Disneys live-action "Peter Pan" finder sin klokkeblomst

Jude Law skal spille selveste Kaptajn Klo i den nye version af eventyrklassikeren med titlen "Peter Pan & Wendy".

Yara Shahidi ("Grown-ish") skal give den som Peter Pans fe-veninde Klokkeblomst i Disneys kommende nyfortolkning af animationsklassikeren "Peter Pan" fra 1953. 

Dermed slutter den 20-årige skuespillerinde sig til et ensemble, der i forvejen tæller Jude Law, Alexander Molony og Ever Anderson i rollerne som hhv. Kaptajn Klo, Peter Pan og Wendy. 

Bag kameraet finder vi "Peter og dragen"-instruktøren David Lowery, og efter sigende udkommer "Peter Pan & Wendy" i biograferne og altså ikke direkte på Disney+. Hvornår vides dog endnu ikke. 

Disney har også live-action-genindspilninger af "Robin Hood", "Den lille havfrue" og "Pinocchio" i støbeskeen, mens det længe ventede remake af "Mulan" rammer Disney+ i Danmark 4. december. 

Kommentarer

Disneys live-action "Peter Pan" finder sin klokkeblomst

  • 0

    Blackwashing?

    h0iby27-09-20 16:49

  • ★★★★★★0

    Blackwashing?

    Tja, hvem ved hvad farve en fe er, medmindre de har set en;)

    T. Nielsen27-09-20 16:52

  • ★★★★0

    Var det ikke Arthur Conan Doyle der troede på feer?

    davenport27-09-20 17:06

  • ★★★★★★0

    Var det ikke Arthur Conan Doyle der troede på feer?

    Jo det mener jeg. Han troede vist på alt muligt nonsens mener jeg at have læst.

    T. Nielsen27-09-20 17:09

  • ★★★★1

    Feer? Nonsens?? :D 

    davenport27-09-20 17:11

  • ★★★★★★0

    Feer? Nonsens?? :D 

    Ja, men kun sorte feer. Det da vitterligt for langt ude! :P

    T. Nielsen27-09-20 17:14

  • ★★★★0

    Det er vel ligemeget om feen er sort? Dem er der da flere af i Klokkeblomst-tegnefilmene, såvidt jeg husker. (Bare hun er smuk - feer er pr. def. smukke!)

    davenport27-09-20 17:18

  • ★★★★★★0

    Det er vel ligemeget om feen er sort? Dem er der da flere af i Klokkeblomst-tegnefilmene, såvidt jeg husker. (Bare hun er smuk - feer er pr. def. smukke!)

    Det var jo også sarkasme, da det da som du skriver, er komplet ligegyldigt hvad farve en fe har. Et imaginært væsen i et eventyr med flyvende børn og tikkende krokodiller:D

    T. Nielsen27-09-20 17:20

  • ★★★★1

    Kan du ikke ade være med at skifte navn hver dag? Det fucker med min ODC, Thomas!

    davenport27-09-20 17:35

  • ★★★★★★0

    Kan du ikke ade være med at skifte navn hver dag? Det fucker med min ODC, Thomas!

    For dig, jo:)

    T. Nielsen27-09-20 18:14

  • ★★★★0

    Du vandt et blowjob og en bøf :D 

    davenport27-09-20 19:38

  • ★★★★★★0

    Du vandt et blowjob og en bøf :D 

    En bøf ee rigeligt:D

    T. Nielsen27-09-20 19:55

  • ★★★★0

    Du har tydeligvis ikke prøvet et synnerjysk blowjob. Vi bruger både nutella og lidt glasgår. 

    davenport27-09-20 20:04

  • ★★★★★★0

    Du har tydeligvis ikke prøvet et synnerjysk blowjob. Vi bruger både nutella og lidt glasgår. 

    Hahaha 

    T. Nielsen27-09-20 22:29