Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★0

    Have you ever had a dream that you, um, you had, your, you- you could, you’ll do, you- you wants, you, you could do so, you- you’ll do, you could- you, you want, you want them to do you so much you could do anything?

    Essal28-04-23 06:35

  • ★★★★★★0

    Puff, puff - give, man...

    davenport28-04-23 06:57

  • ★★★★★★0

    Sidder og venter på at jeg skal til møde i a-kassen. Egentlig spild af tid, når jeg jo har et arbejde, men de insisterer, så jeg må hellere komme afsted. Jeg er bare glad for, at jeg slipper for cirkusset. Sidst betød det angstmedicin, men det styrer jeg heldigvis udenom. Mit obligatoriske møde på Jobcenteret ligger efter at jeg er startet på arbejde. Spændt på om de alligevel liiige skal ha et møde med mig? Det kunne sagtens være rigtigt, hvis der er en regel, der er lavet, selv om det ikke giver mening. 

    davenport28-04-23 09:25

  • ★★★★★★0

    Var det ikke kun et 21-timers job? For så er der vel stadig a-kasse shit?

    Guldager28-04-23 12:18

  • ★★★★★0

    Var det ikke kun et 21-timers job? For så er der vel stadig a-kasse shit?

    Jeg går ud fra at det er dette:

    .. Og en god ting: er lige blevet inviteret til jobsamtale på tirsdag kl. 13 som køkkenansvarlig på en cafe for psykisk sårbare/ ensomme :) Det er jo lige mig! Best of both worlds :)

    chandler7528-04-23 12:34

  • ★★★★★★0

    Det kan vel også være deltid?

    Guldager28-04-23 13:19

  • ★★★★★★1

    Jo, deltid, så skal stadig søge job hver uge, selv om jeg ser det som et primært arbejde. Men det er jo hvis jeg vil have supp. dagpenge. Det kan man jo i ca et halvt år, så kan lige så godt tage det med, og så rende til de møder der måtte være. 

    davenport28-04-23 14:43

  • ★★★0

    Var det ikke kun et 21-timers job? For så er der vel stadig a-kasse shit?

    Jeg arbejder kun 20 timer om ugen og har ligget på omkring det i cirka fem 5 år.

    NSF28-04-23 14:45

  • ★★★★★★0

    Men du har jo også kun udgifter til ludere og kokain... Jeg har alligevel 3 unger :)

    davenport28-04-23 14:49

  • ★★★3

    Men du har jo også kun udgifter til ludere og kokain... Jeg har alligevel 3 unger :)

    Coke og ludere er ikke helt billigt i disse tider. Derfor er jeg gået over til fleshlight og hass.

    NSF28-04-23 15:18

  • ★★★★★★0

    Er på vej på en god ølbar.

    Derefter All you can eat sushi og fri fad i 2,5 time.

    Så mere bar...så koncert med svensk black. Og surprise surprise, mere bar bagefter. Mad, metal og øl, det er en sikker vinder!

    Guldager28-04-23 15:22

  • ★★★★★0

    Jeg arbejder kun 20 timer om ugen og har ligget på omkring det i cirka fem 5 år.

    Lækkert. Hvordan er de fordelt?

    chandler7528-04-23 15:37

  • ★★★2

    Lækkert. Hvordan er de fordelt?

    På mit gamle job var vi to der delte arbejdsugen. Jeg arbejdede mandag til onsdag, mandag og tirsdag var 8 til 16, og onsdag var 8 til 14, hvor jeg overlappede med min kollega i et par timer, så vi havde tid til møder og lige opdatere hinanden mht. evt. problemer, som den anden skulle tage sig af.

    På mit nuværende job er det fem timer dagligt, mandag til torsdag.

    Det kan primært lade sig gøre fordi jeg har en superbillig leje og hvis jeg nogensinde skulle flytte tættere på Københavns centrum, ville jeg skulle rykke op på fuldtid igen, så jeg lever fint i forstæderne.

    Men det gør så også, at hvis jeg får taget mig sammen til at starte i skole igen, så kan jeg sagtens leve på SU og noget fritidsjob.

    NSF28-04-23 15:47

  • ★★★★3

    Jeg loggede lige ind på Criterionforum, hvor jeg engang var rimeligt aktiv. Faktisk var det det første forum, jeg overhovedet meldte mig til, helt tilbage i 1996-97, dengang high-end-mediet stadigvæk var laserdisk. 

    Jeg vidste godt, at der var længe siden, at jeg havde kigget sidst. Jeg blev dog alligevel en smule overrasket over, da siden sprang tilbage til første ulæste indlæg, og jeg kunne se, at det var postet tilbage i august 2013!

    Nogle gange savner jeg altså web 1.0. Sociale medier ødelagde virkeligt hele forumkulturen uden at tilbyde meget andet end lavfrekvent støj til gengæld.

    thomsen29-04-23 12:06

  • ★★★2

    Nogle gange savner jeg altså web 1.0. Sociale medier ødelagde virkeligt hele forumkulturen uden at tilbyde meget andet end lavfrekvent støj til gengæld.

    Enig.

    NSF29-04-23 12:22

  • ★★★★★★2

    /applause.wav

    davenport29-04-23 12:42

  • ★★★★★★0

    Er igang med at få ting på plads til konfirmation næste lørdag. Jeg er virkelig så bange for at skuffe min datter. At der er noget jeg ikke har set, at vi bare er gode nok forældre. Jeg har aldrig haft en på 14 før, så der er rigeligt at navigere i. Tror nu nok jeg har alt på plads, og hun siger hun ingen forventninger har, men selvfølgelig har hun da tårnhøje forventninger. 

    davenport29-04-23 13:58

  • ★★★★★★4

    Er snart på vej til Kolding, og underskrive min kontrakt på det nye job. Det er en rar detalje at krydse af! 

    Og så har jeg lige opdaget, at der kommer en ny sæson af Black Mirror om en måneds tid. Så bliver jeg nok nødt til at få Netflix igen...

    davenport 1-05-23 09:15

  • 0

    TV2 Play har lige fået indhold fra C More og Britbox. Det er ikke alt indhold der er der fra starten og der er sikkert også nogle rettighedsmæssige årsager til at ikke alt indhold findes. DR har blandt andet en del britisk indhold.

    Den eneste grund til jeg har TV2 Play er pga. sport, men derfor er det da rart nok at få ekstra indhold, som med tiden selvfølgelig gør abonnementet dyrerere,

    Amazon Prime har også fået det meste af James Bonds katalog minus den nyeste. Jeg havde egentlig håbet at MGM indhold blev tilgængeligt direkte i Prime, men desværre skal du have et ekstra abonnement til MGM+.

    Kiyonji 1-05-23 11:13

  • ★★★0

    Og så har jeg lige opdaget, at der kommer en ny sæson af Black Mirror om en måneds tid. Så bliver jeg nok nødt til at få Netflix igen...

    Fedt - tak for heads-up

    Gormanden 1-05-23 19:40

  • ★★★★★★0

    We aim to please ;)

    davenport 1-05-23 19:40

  • ★★★★★0

    WGA går i strejke igen. Så må vi se om der kommer enighed hurtigere end de 100 dage, eller, hvor lang tid det var sidst. Damm det lang tid siden det sidst skete.

    Al hail Graham Norton der får sendefladen for sig selv et godt stykke tid nu, han er også den bedste, men Damm håber på det får en god slutning.

    Elwood 2-05-23 10:48

  • 0

    Fald tilfældigvis over et afsnit af Modern Family og det må være et af de senere afsnit da børnene nu er teenagere eller voksne. Jeg har kun set de første sæsoner.

    Jeg har det ofte svært med de lange serier hvor børnene gror op sammen med serier og til sidste er store børn. Det er nok også en af grundene til at mange børnestjerners karrierer stopper når de bliver ældre. Det er ikke på grund af deres skuespilsevner men det at de er børn at de har fået rollerne. Når de så bliver ældre gror de af naturlige årsager ud af de roller og vi hører aldrig til dem igen. I de serier som foregår i en evighed og de bliver så gamle at de ikke længere er små børn, så gør det også for det meste at serien fuldstændig skifter karakter.

    Kiyonji 2-05-23 17:00

  • ★★★★1

    Har lige læst, at Onkel Reje / Mads Geertsen har sygemeldt sig på baggrund af trusler og chikane. Fy for Satan, hvor er det modbydeligt med den letkrænkende cancelkultur, som opblomstrer i Danmark. Onkel Reje er sgu noget af det sundeste børne-tv jeg nogensinde har set. Han er ligefrem og bramfri, og kommer med så mange tematikker og emner, som får snakken til at køre herhjemme. For Satan i Helvede, hvor er jeg harm lige nu!

    dyg 2-05-23 20:12

  • ★★★★★★1

    Det er nok ikke nogen, der har kendt ham fra førhen...

    www.youtube.com/watch

    davenport 2-05-23 20:35

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen