Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★2

    Kender ikke hamdér Mads, men ud fra beskrivelserne i nyhederne, kunne det tyde på at dem der står bag truslerne, kunne være samme typer, som dem der gik i selvsving over bogoplæsning af drag queens for nogle uger siden.

    NSF 2-05-23 20:45

  • ★★★★★2

    Har lige læst, at Onkel Reje / Mads Geertsen har sygemeldt sig på baggrund af trusler og chikane. Fy for Satan, hvor er det modbydeligt med den letkrænkende cancelkultur, som opblomstrer i Danmark. Onkel Reje er sgu noget af det sundeste børne-tv jeg nogensinde har set. Han er ligefrem og bramfri, og kommer med så mange tematikker og emner, som får snakken til at køre herhjemme. For Satan i Helvede, hvor er jeg harm lige nu!

    Tak til Facebook, der har gjort importen af amerikanske tilstande til en lynhurtig proces!

    Kruse 2-05-23 20:52

  • ★★★★0

    Det er nok ikke nogen, der har kendt ham fra førhen...

    www.youtube.com/watch

    Fedt! Jeg kendte ham egentligt kun fra Je M'apelle Mads. Deres Thomas Helmig sang er en klassiker!

    dyg 2-05-23 21:49

  • ★★★★0

    FUCK, jeg fik et chock da min telefon pludselig begyndte at hyle, mit hjerte hamrer stadig!

    chandler75 3-05-23 12:02

  • ★★★★★★3

    Det har jo næsten heller ikke været omtalt i ugen op til.... Har du forladt kolonihaven og lever i ødemarken?? ;)

    davenport 3-05-23 12:09

  • ★★★★5

    Kender ikke hamdér Mads, men ud fra beskrivelserne i nyhederne, kunne det tyde på at dem der står bag truslerne, kunne være samme typer, som dem der gik i selvsving over bogoplæsning af drag queens for nogle uger siden.

    Det er det nemlig. Det er den samme masse af ultra-højreorienterede konspirationstosser. Det stak åbenbart helt af, bl.a. inde i et kommentarspor under Avisen Danmark på FB. Onkel Reje bliver beskyldt for at være pædofil, "groomer" (det nye buzz-ord) og for at fylde sine programmer med "woke-propaganda" (der var den igen!), frimurersymboler (I kid you not!), noget om adrenochrome og selvfølgelig den obligatoriske vaccinesnak ... 

    Jeg er ikke sikker på, at internettet var så god en idé længere ...

    thomsen 3-05-23 12:11

  • ★★★★2

    onkel reje vil gerne have at børn bliver til noget andet :D   held og lykke med at børnene bliver så snot forvirrede at de ryger over i lgbt?++++   miljøet ,,, håber at ikke sker :)

    Onkel Reje og John Dillermand er ikke frihedskæmpere og antiautoritære. De repræsentere det samme som ANTIFA og wokeisme. En udadtil revolutionerende enhed men inderst inde en statsstyret agenda, der er til for at skade vores børn. #stoponkelreje

    Twitter er et dejilgt sted...

    dyg 3-05-23 12:21

  • ★★★★0

    Det har jo næsten heller ikke været omtalt i ugen op til.... Har du forladt kolonihaven og lever i ødemarken?? ;)

    Det har gået min næse forbi, selvom jeg læser nyheder flere gange om dagen.

    Jeg havde godt hørt noget med, at myndighederne ville kapre ens telefon, men bed ikke videre mærke i det.

    chandler75 3-05-23 12:23

  • ★★★★3

    Hvor er folk dog sjove

    Jeg lever i det mørke SønderJylland hvor alle børn er i kort snor De er velfungerende Lavt antal diagnoser Forældrene er fornuftige og bliver IKKE skilt De holder HØJT niveau i skolen De dyrker sport 4-6 gange om ugen Enlige mødre er sjællandske tilflyttere

    dyg 3-05-23 12:25

  • ★★★★★★0

    Noget der er gået min næse forbi, er hele den her Onkel Rejehistorie... Jeg er heller ikke på Twitter, men er ikke lige stødt på det. For mig er han forsangeren fra Impotators, og det kan de ikke pille ved!!

