Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★0

    Jeg snupper Home Alone i aften efterfulgt af King Solomons Mines med Richard Chamberlain som den kække eventyrer Qutarmain. :) 

    NightHawk21-12-21 19:26

  • ★★★★★★0

    Smagen af sult

    Guldager21-12-21 20:14

  • ★★★★★★0

    Spiderman (2002)

    Wayne21-12-21 23:47

  • ★★★0

    Genser hele Juletestamentet (1995), er ret vellykket og med en fænomenal temasang af caroline henderson 

    Gormanden22-12-21 00:35

  • ★★★★★0

    I dag står menuen på to Julefilm. Først bliver det Fred Claus hvor Vince Vaughn og Paul Giamatti slår gækken løs .Og senere bliver det så endnu et gensyn med gode gamle Kevin McAllister i Holme Alone 2 : Lost In New York. :) 

    NightHawk22-12-21 14:31

  • ★★★0

    Summerland

    Steffan Rasmussen22-12-21 15:07

  • ★★★★★0

    The Matrix Resurrections (2021)

    På den amerikanske udgave af HBO Max via en DNS/VPN-service :)

    Kruse22-12-21 19:17

  • ★★★★0

    Så må vi håbe, at The Arhitect ikke er for meget med. For det må godt nok være svært at følge med i hans forklaringer uden danske undertekster :-)

    S. Rico22-12-21 19:26

  • ★★★0

    Jeg er gået i gang med at varme op til den nye og kommende sæson af Cobra Kai - serien 

    Starter med at binge-watche hele filmserien og lægger ud med Karate Kid 1+2 på Netflix. Har dog fundet Blu Ray-filmene.frem da tredje del af Karate Kid, ikke længere er på Netflix. Håber at nå det hele inkl serien inden fjerde sæson af Cobra Kai, starter på Netflix

    Ryder66622-12-21 23:26

  • ★★★★★1

    Jeg er gået i gang med tredje sæson af Titans. Det er same en fed superhelte-serie og meget anderledes end, hvad man plejer at se ift. CW's serier. "Titans" er blodig og brutal samt mørk i sin tone, og desuden fyldt med et sprogbrug, hvor der bandes og svovles. Og så er den heller ikke bleg for at slå sine karakter ihjel, hvilket gør serien dejligt uforudsigelig. Det ligner i det hele taget mere en serie fra HBO eller Showtime.

    I sæson tre skal Titans holdet med Nightwing i spidsen op i mod Red Hood og Scarecrow, og det er ikke gået stille for sig her i de første 4 afsnit. Særligt sker der noget i afsnit 3, som vil overraske de fleste. Nok en af de videste afslutninger på et afsnit jeg længe har set. 

    NightHawk23-12-21 15:29

  • ★★★★★0

    Tick, Tick… Boom! (2021)

    Kruse23-12-21 19:32

  • ★★★★★0

    Jeg snupper et gensyn i aften med The Santa Clause med Tim Allen. :) 

    NightHawk23-12-21 20:19

  • ★★★★★0

    Nobody (2021)

    Kruse25-12-21 12:50

  • ★★★★★0

    Benedetta (2021)

    Kruse25-12-21 19:18

  • ★★★★★★0

    Jeg er gået i gang med tredje sæson af Titans. Det er same en fed superhelte-serie og megetee anderledes end, hvad man plejer at se ift. CW's serier. "Titans" er blodig og brutal samt mørk i sin tone, og desuden fyldt med et sprogbrug, hvor der bandes og svovles. Og så er den heller ikke bleg for at slå sine karakter ihjel, hvilket gør serien dejligt uforudsigelig. Det ligner i det hele taget mere en serie fra HBO eller Showtime.

    I sæson tre skal Titans holdet med Nightwing i spidsen op i mod Red Hood og Scarecrow, og det er ikke gået stille for sig her i de første 4 afsnit. Særligt sker der noget i afsnit 3, som vil overraske de fleste. Nok en af de videste afslutninger på et afsnit jeg længe har set. 

    Jeg er også klar med at gå i gang med 3 sæson. Den første var den bedste so far.

    Men bestemt blandt de bedre serier om superhelte.

    Wayne25-12-21 20:56

  • ★★★★★★0

    Don’t look up

    Wayne25-12-21 20:57

  • ★★★0

    Et gensyn med The Next Karate Kid, med en ung og lækker Hilary Swank.

    Den er lidt for sukkersød til mig, og den indeholder ikke nær så meget Karate som de foregående film.

    Eneste sjove scene, er der hvor munkene danser til The Cranberries

    Jeg har set The Cranberries gratis i Tyrkiet, nærmere betegnet Istanbul.

    Jeg så og mødte Dolores O'riordan ude foran Vega København, inden hun gik bort, i en alt for tidlig alder. Fik selfie og signeret nogle cd'er.

    Ryder66625-12-21 21:38

  • ★★★★★★0

    Dracula: Prince of Darkness

    T. Nielsen25-12-21 22:18

  • ★★★0

    Ser Cobra Kai for fjerde gang. Er lige startet på første sæson som optakt til sæson 4, der kommer på fredag. Jeg er vildt spændt på hvordan det kommer til at gå Terry Silver spillet af Thomas Ian Griffith

    Ryder66625-12-21 22:23

  • ★★★★★★0

    The Green Knight står den på nu

    Guldager26-12-21 16:41

  • ★★★★★0

    Jeg tog i går hul på Vacation boksen bestående af de fire gamle film med Chevy Chase. Den første film er stadig helt genial - elsker den scene, hvor Chevy Chase skal charmere Christine Brinkley (The Ferrari Girl) med sin sexede dans og en sandwich, der bliver klasket op i ansigtet, lige indtil at han finder ud af hvorfor, hans sandwich var våd. :D  Og den gamle mavesure tante Edna hun er fanme også sjov. :D

    Så i aften står den på European Vacation hvor Clark Grisworld og Co roder sig ud i alverdens misforståelser på deres europa tour. :)

    NightHawk26-12-21 18:24

  • ★★★0

    Er igang med Cobra Kai S3:E1, så nåede jeg hele sagaen/serien på 5-6 dage, så er nu up-to-date og derved klar til sæson 4 på fredag

    Ryder66627-12-21 01:01

  • ★★★★★0

    Jeg runder mit nostalgi-trip med Chevy Chase af i aften med Vegas Vacation, hvor charmetrolden Wayne Newton bl.a. dukker op og forsøger at score Ellen. Denne fjerde film i "Vacation" serien er den af dem, som jeg har set færrest gange. Og det er tilmed 10-15 år siden sidst, så er spændt på at se om jeg synes bedre om den i dag. :) 

    NightHawk27-12-21 18:13

  • ★★★★★★0

    Werewolves Within 

    Guldager27-12-21 19:47

  • ★★★0

    Valget står mellem Crackerjack fra 1994 på dvd med Thomas Ian Griffith og en yderst veloplagt skurkerolle, af Christopher Plummer, eller et gensyn med Blown Away med Jeff Bridges og Tommy Lee Jones på BD

    Hvad skal man dog vælge?

    Ryder66627-12-21 20:13

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen