Puha, det er 32 grader indenfor i kolonien. Hvis jeg ikke havde min gulvventilator, var jeg hoppet i havedammen.

    I aften/nat lukker jeg nok alle vinduer og tænder for varmepumpen, som også fungerer glimrende som aircondition.

    chandler75 3-08-22 17:53

  • ★★★★★★0

    32-33 grader i dag. Godt man sidder i skyggen:-) Tager en tur til stranden senere i dag. 

    T. Nielsen 4-08-22 11:28

  • ★★★★0

    32-33 grader i dag. Godt man sidder i skyggen:-) Tager en tur til stranden senere i dag. 

    Vildt nok. Det regner sgu her selvom det ikke er koldt men trist vejr. 

    Babo 4-08-22 11:29

  • ★★★★1

    Heldigvis blæser det en smule, for det er sgu godt nok lidt vammelt vejr her. Tror jeg hopper i havnen, når jeg henter sønnike fra børnehaven.

    I morgen bliver det heldigvis køligere, når vi tager et smut i Legoland.

    dyg 4-08-22 11:38

  • ★★0

    Har lige sat ude i perfekt solskin, men nu begynder det at nærme sig regnvejr. Så må heller få fundet en god film og slappe af på sofaen istedet:-)

    Weird_J 4-08-22 11:42

  • ★★★0

    32-33 grader i dag. Godt man sidder i skyggen:-) Tager en tur til stranden senere i dag. 

    Jeg ved ikke hvor du bor henne, men det er i hvert fald ikke Danmark! Her har det lige regnet og tordnet. Skyerne er stadig grå og jeg kan stadig høre tordenvejret rumsterer i distancen.

    Essal 4-08-22 14:28

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen