Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Nå, jeg må sgu nok erkende, at min ene pakke fra Amazon er blevet væk i posten. Nu har den været lidt over seks uger undervejs. Tid til at skrive til dem og klage min nød.

    Zero Cool27-04-17 17:25

  • ★★★★★★0

    Nå, jeg må sgu nok erkende, at min ene pakke fra Amazon er blevet væk i posten. Nu har den været lidt over seks uger undervejs. Tid til at skrive til dem og klage min nød.

    Jeg skriver til dem så snart datoen hos dem tillader det, hvis jeg ikke har modtaget en pakke. Før i tiden modtog jeg næsten alt (mellem 3 og 6 år siden), men de sidste par år, har det stået værre til.

    T. Nielsen27-04-17 17:30

  • ★★★★★★0

    Jeg skriver til dem så snart datoen hos dem tillader det, hvis jeg ikke har modtaget en pakke. Før i tiden modtog jeg næsten alt (mellem 3 og 6 år siden), men de sidste par år, har det stået værre til.

    Jeg kunne have skrevet allerede d. 22., men giver den altid lige et par dage ekstra, fordi jeg har flere været ude for at pakker dukker op præcis én dag efter Amazons estimat.

    Zero Cool27-04-17 17:32

  • ★★★★★★0

    Jeg kunne have skrevet allerede d. 22., men giver den altid lige et par dage ekstra, fordi jeg har flere været ude for at pakker dukker op præcis én dag efter Amazons estimat.

    Det lidt sjovt, for jeg kunne nok skrive tidligere føler jeg, for har modsat dig, aldrig oplevet pakken er dukket senere op. Faktisk har jeg fået indtrykket, at hvis den ikke er dukket op når vi nærmer os datoen, så sker det ikke. 

    T. Nielsen27-04-17 17:35

  • ★★★★★★0

    Det lidt sjovt, for jeg kunne nok skrive tidligere føler jeg, for har modsat dig, aldrig oplevet pakken er dukket senere op. Faktisk har jeg fået indtrykket, at hvis den ikke er dukket op når vi nærmer os datoen, så sker det ikke. 

    Det er sikkert mit lokale postbud, der fucker med mig.

    Zero Cool27-04-17 17:37

  • ★★★★★★0

    Det er sikkert mit lokale postbud, der fucker med mig.

    Jeg ville ikke være overrasket:-D De er også kun mennesker med de FEJL mennesker nu kan have;-)

    Husker f.eks. før i tiden, da jeg boede på 2. sal, at jeg indimellem kunne se dem komme hen til bygningen, håbe de havde en pakke, men de kom aldrig op og efterfølgende kunne jeg finde en seddel med de ikke havde truffet mig hjemme:-)

    T. Nielsen27-04-17 17:44

  • ★★★★★0

    Jeg er også ved at miste tålmodigheden med et par pakker, som jeg burde have modtaget.

    Kruse27-04-17 17:53

  • 0

    Ser ud til at jeg har fået betalt for alle mine overarbejdstimer, men lidt svært at kontrollere da jeg ikke har fået en lønseddel. Vil være herligt om man ikke skal tænke på dette længere.

    Whispering Horse27-04-17 18:04

  • ★★★★★★0

    I der mindste er der intet vrøvl med Amazon. Få timer efter jeg skrev til dem, bekræftede de en ny forsendelse. Her til morgen har jeg fået en sms fra PostNord om en anden pakke der er forsinket... det går sgu ok!

    Zero Cool28-04-17 07:30

  • ★★★★★★0

    Jeg har også kun haft positive oplevelser med Amazon på det område. Også til at føre penge tilbage!

    T. Nielsen28-04-17 08:02

  • ★★★★★★0

    Heller ikke her, de er ret promte på den front. Det samme gælder de sælgere, som benytter Amazon som platform.

    Zero Cool28-04-17 08:16

  • ★★★★★★0

    Der er det også gået let igennem, så samme oplevelse. 

    T. Nielsen28-04-17 08:22

  • ★★★★★★0

    Det er nok heller ikke den rette platform at være ufin i kanten på, jeg kan forestille mig, at Amazon stiller nogle ret strenge krav.

    Zero Cool28-04-17 08:33

  • ★★★★★★0

    Tror jeg du har meget ret i. 

    T. Nielsen28-04-17 08:54

  • ★★★★0

    CDON.fi har to blu-ray film om den finsk/russiske vinterkrig, den nye 1944 (Estland vist nok) og Talvisota. Og de shipper ikke til Danmark. Pis :(

    Bruce28-04-17 12:12

  • ★★★★★★0

    Du MÅ kende én i Sverige??? ;)

    davenport28-04-17 12:14

  • ★★★0

    Tuntematon sotilas (1955) kan også stærk anbefales. Den foregår under Fortsættelseskrigen.

    Aranyhajú Nyárszépe28-04-17 12:26

  • ★★★★★★0

    CDON.fi har to blu-ray film om den finsk/russiske vinterkrig, den nye 1944 (Estland vist nok) og Talvisota. Og de shipper ikke til Danmark. Pis :(

    Ellers må du alliere dig med El_vez (Kim), han bor i Finland nu.

    Zero Cool28-04-17 12:29

  • ★★★★0

    Ellers må du alliere dig med El_vez (Kim), han bor i Finland nu.

    Ahhhh det var god info :D Jeg vil lige dobbelttjekke udgivelserne har svensk tekst og hvis ja, så må jeg lige høre Kim, om han kunne være interesseret i at agere finsk pusher ;)

    Bruce28-04-17 12:35

  • ★★★★0

    Tuntematon sotilas (1955) kan også stærk anbefales. Den foregår under Fortsættelseskrigen.

    Ja det skulle vist være den bedste finnerne endnu har lavet om krigen.

    Synd af Tali-Ihantala ikke "kom i mål". Fortsættelseskrigen er et helt kapitel i sig selv. Jeg sad hos tandlægen i Malmø, af alle steder, og stødte på en artikel om begyndelsen af krigen der i 1944. Russerne gjorde klar til at angribe og havde bl.a store tropper opmagasineret i en skov. Det havde finnerne dog opsnappet sammen med de russiske ordrer for at påbegynde angreb. Feltmarskal Mannerheim startede derfor det dengang vistnok mest præcise artilleribombardement verden havde set, da man inddelte skoven i kvadranter og påbegyndte bombningen en times tid førend russerne og derefter tog kvadrant efter kvadrant.

    De første dage af slaget mellem russerne og finnerne skulle der eftersigende være brugt tre gange mere krudt end i D-Dagen.

    MEN: Jeg har IKKE kunnet finde ovenstående beretning på nettet endnu :/ Så måske det bare er en god historie, men hvis nogen kan komme med input, så er jeg lutter øren.

    Bruce28-04-17 12:44

  • ★★★★0

    Ahh fandt det! Ihantala - 1. - 9. July i dette link

    en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Tali-Ihantala

    Bruce28-04-17 12:52

  • ★★★★★★0

    Ahhhh det var god info :D Jeg vil lige dobbelttjekke udgivelserne har svensk tekst og hvis ja, så må jeg lige høre Kim, om han kunne være interesseret i at agere finsk pusher ;)

    Det er der med 99% sikkerhed - de har også svenske tekster på filmene i biografen. Jeg var deroppe i påsken og besøge ham.

    Zero Cool28-04-17 13:02

  • ★★★★0

    Det lyder godt! Jeg er en hund efter gode film om vinterkrigen :)

    Bruce28-04-17 13:04

  • ★★★★★0

    CineFix laver nogle af de bedste filmnørdede videoessays på YouTube, og deres seneste Best Shots of All Time - Pt. 1 skuffer bestemt ikke i den henseende. De hylder nogle af de bedste billeder på film, deler dem op i kategorier og forklarer hvorfor de mener de er fantastiske. De starter endda ud med et dansk islæt.

    Best Shots of All Time - Pt. 1

    Kruse29-04-17 11:44

  • 0

    Efter at jeg har set prologen til Covernant, er jeg også begyndt at glæde mig! Måske bliver det alligevel en af de bedste filmoplevelser i år.

    Kyllingebenet29-04-17 21:26

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen