Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★1

    Så er andet og (so far) sidste stik med Moderna i hus....eller rettere skulderen:) Så det blev fejret i byen med bøfsandwich, daim-shakes og sprutfyldte gourmet romkugler:D

    Oh, such a perfect day:)

    Tillykke og som jeg sagde til mine bedsteforældre i går, jeg er misundelig :-D :-D. Godt at du er blevet frisk igen og dejligt vaccinepasset snart er i hus :-) 

    Weird_J 8-05-21 14:43

  • ★★★★★★1

    Tillykke og som jeg sagde til mine bedsteforældre i går, jeg er misundelig :-D :-D. Godt at du er blevet frisk igen og dejligt vaccinepasset snart er i hus :-) 

    Tak:) Ja det er ret dejligt. 14 dage, så er det atter i gang i træningscenter. Det glæder jeg mig til. Min krop har så meget behov for det. 

    Men men men nu skal weekenden bare nydes. Skal dog lige ud og have taget en lyntest. Den mindste har fødselsdag i morgen og et vennepar har inviteret os i BonBonland. 

    Hvor i køen står du?

    T. Nielsen 8-05-21 14:48

  • ★★★★★1

    Så er andet og (so far) sidste stik med Moderna i hus....eller rettere skulderen:) Så det blev fejret i byen med bøfsandwich, daim-shakes og sprutfyldte gourmet romkugler:D

    Oh, such a perfect day:)

    Stort tillykke med det. Det var jo en perfekt måde at fejre det på. :) 

    NightHawk 8-05-21 15:04

  • ★★0

    Tak:) Ja det er ret dejligt. 14 dage, så er det atter i gang i træningscenter. Det glæder jeg mig til. Min krop har så meget behov for det. 

    Men men men nu skal weekenden bare nydes. Skal dog lige ud og have taget en lyntest. Den mindste har fødselsdag i morgen og et vennepar har inviteret os i BonBonland. 

    Hvor i køen står du?

    Hyggeligt:-).

    Jeg står helt til allersidst i den, så der er lang vej igen og kun et lille håb for at det bliver i år, men man kan jo blive positiv overrasket:-)

    Weird_J 8-05-21 15:18

  • ★★★★★★1

    Stort tillykke med det. Det var jo en perfekt måde at fejre det på. :) 

    Tak:)

    T. Nielsen 8-05-21 16:30

  • ★★★★★★0

    Hyggeligt:-).

    Jeg står helt til allersidst i den, så der er lang vej igen og kun et lille håb for at det bliver i år, men man kan jo blive positiv overrasket:-)

    Ja der går en rum tid endnu så:-/ 

    T. Nielsen 8-05-21 16:30

  • ★★0

    Ja der går en rum tid endnu så:-/ 

    Bare de ikke annullere flere vacciner, så går det nok:-).

    Det heler har bare gået i den forkerete retning på det seneste, så jeg kan godt have svært ved at være positiv :-)

    Weird_J 8-05-21 16:40

  • ★★★★★★1

    Bare de ikke annullere flere vacciner, så går det nok:-).

    Det heler har bare gået i den forkerete retning på det seneste, så jeg kan godt have svært ved at være positiv :-)

    Lige for tiden er det også bedre at være negativ. Men det kan du ikke bruge til meget, I know.

    T. Nielsen 8-05-21 16:51

  • ★★★★★★1

    Så er andet og (so far) sidste stik med Moderna i hus....eller rettere skulderen:) Så det blev fejret i byen med bøfsandwich, daim-shakes og sprutfyldte gourmet romkugler:D

    Oh, such a perfect day:)

    Lyder som det perfekte mix ;-D Tilykke

    Wayne 8-05-21 17:49

  • ★★★★★★0

    Lyder som det perfekte mix ;-D Tilykke

    Tak Wayne:)

    T. Nielsen 8-05-21 19:59

  • ★★0

    Har været ude og spise lækre 3 retter med min mand og har dermed smidt en tusse på en af hvor lokale restauranter… det var super dejligt at være ude

    Tiany 8-05-21 20:57

  • ★★★★★0

    Guldager - du gav mig engang et par links, til nogle hjemmesider der bl.a. undersøgte nogle påstande om en galdestenskur, jeg har været på. Kan ikke lige finde dem - gider du sende dem igen?

    David Lund 9-05-21 10:26

  • ★★★★★★3

    Velkommen tilbage Babo :)

    ---

    Jeg får besøg af to kammerater på onsdag til øl, metal og hygge. Den ene af dem tager 9 liter hjemmebrygget Rye Pale Ale med - pale ale er ikke min stærke side dog. Og så drikker vi os midt over, og dagen efter gentager proceduren bare med en pubcrawl. Det ved jeg ikke helt, om jeg kan holde til, men vi skal ud at være teenagere på 40 år! Jeg forventer, at jeg er frisk igen om søndagen...

    Guldager 9-05-21 17:37

  • ★★★0

    Velkommen tilbage Babo :)

    ---

    Jeg får besøg af to kammerater på onsdag til øl, metal og hygge. Den ene af dem tager 9 liter hjemmebrygget Rye Pale Ale med - pale ale er ikke min stærke side dog. Og så drikker vi os midt over, og dagen efter gentager proceduren bare med en pubcrawl. Det ved jeg ikke helt, om jeg kan holde til, men vi skal ud at være teenagere på 40 år! Jeg forventer, at jeg er frisk igen om søndagen...

    Kæft det lyder hyggeligt..

    MadMartigan 9-05-21 18:21

  • ★★★★★★1

    Kæft det lyder hyggeligt..

    Det bliver det også :)

    Og det kan kun lade sig gøre, fordi konen og sønnike tager hjem til svigerforældrene :)

    Guldager 9-05-21 18:24

  • ★★★★1

    Tak, tak :)

    Babo 9-05-21 18:24

  • ★★★0

    Det bliver det også :)

    Og det kan kun lade sig gøre, fordi konen og sønnike tager hjem til svigerforældrene :)

    Torsdag er det så med diverse krospil? Rafle “lyv” “tænkeboks” “syver” “tårn” og dart og billard?

    MadMartigan 9-05-21 18:52

  • ★★★0

    Tak, tak :)

    Welcome back Mr. Anderson, we missed You “Solbrille ko”

    MadMartigan 9-05-21 18:54

  • ★★★★★★0

    Torsdag er det så med diverse krospil? Rafle “lyv” “tænkeboks” “syver” “tårn” og dart og billard?

    Det har jeg aldrig gjort så meget i. Jeg foretrækker mest bare at snakke og drikke Odense Classic med en bitter i ny og næ :)

    Guldager 9-05-21 18:58

  • ★★★★0

    Welcome back Mr. Anderson, we missed You “Solbrille ko”

    Haha good one!!

    Babo 9-05-21 19:02

  • ★★★★★★1

    Hold kæft jeg er mør efter en hel dag i BonBonland i bagende sol og herlig sommervarme:) Det har været en pragtfuld dag for Ella, da mente det var hendes bedste fødselsdag nogensinde. Så kan man jo næsten ikke forlange mere:)

    T. Nielsen 9-05-21 20:07

  • ★★★★1

    Det har været en pragtfuld dag for Ella, da mente det var hendes bedste fødselsdag nogensinde.

    Fedt :) 

    Åkepool 9-05-21 21:01

  • ★★★★★★6

    Er lige kommet hjem efter en pissefed dag på arbejde. Min første service der, og min chef satte mig på forret og så skulle jeg selv lave og opfinde desserten. Det blev til en panna cota med rabarber/jordbærkompot, flødeskum, vandmelon/blåbær og 2 slags crumble. Den fik meget ros. Fedt bare at få ansvaret efter kun 3 dage. Fik så også lavet håndskårne pommes og en masse andre ting.

    Dagene er godt nok flydt noget sammen. Når man bare har siddet og gloet i 2 år, er det hårdt for bentøjet efter en 10 - 11 timer og et hav af information. Men det er bare så utrolig søde mennesker alle sammen. Og ingen råben og skældud. Der er en ansat med downs. Ham er der satme gang i. Han knokler bare derudad, og kan alle tricks i skuffen :D  

    davenport 9-05-21 22:41

  • ★★★★★★0

    Er lige kommet hjem efter en pissefed dag på arbejde. Min første service der, og min chef satte mig på forret og så skulle jeg selv lave og opfinde desserten. Det blev til en panna cota med rabarber/jordbærkompot, flødeskum, vandmelon/blåbær og 2 slags crumble. Den fik meget ros. Fedt bare at få ansvaret efter kun 3 dage. Fik så også lavet håndskårne pommes og en masse andre ting.

    Dagene er godt nok flydt noget sammen. Når man bare har siddet og gloet i 2 år, er det hårdt for bentøjet efter en 10 - 11 timer og et hav af information. Men det er bare så utrolig søde mennesker alle sammen. Og ingen råben og skældud. Der er en ansat med downs. Ham er der satme gang i. Han knokler bare derudad, og kan alle tricks i skuffen :D  

    Det lyder sgu godt :)

    Nu har du jo også brugt en del af de to år på at lave mad, så du er vel stadig skarp på det kreative 

    Guldager10-05-21 06:07

  • ★★★2

    Jeg har haft lidt travlt, så har ikke lige fået svaret Vil ikke være alt for præcis med hvad jeg laver, så kan man nemt regne ud hvor jeg arbejder og vil ikke udstille arbejdspladserne. Men det er primært inden for industrien og det er arbejdsopgaver der ikke kan klares hjemmefra. Jeg tænker at det nok går, det undre mig bare.

    Men jeg er godt nok ved at være træt af at skulle bruge en time hver weekend på at stå i kø til test. Håber de gør noget ved kapaciteten eller at de der hjemmetest bliver udvidet.

    Sidder og drikker kaffe inden jeg skal på vagt. Arbejder aften for tiden og er hjemme til midnat. Det passer mig fint. Synes det er mere behageligt at stå op, lidt op af formiddagen og føler jeg har mere fritid på den måde. Får så ikke set så meget film og serier for tiden. Det bliver gerne kun lige til 20 minutters fjernsyn om natten inden jeg går i seng. Så har alt jo til gengæld åbent om formiddagen og der er fin tid til at nå det hele. Det er jo også fint med aftentillæg, men til gengæld er det kun en fire dages arbejdsuge, da der ikke er aftenvagt om fredagen. Så har man så det mere fritid. Torsdag er helligdag og 3 dage på en uge er næsten for lidt, men tænker at bureauet nok tilbyder noget andet til på fredag.

    Fik dog binget noget "The Expance" i weekenden. Det er sgu ellers en spændende serie. Er vild med Sci-fi.

    Aranyhajú Nyárszépe10-05-21 12:38

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen