Bedste Winter Soldier.
Bedste Origin Story Iron Man
Bedste Winter Soldier.
Bedste Origin Story Iron Man
Jeg er stadig ikke overbevist om at nogen film har overgået den første Iron Man.
Det bliver også Iron Man for mig. Doctor Strange er dog en tæt to'er.
Af de film, jeg har set (fire på listen), synes jeg, at Iron Man er den eneste, hvor alt går op i en højere enhed. Det er en film, jeg ofte har lyst til at gense.
chandler7526-03-18 13:26
"Anden film" fik min stemme, da "Captain America: Civil War" ikke var at finde blandt mulighederne. Den klart mest vellykkede og underholdende af Marvel-filmene. Jeg tvivler på at "Ant-Man" og "Doctor Strange" vil få ret mange stemmer, så lidt underligt at de var blandt mulighederne istedet. Men man kan selvfølgelig ikke få alle med.
Min rangering:
Jeg stemte The Avengers. Den eneste jeg rater 10/10. Har “kun” set den to gange. Begge gange har den dog som den eneste ramt lidt af den følelse af begejstring som jeg oplevede når jeg så film som barn. For mig er det stort!
T. Nielsen26-03-18 13:35
Du har godt nok set mange af dem Bruce:-D
T. Nielsen26-03-18 13:39
Du har godt nok set mange af dem Bruce:-D
Især i betragtning af at gennemsnittet ikke er ret højt :-)
chandler7526-03-18 13:42
Jeg har tydeligvis en svaghed for superheltefilm, og jeg vil så gerne kunne lide dem... men for pokker hvor er der meget bras imellem.
Især i betragtning af at gennemsnittet ikke er ret højt :-)
Præcis:)
T. Nielsen26-03-18 13:48
Iron Man, stadig den bedste live-action superheltefilm, baseret på en tegneserie.
Klart Iron Man! Derefter følger The Avengers og Civil War tæt. Det ærgerlige ved Marvel-filmene er, at jeg ikke synes de har ret stor gensynsværdi, så jeg har efterhånden lært at kun se dem én gang. De virker som regel bedst første gang (som i mit tilfælde også er i biografen).
The Winter Soldier synes jeg til gengæld er ret overvurderet. Men hey, jeg kan også godt lide Iron Man 2, så min mening er nok diskvalificeret.
Mikkel Abel26-03-18 14:15
The Winter Soldier synes jeg til gengæld er ret overvurderet. Men hey, jeg kan også godt lide Iron Man 2, så min mening er nok diskvalificeret.
Nææ, og indimellem er det faktisk forfriskende med meninger der ikke blot følger det mest oplagte.
T. Nielsen26-03-18 14:17
Winter Soldier, selvfølgelig. Dernæst Avengers. På tredje plads måske Civil War eller Iron Man, som jeg dog synes mister pusten ligeså snart Stark undslipper fangelejr og derfra bliver lidt standard. Det var også en fin start for Downey, som nu bare er blevet en kliché i rollen.
Guardians of the Galaxy, efterfulgt af Winter Soldier, Iron Man og The Avengers. Dog er jeg en sucker for de fleste af Marvels film og er også ret glad for f.eks. Thor Ragnarok og Black Panther.
Især i betragtning af at gennemsnittet ikke er ret højt :-)
Jeg har altid nogle røvirriterende venner, som vil se det lort ;-)
Jeg har det generelt lidt svært med superheltefilm, hvor de fleste film formår at kede mig efter en god time. Specielt 2'ere og 3'ere bliver meget hurtig kedelige. Jeg har dog alligevel fået set seks af de listede film.
Jeg stemte Guardians, men kunne også have stemt Iron Man. Chris Evans er squ en lidt halvtør kiks.
Jeg har altid nogle røvirriterende venner, som vil se det lort ;-)
Ja så må man jo indimellem ofre sig;-)
T. Nielsen26-03-18 14:49
Listen er nogenlunde kopieret fra den her tråd www.moovy.dk/forum/bland-selv/All-Marvel-Movies-Ranked med nogle små ændringer, og tilføjelser. Er stor fan af MCU så mange af dem for mig ligger lige.
Iron Man 9/10
The Avengers 9/10
Thor 8/10
Doctor Strange 6/10
Guardians of the Galaxy 6/10
Captain America: Winter Soldier 6/10
Ant-Man 6/10
The Avengers: Age of Ultron 6/10
Guardians of the Galaxy vol. 2 5/10
Captain America: The First Avenger 4/10
Captain America: Civil War (eller "The Avengers 3") 4/10
Spider-Man: Homecoming 4/10
Iron Man 3 4/10
The Incredible Hulk 3/10
Thor: The Dark world 2/10
Iron Man 2 2/10
Nææ, og indimellem er det faktisk forfriskende med meninger der ikke blot følger det mest oplagte.
Jamen så er jeg glad for der er plads alligevel. ;)
Min liste;
1. Iron Man - 8/10
2. The Avengers - 8/10
3. Captain America: Civil War - 8/10
4. Thor: Ragnarok - 8/10
5. Doctor Strange - 8/10
6. Black Panther - 7/10
7. Spider-Man: Homecoming - 7/10
8. Ant-Man - 7/10
9. Iron-Man 2 - 7/10
10. Guardians of the Galaxy - 7/10
11. Captain America: The Winter Soldier - 7/10
12. Captain America: The First Avenger - 6/10
13. Thor - 6/10
14. The Avengers: Age of Ultron - 6/10
15. The Incredible Hulk - 6/10
16. Guardians of the Galaxy: Vol. 2 - 6/10
17. Iron Man 3 - 5/10
18. Thor: The Dark World - 3/10
Mikkel Abel26-03-18 16:49
5. Doctor Strange - 8/10
Ah, gudskelov. Jeg var ved at tro, jeg var den eneste, der kan lide den. :)
Jeg kan ikke overskue og arrangere alle filmene i MCU :) men er da også ganske glad for Doctor Strange... har ikke set den gamle dog.
Ah, gudskelov. Jeg var ved at tro, jeg var den eneste, der kan lide den. :)
Der var flere gode ting i den.