    davenport 3-05-23 14:06

  • ★★★3

    Det er det nemlig. Det er den samme masse af ultra-højreorienterede konspirationstosser. Det stak åbenbart helt af, bl.a. inde i et kommentarspor under Avisen Danmark på FB. Onkel Reje bliver beskyldt for at være pædofil, "groomer" (det nye buzz-ord) og for at fylde sine programmer med "woke-propaganda" (der var den igen!), frimurersymboler (I kid you not!), noget om adrenochrome og selvfølgelig den obligatoriske vaccinesnak ... 

    Jeg er ikke sikker på, at internettet var så god en idé længere ...

    Jeg ramte en Facebook-diskussion med folk der seriøst talte om alt det der med frimurere og sådan. Jøsses, de mennesker har så mange skruer løs, at man kan lave en Silvan af dem.

    NSF 3-05-23 14:13

  • 0

    DR lyd har endelig fået en funktion hvor du kan ændre afspilningshastigheden. En simpel men vigtig funktion for mig, så jeg er glad 

    Kiyonji 4-05-23 08:17

  • ★★★0

    DR lyd har endelig fået en funktion hvor du kan ændre afspilningshastigheden. En simpel men vigtig funktion for mig, så jeg er glad 

    Jeg har aldrig været store fan af den funktion, indtil jeg begyndte at lytte til faglitteratur og den slags som lydbøger, hvor fortælleren betyder knapt så meget, som hvis man lytter til en omgang skønlitteratur.

    NSF 4-05-23 09:01

  • 0

    Jeg har aldrig været store fan af den funktion, indtil jeg begyndte at lytte til faglitteratur og den slags som lydbøger, hvor fortælleren betyder knapt så meget, som hvis man lytter til en omgang skønlitteratur.

    Ved skønlitteratur vil jeg aldrig gøre det da fortællerens stemme og indhold betyder så meget og det bør høres som det er tænkt det skal høres. 

    Jeg bruger det udelukkende til podcast hvor det ingen betydning har for indholdet. Eneste undtagelse er hvis der indgår musik hvor jeg så skruer ned til normal hastighed.

    Nu har jeg også vænnet mig til at lytte med 1,5 eller 2,0 hastighed så at høre det i normal hastighed føles langsomt.

    Så er der selvfølgelig også forskel på hvem der taler med hensyn til hvor hurtigt de taler, dialekt og hvor tydeligt de taler.

    Kiyonji 4-05-23 09:16

  • ★★★0

    Jeg havde aldrig overvejet hvor meget en fortæller gør for lydbøger, men efter at have været på Audible-vognen nogle år efterhånden, så har jeg en håndfuld fortællere som jeg er stor fan af, bl.a. RC Bray.

    NSF 4-05-23 09:26

  • ★★★★★★1

    Har lige været i Brugsen, Bilka og Billig Blomst og mangler kun Rema, så er alt i hus til konfirmationen. Kæft hvor er der mange småting, som jeg aldrig var kommet på selv, så det var godt konen var med. 

    davenport 4-05-23 14:20

  • ★★★0

    Er i Skagen, men vinden er hård, så i dag skal gåturen findes i læ.. Fik sild og snaps på Jacobs igår :D

    MadMartigan 6-05-23 07:48

  • ★★★★★★3

    Så oprandt dagen med konf. Vi er vidst nogenlunde på plads og klar, så sidder lige og får en kop kaf´ inden kirke og fest. Jeg er virkelig nervøs for om hun får den dag hun har glædet sig til. Alt er kørt i stilling, så jeg ser ingen sten på vejen. Jeg ved godt det ikke er en konkurrence, men jeg håber bare SÅ meget, at hun ikke er den der får mindst. Vi bor i et nogenlunde velhaverområde, så det jeg har hørt er alt fra 15k til 45k, og det er slet ikke beløb vi kan matche. Jeg ved godt det ikke kommer an på det, men det gør det bare lidt alligevel. 

    Well, hun bliver hentet i min fars gamle Triumph Spitfire, vi har de smukkeste lokaler i et museum i Chr.feld, vi får mad udefra og der er drikkevare nok til, at vi kunne invitere små 100 mere. Der er taler og indslag, så jeg forventer det bliver en god dag!

    davenport 6-05-23 08:04

  • ★★★★★0

    Jeg havde aldrig overvejet hvor meget en fortæller gør for lydbøger, men efter at have været på Audible-vognen nogle år efterhånden, så har jeg en håndfuld fortællere som jeg er stor fan af, bl.a. RC Bray.

    Der findes også et par stykker, hvor jeg simpelthen har givet op på en ellers god bog.

    David Lund 6-05-23 09:46

  • ★★★0

    Der findes også et par stykker, hvor jeg simpelthen har givet op på en ellers god bog.

    Samme her. Jeg lyttede til de tre bøger i Altered Carbon-serien og den tredje bog er indtalt af en ny fortæller, som ikke kan finde ud af at udtale hovedpersonens navn, hvilket drev mig til vanvid.

    NSF 6-05-23 09:53

  • ★★★★0

    God fest, Davenport! Håber, at I får en fantastisk dag.

    Jeg smuttede til Sønderborg i går. Min niece skal rømme sin lejlighed. Hun bliver student lige om lidt, og til august skal hun på højskole, så der er ingen mening i at betale husleje for noget, hun ikke bruger alligevel. 

    Hun er rykket ind hos mine forældre for en periode, men der er ikke plads til alle hendes ting. Så vi skal rydde noget ud i det depotrum, hun har, og så skal det sidste pakkes ned og lejligheden gøres i stand. 

    thomsen 6-05-23 10:03

  • ★★★★★★7

    Det blev en fantastisk dag. Det hele klappede, der var lige de rette indslag, maden var god (så god som det nu er fra Kokken & Jomfruen) folk var glade og var der indtil det var i orden at gå hjem, og så fik hun sgu godt 21.000, hvilket var helt ekstraordinært meget ift. hvad jeg havde troet muligt. 

    Jeg har aldrig set min datter så opslugt i sine følelsers vold, og hendes tale til os var det mest rørende jeg har oplevet i mit liv. Det havde jeg sgu ikke troet om hende, selvom jeg godt ved hun har det i sig. Altså - en rigtig tale med mikrofon og helt på eget initiativ. (Nøj jeg græd ;) )

    Så fik jeg prøvet at holde konfirmation - nu er der to tilbage ;)

    davenport 7-05-23 09:49

  • 0

    Det blev en fantastisk dag. Det hele klappede, der var lige de rette indslag, maden var god (så god som det nu er fra Kokken & Jomfruen) folk var glade og var der indtil det var i orden at gå hjem, og så fik hun sgu godt 21.000, hvilket var helt ekstraordinært meget ift. hvad jeg havde troet muligt. 

    Jeg har aldrig set min datter så opslugt i sine følelsers vold, og hendes tale til os var det mest rørende jeg har oplevet i mit liv. Det havde jeg sgu ikke troet om hende, selvom jeg godt ved hun har det i sig. Altså - en rigtig tale med mikrofon og helt på eget initiativ. (Nøj jeg græd ;) )

    Så fik jeg prøvet at holde konfirmation - nu er der to tilbage ;)

    Fedt at høre. Tillykke med hende .

    Verbal 7-05-23 09:52

  • ★★★★★★0

    Jeg starter først på nyt job på tirsdag, så tuller bare rundt herhjemme, og fårrrk hvor jeg keder mig. Vaskemaskinen og opvaskeren kører, jeg har lige gjort køkken rent, og nu ved jeg ikke hvad jeg skal lave. Jeg gider heller ikke noget, for der er jo nok af ting at beskæftige sig med... Alt fra tagrender til at sidde og læse lidt....

    davenport11-05-23 09:45

  • ★★0

    du kan tage med mig og min hund i skoven

    HelmerJ11-05-23 10:26

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen