Forum - Forum-tråd: What we saw

What we saw

  • ★★★★★0

    Tror det er honning ;)

    Jeg sys bare den spænding der måtte være tilstede, fes lidt ud, fordi plottet ikke var bedre. Jeg var skuffet over duellen må jeg tilstå. Mener at huske kun et cirkelspark? :)

    Det er også fair nok - personligt får kampen stil sidst altid min adrenalin helt op. Elsker Tong Po får tæsk i næsten 5 min. Og der er da en del halve cirkelspark, et flyvespark og især den med foden frem og tilbage på hans fjæs er jeg tosset med. Jeg husker det som mere end 1 cirkelspark, men du har lige set den, og har sikkert mere styr på det.

    David Lund13-02-22 15:20

  • ★★★★0

    Det er også fair nok - personligt får kampen stil sidst altid min adrenalin helt op. Elsker Tong Po får tæsk i næsten 5 min. Og der er da en del halve cirkelspark, et flyvespark og især den med foden frem og tilbage på hans fjæs er jeg tosset med. Jeg husker det som mere end 1 cirkelspark, men du har lige set den, og har sikkert mere styr på det.

    Det med foden frem og tilbage var FEDT. Der trak jeg sgu på smilebåndet. Men altså, Bloodsport fungerer bare bedre for mig :)

    Kan se Nowhere to run er landet på Netflix. Husker jeg så sexscenen en del gange tilbage i sin tid :D

    Babo13-02-22 15:25

  • ★★0

    Home Team, med Kevin James, på Netflix

    virkelig skuffende sportskomedie, usjov og mangel på kemi....især blandt de mange unge skuespillere. Kevin James er ellers tæt på definition af veloplagthed men formår ikke rigtig at leve sig helt ind i rollen, som de unges træner, derimod virker han nærmest udkørt. Ikke meget optimisme når man tænker på at han skal træne et helt hold unge footballspillere. Rob Schneider, er nærmest reduceret til en cameo, hvilket er synd, for han plejer ellers at være blandt de sjoveste funnymen. I hvert fald, i min optik. Med en samlet spilletid på knap 99 minutter, virker den desuden kedelig, drænende langtrukken.

    Eneste positive man kan sige om den er, at den står ganske skarp i 4k HDR, men det er nok mere den tekniske side.

    Jeg lander på 3/10

    Ryder66613-02-22 15:30

  • ★★★★★★0

    Tror det er honning ;)

    Jeg sys bare den spænding der måtte være tilstede, fes lidt ud, fordi plottet ikke var bedre. Jeg var skuffet over duellen må jeg tilstå. Mener at huske kun et cirkelspark? :)

    Du kunne jo ikke genkende et cirkelspark, om det så ramte dig midt i fjæset…tøhø! Jeg tror jeg har rated Kickboxer som du. Men husker ikke hvorfor. Men mindes jeg også var skuffet over klimaks?

    T. Nielsen13-02-22 16:07

  • ★★★★0

    Du kunne jo ikke genkende et cirkelspark, om det så ramte dig midt i fjæset…tøhø! Jeg tror jeg har rated Kickboxer som du. Men husker ikke hvorfor. Men mindes jeg også var skuffet over klimaks?

    Dem får jeg ellers tit uddelt af hende derhjemme ;)

    Babo13-02-22 16:12

  • ★★★★★★0

    Dem får jeg ellers tit uddelt af hende derhjemme ;)

    Det jo det jeg siger, du kan ikke genkende et cirkelspark. Det hun uddeler er flappeslaskere;-D

    T. Nielsen13-02-22 16:17

  • ★★★★0

    Det jo det jeg siger, du kan ikke genkende et cirkelspark. Det hun uddeler er flappeslaskere;-D

    Det er fordi jeg har bind for øjnene. Troede det var cirkelspark :D

    Babo13-02-22 17:04

  • ★★★★★★0

    Det er fordi jeg har bind for øjnene. Troede det var cirkelspark :D

    Medmindre fruen lider af svær fodsved, burde det være til at skelne:D

    T. Nielsen13-02-22 17:47

  • ★★★★★0

    Så har jeg fået opsummeret de sidste par ugers film, som jeg har fået set, og har lavet en hurtig liste. :)

    • Archive - 5/10
    • Allan Quatermain and The Lost City of Gold - 6/10
    • Violet & Daisy - 6/10
    • Bad Grandpa - 7/10
    • Timebomb - 7/10
    • Allan Quatermain and King Solomon's Mines - 8/10
    • Electric Boogaloo : The Story of Cannon Films - 8/10
    • Light Sleeper - 8/10
    • The Djinn - 8/10
    • The Bounty (1984) - 8/10
    • Hounds of Love - 8/10
    • Champion - 8/10
    • Bill & Ted Face The Music - 8/10
    • Ghostbusters : Afterlife - 10/10
    • Last Night In Soho - 10/10

    NightHawk13-02-22 23:58

  • ★★★★0

    Leviathan (1989)

     

    Der kom indtil flere undervands sci-fic film i samme periode i 80’erne, hvoraf James Cameron’s stort anlagte ”The Abyss” er den mest kendte og også den mest kvalitative.

    Men er man til de mere rå kvaliteter, der er at finde i en mere B-filmagtig gang horror som denne, så er der habil underholdning at hente, i denne ”Alien” tilsat lidt ”The Thing” variant her.

    Peter Weller har hovedrollen i et cast af kendte ansigter, af dem man oftest ser i biroller eller mere jævne film, i en produktion der som man ofte ser i sådanne film her, er en gang stereotyper a la netop ”Alien”.

    Men de fungerer ret fint i en overraskende vellavet film, med ganske solide effekter til prisen. Jeg kan i øvrigt langt bedre lide den i dag, end dengang den kom frem, hvor mit fokus mere var på filmens mangler og svagheder, end på dens kvaliteter som god B-film af den slags som jeg i dag værdsætter højere og højere.

     

    Bedømmelse: 7/10

    Fedt! Det er 100 år siden jeg så den, give or take... Men den var fed dengang og vil gerne se den igen. 

    Så har du den fysisk eller kan den streames på et af de sædvanlige steder?

    Og nå ja:

    Flyvevåbnet 1987/88

    Åkepool14-02-22 18:17

  • ★★★★★★0

    Fedt! Det er 100 år siden jeg så den, give or take... Men den var fed dengang og vil gerne se den igen. 

    Så har du den fysisk eller kan den streames på et af de sædvanlige steder?

    Og nå ja:

    Flyvevåbnet 1987/88

    Jeg havde en gammel regional kode A dvd med den liggende. Kan du afspille A kodet film, må du gerne få den.

    T. Nielsen14-02-22 18:29

  • ★★★0

    Set siden nytår:

    8/10

    • Being the Ricardos
    • Cinderella
    • Fantasia
    • Nightmare Alley
    • One Night in Miami...
    • Peter Pan
    • Petite Maman
    • Spider-man: No Way Home

    7/10

    • Compartment no. 6
    • Don't Look Up
    • Dumbo
    • Encanto
    • House of Gucci
    • Lady and the Tramp
    • Our Man Flint
    • Pinocchio
    • Ron's Gone Wrong
    • Snow White and the Seven Dwarfs

    6/10

    • Eternals
    • Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts
    • The Adventures of Ichabod and Mr. Toad
    • The Three Caballeros
    • The Truffle Hunters
    • The Wind and the Lion

    5/10

    • Annette
    • That's Sexploitation!
    • Venom: Let There Be Carnage

    4/10

    • Fun & Fancy Free
    • How to Talk to Girls at Parties
    • Make Mine Music
    • Melody Time
    • Saludos Amigos

    Steffan Rasmussen14-02-22 20:52

  • ★★★★★★0

    Du er også i gang med en Disney marathon kan jeg se :)

    Guldager14-02-22 21:48

  • ★★★★0

    Annette har jeg hørt skulle være for vild. Det er manden bag Holy Motors. 

    Babo14-02-22 21:52

  • ★★★★★0

    Jeg kunne godt lide “Annette” omend den bestemt er lidt for lang, og det er ikke alt der virker lige godt. Men den er fascinerende når den rammer plet. Adam Driver giver sig fuldt ud.

    Kruse14-02-22 22:01

  • ★★★0

    Annette har jeg hørt skulle være for vild. Det er manden bag Holy Motors. 

    Jeg kunne godt lide “Annette” omend den bestemt er lidt for lang, og det er ikke alt der virker lige godt. Men den er fascinerende når den rammer plet. Adam Driver giver sig fuldt ud.

    Annette er ikke nær så mærkelig/fucked up som Holy Motors. Det sagt, så foretrækker jeg stadigvæk Holy Motors fremfor Annette.

    Steffan Rasmussen15-02-22 12:18

  • ★★★0

    Du er også i gang med en Disney marathon kan jeg se :)

    Yep ... omend nok ikke i dit tempo.

    Steffan Rasmussen15-02-22 12:18

  • ★★★★0

    Du kunne jo ikke genkende et cirkelspark, om det så ramte dig midt i fjæset…tøhø! Jeg tror jeg har rated Kickboxer som du. Men husker ikke hvorfor. Men mindes jeg også var skuffet over klimaks?

    Dem får jeg ellers tit uddelt af hende derhjemme ;)

    Babo15-02-22 15:24

  • ★★★★★★0

    Dem får jeg ellers tit uddelt af hende derhjemme ;)

    Har du taget dine piller?

    T. Nielsen15-02-22 16:03

  • ★★★★0

    Har du taget dine piller?

    Aner ikke hvorfor dette kommer op igen. Har slet ikke været indover ?

    Babo15-02-22 16:05

  • ★★★★★★0

    Aner ikke hvorfor dette kommer op igen. Har slet ikke været indover ?

    Har du taget dine piller?

    ?

    T. Nielsen15-02-22 16:06

  • ★★★★0

    Pinocchio, 2019

    Set med familien. Tror de hyggede sig lidt mere med denne live action af det klassiske eventyr. Og der var da også fine strækninger hist og her, men følte ikke rigtigt den filmisk gjorde noget særligt. Den er ihvertfald hurtigt glemt igen. 

    6/10

    Babo16-02-22 19:17

  • ★★★★★★0

    Pinocchio, 2019

    Set med familien. Tror de hyggede sig lidt mere med denne live action af det klassiske eventyr. Og der var da også fine strækninger hist og her, men følte ikke rigtigt den filmisk gjorde noget særligt. Den er ihvertfald hurtigt glemt igen. 

    6/10

    Den ratede jeg også 6/10. Så den i bio sammen med don. Vi var begge enige om, at den forekom os underlig umagisk.

    T. Nielsen16-02-22 19:23

  • ★★★★0

    Den ratede jeg også 6/10. Så den i bio sammen med don. Vi var begge enige om, at den forekom os underlig umagisk.

    Ja, den manglede noget eventyrlighed. Også lidt humor. 

    Babo16-02-22 19:29

  • ★★★★★★0

    Ja, den manglede noget eventyrlighed. Også lidt humor. 

    don og jeg kunne heller ikke lide titelrollen:-/ 

    T. Nielsen16-02-22 19:33

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen