AC: Mirage Vi følger Basim, som vi stødte på i Valhalla, men det her er Basim som ung, og i Bagdah, det blir et back to roots, fokus på narrativ, exsploration og assasinations, ingen RPG elementer. Basim's Mentor spilles af Shohreh Aghdashloo, aka. kvinden med nok den dybeste stemme, kan være du ikke genkender navnet, men har du hørt stemmen, ved du med det samme, hvem hun er.
AC Project Red
Det meget længe rygtede Fedual Japan AC spil, det blir af Oddysey teamet, og det blir RPG elementerne og det som vi kender det fra de nyer spil.
AC: Project Hexemeget kort tease, men der var noget med træfigure i træer, og Hexe betyder Witch på Tysk, så jeg tænker vi skal tilbage til The Witch Trials, det ku blive ret intressant, hvis de hel vender rundt på koncepterne.De to sidste er længere ude i fremtiden, men sjovt nok lige at få bare lidt fingerpeg, om hvad de har gang i.
Og jeg kan godt li AC serien, har fulgt den fra start af, nogen er mindre gode end andre ja, men jeg elsker bare universet uanset, og jeg går lige pt. bare og har brug for postive ting og distraktioner, så jeg tager mod det hele.